2 senedir kuaföre gitmiyorum. Kendim kesiyorum olduğu kadar. Saç uçlarımda daha önceden kalma açıcı işlemi vardı. Hangi boyayı kullandıysam kapatamadım. Ne kullanabilirim? Bir de tepemdeki kısa saçlar bir türlü uzamıyor. Diken gibi duruyorlar. Yağ sürmekten bıktım. Nasıl uzatabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Sizce kuaföre gidip kırık aldırmak istesem saçlarım ne kadar kesilir?
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
2
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
O saçın 15 20 cm i yanık uzadıkça uzadıkça yanıkları kestir kendimden örnek vereyim saçlarım belime kadar uzundu aptal kuaför yaktı omzumda kestim dipten yaktı bu arada kafamda hep tutam tutam erkek saçı gibi saçlar vardı hep diken gibi elime batıyordu. 4 ay hep toplu gezdim bakım yaptım o minik erkek saçları 10 cm uzadı şükür ama daha gidecek çok yolum var çünkü yanıklar kulak üstüme kadar indi daha 30 cm yanık uzadıkça uzadıkça kesicem hepsini saçını kesiyorsun diye üzülme sağlıksız bir saç kötü görüntüden başka bir işe yaramaz
1
14 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim de saçım iki sene önce yandı. Psikolojim bozuldu. Neler kullandım neler. Önceden ayda 1 cm uzardı yandıktan sonra uzatmak tam bir işkenceye döndü. Ne kullanabilirim sence?
Çok zor bir süreç benim açımdanda ama oldu bir kere yapabilecek bir şey yok İnan psikolojim bozuldu saçlarımı kesince. Sana tavsiyem cesaret edebildiğin kadar kes o saç şu an bende olsa omzumda vurmuştum makası o yanıklarla uğraşmak ölüm gibi asla düzelmiyorlar:(
Düzenli maskeler yap dax supergro aldım içine e vitamini yağı hint yağı bir sürü bir sürü yağ koydum haftada bir onu uyguluyorum onun dışında Aloe Vera maskeleri internette bir sür maske var faydalarını görüceksin eminim
Bu tarifi kimseyle paylaşmazdım ama sana vereyim 😂 500 ml suya iki soğanı böl koy onu kaynat iyice soğuyunca o suyu duştan sonra kafandan dök haftada 2 kere yap sonra bana dua et😂 Kuruyunca kokusu kalmıyor istersen içine kokulu yağ damlatabilirsin
Kız onu ben de yaptım. Saçım daha çok kızıllaşmaya başladı ve uzatmadı. Ben her ürüne en az 2 ay süre verip deniyorum. Hepsini birden deneyince hangisi iyi hangisi kötü anlamıyorum çünkü. Soğanı asla tavsiye etmiyorum ben.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O saçın 15 20 cm i yanık uzadıkça uzadıkça yanıkları kestir
kendimden örnek vereyim saçlarım belime kadar uzundu aptal kuaför yaktı omzumda kestim dipten yaktı bu arada kafamda hep tutam tutam erkek saçı gibi saçlar vardı hep diken gibi elime batıyordu.
4 ay hep toplu gezdim bakım yaptım o minik erkek saçları 10 cm uzadı şükür ama daha gidecek çok yolum var çünkü yanıklar kulak üstüme kadar indi daha 30 cm yanık uzadıkça uzadıkça kesicem hepsini
saçını kesiyorsun diye üzülme sağlıksız bir saç kötü görüntüden başka bir işe yaramaz
Benim de saçım iki sene önce yandı. Psikolojim bozuldu. Neler kullandım neler. Önceden ayda 1 cm uzardı yandıktan sonra uzatmak tam bir işkenceye döndü. Ne kullanabilirim sence?
Çok zor bir süreç benim açımdanda ama oldu bir kere yapabilecek bir şey yok İnan psikolojim bozuldu saçlarımı kesince.
Sana tavsiyem cesaret edebildiğin kadar kes o saç şu an bende olsa omzumda vurmuştum makası o yanıklarla uğraşmak ölüm gibi asla düzelmiyorlar:(
Keratin bakımı yapıyorum saçıma. Kopmasın diye. Pişmaniye gibi oldu kuaförde. Hiçbir kuaföre güvenim kalmadı.
Düzenli maskeler yap dax supergro aldım içine e vitamini yağı hint yağı bir sürü bir sürü yağ koydum haftada bir onu uyguluyorum onun dışında Aloe Vera maskeleri internette bir sür maske var faydalarını görüceksin eminim
Saçlarını sık sık toka bilinenin aksine yanık saç yıkanmazsa dahada kurur nemli kalması gerek
Keratin bakım nasıl yapıyorsun
Keratin seti aldım onu kullanıyorum. Saçlarım yumuşak güzel ama boya tutmuyor açıcılı kısım. Bir de tepemdeki dikenler canımı sıkıyor.
Banada linkini atabilir misin
O dikenler ya yeni çıkan saç ya da kopmuş sanırım uzadıkça düzeliyor endişe etme
Dax supergro bende işe yaramadı. Saçlarım çok döküldü. Bıraktım onu kullanmayı. Bazen saç diplerime amla yağı sürüyorum.
Liquit keratin seti kullanıyorum. Farmasinin de var aslında ama onu pek beğenmedim.
Bu tarifi kimseyle paylaşmazdım ama sana vereyim 😂
500 ml suya iki soğanı böl koy onu kaynat iyice soğuyunca o suyu duştan sonra kafandan dök haftada 2 kere yap sonra bana dua et😂
Kuruyunca kokusu kalmıyor istersen içine kokulu yağ damlatabilirsin
Kız onu ben de yaptım. Saçım daha çok kızıllaşmaya başladı ve uzatmadı. Ben her ürüne en az 2 ay süre verip deniyorum. Hepsini birden deneyince hangisi iyi hangisi kötü anlamıyorum çünkü. Soğanı asla tavsiye etmiyorum ben.
Benim saçlarım zaten kızıl ben çok memnunum pirinç suyunu 3 ay denedim sonuç alamamıştım böyle böyle saçına uygun gelen bakımı bulmalısın☹️
Görüş sahibi arkadaş bana yazabilirmi? :)
Saçların güzel duruyor, şu saç yapısı küt modellerde de harika oluyor. Kırıkları aldır derim uzatmak istiyorsan
Omzuna kadar kestir bence