Eşine kendini iyi hissedeceği şapkalar ve bandanalar al. Dışarı çıktığında çok rahatsız oluyorsa, alışamadıysa daha kel erkekleri karizma gösteren aksesuarlar var onlardan alın. Sonra zaten mecbur kabullenecek ve alışacak. Çünkü sevsek veya sevmesek mecburuz kendimize katlanmaya. Herkesin sevmediği bir sürü yönü var. Kabulleneceğiz bunu zamanla yapacak başka bir şey yok. Saç ektir diyenleri falanda geç, saç ekince öyle ha öyle hemen çıkmıyor. Para tuzağı onlar daha beter ediyor. Ben kel olsam ve rahatsız olsam takar şapkamı keyfime bakarım.
Şimdi şöyle bir şey var eski kız arkadaşım, kızı lösemi olduktan sonra saçları döküldü oda gitti saçlarını sıfıra vurdu aynı oğlun gibi olmak için o zaman çok takdir etmiştim vicdan insanlık annelik böyle bir şey demekki demiştim. Fakat seninkisi çok abesle iştigal eden bir konu, Beş 6000 TL para verecek alt tarafı gitsin saç ektirsin senin saçlarını kesmen belki de onu daha da sinirlendirecek dalga mı geçiyorsun der gibi...
Kekeme biriyle kekeme gibi konuşursan ona destek değil dalga geçiyormuşsun gibi gelir. Ona onu o haliyle sevdiğini böyle şeyleri önemsemediğini söyleyerek destek olabilirsiniz. Olmadı saç ekimi artık çok gelişti, bir kaç seans ile daha düzgün bir görünüme sahip olabilir. Hiç olmadı protez falan yaptırabilir.
Cinsiyet farkı var diye yorumlar gördüm. Sen vazgeçebiliyosan ona destek olmak için yap bunu. Hatta evde birlikte yapın. Saçın cinsiyeti olduğuna inanmıyorum. Senin saçların dökülseydi ondan bunu yapmasını bekliyor olcaktıysan yap. Sizi sevginiz güzelleştirir
Yanı kel alakaya maydonoz dıyecem :) Bende kelım gercı ben 9 senedir kazıyorum ama hıc dert etmedım tam aksıne oldukca tarz bır hava katıyor egerkı kafa yapısı uygunsa kesınlıkle kazımaya ikna edın protez peruk vs ıslerıne hıc gırmeyın erkek adama yakısmaz oyle seyler bellıkı esınız takıntılı bırısı. Bence esınıze kel ünlülerı örnek gösterın bak bunlar bıle kazıyor falan gıbı. Dedıgım gıbı kafa anatomısı musaıtse tereddut etmeden kazısın profıl resımlerım bana aıttır bende cıktıgı halde kazıyorum yanı cıdden gırdıgınız her ortamda gözler dırek ustunuze cevrılıyor
Kafatası şekliniz güzelse, kel saç size ayrı bir hava katacaktır. Değilse de kestirmenizi önermem. Ben de kısmen kelleşmiş bir erkek olarak kendimi saçlı halimden çok daha yakışıklı ve çekici buluyorum. Saç ektirmeyi de asla düşünmüyorum. Eşiniz, yaşı ilerledikçe bu durumu kanıksayacak ve sorun etmeyecektir diye düşünüyorum.
Olabilir dene bence. Hatta biyik falan da birakabilirsin
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İkili ilişkiler üzerine uzun süredir okur araştırma yaparım ve bu konuda birkaç cümle ile yorum yapmak istiyorum. Saçlarını kesmeniz tam tersi onda yardıma yahut desteğe muhtaçmış da yapmışsınız duygusu oluşturabilir. Bunun yerine keyfini yerine getirecek ve bu durumu ona kabullendirip kendisi ile barışmasını sağlayacak şeyler yapabilirsiniz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Allah korusun bir hastalık ya da talihsiz bir durumdan ötürü bir kellik yaşasa hoş bir jest ve destek olabilirdi. Lakin bu durumda aranıza garip bir enerji sokabilir. Bence öz güvenini destekleyen davranışlarda bulun yeterli. Kelliğin sana ne kadar yakıştığının farkında değilsin bence. Ayrıca ben senin bu halini çok beğeniyorum bunu dert etme bence , aksine böyle olman bence artı bir şey vs. gibi sözler et.
Bu soru umarım gerçek değildir. Yoksa bu ne büyük aşk diyesim geldi. Bu devirde aşk yok diyenlere duyurulur, yalnız yorumlara koptum... Bu dehalık bizim milletimize has birşey olmalı, yoksa bu çıkmazdı bu yorumlar...🤭😅
Kelligi bu kadar da abartmayın ya bazı erkeklerde aşırı sempatik bile durabiliyor destek olunacak bir durum yok ki destek olasın hastalık falan olsa kanser gibi durumlardan dolayı kazı eyw da şu an saçma olur yani desteklk bir durum yok
Onun özgüvensizliği kendine. Senin yanına kendini yakıştıramamasıyla bir ilgisi olduğunu sanmıyorum. Saçlarını kazıtsan bile o yine kel oluşunu kafaya takacaktır. En fazla kendisine manevi yönden destek olabilirsin, başka da bir şey yapamazsın...
Joker Eşinin yüzünde ki yaraların onu rahatsız etmediğini göstermek için yüzünü Bıçakla kesmiştir sonra eşi onun yarasından rahatsız olup onu terk etmiştir
Kesinlikle hayir sakin oyle bir fedakarlik yapiyim deme, sen kadinsin sacsiz kadin olmaz ama sacsiz erkek olur hem bazilarina kellik cok yakisiyor ya da sac ektirsin ama sen yapma kazitma sakin.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sen hamile kalınca oda sana destek olmaz isterse işler karışır. =))
Güzel bir düşünce ama onu kel olarak sevdiğini düşünmemesini engellersen daha iyi olur sen saçlarını kestirirsen daha kötü olabilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Onu desteklediğini veya sevdiğini göstermek için kendi saçlarını kazımana gerek yok bence. Onu olduğu gibi sevdiğini söyle veya belli et, onun hakkında sevdiğin hoş bulduğun diğer şeyleri de söyleyebilirsin ya da iltifat et
Gereği yok 😅 Kel aktörleri ne kadar çekici bulduğundan söz et, Vin diesel Johnny Sins falan 🤣
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Düşüncenden eşini ne kadar sevdiğin belli oluyor senn gbi düşünen biri olduğu için eşin çok şanslı. Bnce kazıtmana gerek yok eşinin yanında ol sevgini hissettir yeter.
Eşinin saçları niye yok bir rahatsızlık mi kanser gibi mi yoksa genetik mi Eğer hastalıksa kazıt ama değilse boş yapmasın baban kemi*** banane de xkwmcoenifmrifmdocne senin genin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tabiki hayır adamın psikoloji bozulur daha da deli misin