💜 Çevreniz saçlarınız hakkında inanılmaz derecede güzel yorumlar yapıyor. Fakat saç sorunlarınız var. Bu durum sizi baya üzüyor ve karşınızda ki kişiye belli edemiyorsunuz. Buna benzer anlar yaşadınız mı?
Çevren saçların hakkında güzel yorumlar yapsa bile, içten içe " Gel bir de bana sor" dediğin anlar oldu mu?
Tabii öyle anlar oluyor... Kıvırcık saçlıyım onlara göre çok güzel hatta öyle olmak istiyorlar ama kıvırcık saçı gel birde bana sor kuru olduğu için özel bir ilgi istiyor.. Stresten dolayı şu sıralar ağır dökülme yaşıyorum bunun için bakım kaabarmaması içib ayrı özen bukleleri için ayrı özen saç şampuanı sülfatsız slssiz silikonsuz bulmak için ayrı çaba... Güzel mi sizce...
Oldu şu an saçlarım yoğun dalgalı küçükken biraz daha yoğundu bu dalgalar kicircika yakın şekilde kuzenlerin falan cok salaksin keşke benimde saçlarım boyle olsaydı saçların çok güzel derlerdi sürekli için için çıldırırdım bende