Belimde ki saçlarımı kestirdim fakat makineyle kesti önleri uzun gibi, bana mı öyle geliyor acaba 


Hiç alakası yok. Makineyle kesimin bir gram bile zararı olmaz. Aksine daha düz bir uç olur, jilete göre avantajlıdır ama makasla aynı sonuç olur. Hiç üzülmeyin, ayrıca kısa saç candır
Cevap
1Cevap
Bence makas daha iyi ya makineyle kesince saçlarım uzamiyo sanki
Ciddmsn
Bide kırar kötü durur zarrlı diyorlar incelirmiş dorımuki
bir kere kestirmiştim makineyle kestiğinden bir daha gitmedim
Nie ya
makine bana güvensizlik veriyor sanki kuaförün eli makasa alışmamış,
profesyonel gelmiyor
Gitti saçlarım 😥belimdeydi
nolacak ya ben kısa kullanıyorum çok mutluyum ama makasla kestirdim, tabi herkese farklı saç modeli yakışır kökü sende uzar :D
Hazır makineye geçmişken vurun 3 numaraya gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?