Saçlarım çok garip ve rahatsız oluyorum. Ayırdığım kısım hep havada, ne yapmalıyım?

Saçlarım cidden çok garip. Saç koparma gibi bir psikolojik sorunla karşı karşıyayım. Saclarimi düzeltmek istediğim için bir çok yağ, bakım ürünü kullanıyorum ve ise yarıyor da. Sorun bu değil zaten. Sprey sıkmadan dışarı cikamiyorum. Ortadan ikiye ayırdığım kısım asla kendiliğinden şekil almıyor. Üst taraf aşırı kapabariyor saçlarının atl tarafı sönük kalıyor. Yaptığım yağlar asla ışe yaramıyor. Asla düzelmiyor. Saçları ayırdığım kısım cidden hep havada. Nasıl durdurabilirim bu sorunu?
Saçlarım çok garip ve rahatsız oluyorum. Ayırdığım kısım hep havada, ne yapmalıyım?
Cevapla