Dedenin durumu nedir? Benim iki taraftada tüm erkekler 40 ına gelmeden kel, benim saçlarım olduğu gibi duruyor, bakıyorum bir tek babamın babasında vardı saç, gen atlamış yani, sende de henüz dökülme yoksa olmayabilir. Bir de dökülmeyi önlemenin bende bir numaralı önlemi şampuanı vs kesmek oldu, sadece düz doğal sabunla yıka saçlarını, benimkilerin dökülmesini anında kesti...
Benim arkadaşımın babası keş değildi ama kendisi daha 30 olmadan kelleşti. Biraz da genetikten dolayı olabiliyor. Babamın halen saçı var ama benim daha çok azalmaya başladı mesela. Saça bakım yapmak önemli.