İstediğin saç şekli saçına zarar verecek olsa da yaptırır mısın? Saçıma perma yaptırmayı düşünüyorum, ama saça çok zarar vereceği söyleniyor. Yine de ilk fırsatta yaptırıp sonrasında saç bakımına daha çok yoğunlaşmayı düşünüyorum. Böylece sorunu halledebilirim. Sen olsan ne yaparsın? Nasıl olsa bakımla hallederim diyip yaptırır mısın?
İstediğin saç şekli saçına zarar verecek olsa da yaptırır mısın?
Ben yapardım , kıvırcık saçlı biri olarak tavsiye ederim. Kullanışlı bir saç , biraz daha bakim istiyor. Ama uzadıkça diplerden denge nasıl sağlanır onu bilemedim
Yaptırmak benim yanımda masum bir şey :) Ben yaptırmadım direk kendim yaptım bide uyuyup kaldım sabah uyandığımda saçlarım barbie bebeklerin saçları gibi ip ip yolunuyordu çekince kopuyodu piyu diye yukarı fırlıyodu :D düzelene kadar ne çektim bir ben bilirim yani hatırladıkça çıldırıyorum :D
Perma yaptırdım hem de arka arkaya 2 defa. Saçımda zerre sıkıntı yaşamadım çünkü kuaförüm harikaydı. Sütle yıkardı saçlarımı ve hiç zarar görmedi. O yüzden iyi bir kuaförde yapılan hiç bir uygulama saça zarar vermez aslında bende yaptırırdım bu yüzden