Banyodan sonra saçı havluyla sarılı olarak çok beklettiğinizde saçın ihtiyacı olan nemi çektiği ve saçı nemsiz bıraktığı söyleniyor. Ben bu yüzden 15-20 dakikadan fazla bekletmiyorum. Siz saçınızı havluyla sarılı halde kaç dakika bekletiyorsunuz?
Banyodan sonra saçınız havluyla sarılı halde kaç dakika bekliyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İslakligini alıp bırakıyorum havlu tavsiye etmem saçları yipratiyor ve uçlarını kırıyor
10 20 dk falan
Saç kısa olunca 5 sn sürüyor :))
10-15 dk olmalı en fazla...
0 dk yaşasın erkek olmak
Hiç belli olmaz kuruyana kadar bile durabilirim.
Tm kız işi :)) sarmam ben tutarım
Bir saat bornoz havluyla geziyorumdur.
15 20 dk. da fazla. kurula ve bırak.
Saçım o kadar yokta bornoz ile 10 15 dururum
@edameda06 senin alanından sormuş 😊
10 dk yeterli
20 dakka bekletiyorum 😣
Bir, iki dakika 🌺
Saçım yok :(
15 dk
sonsuz dakika bekliyorum.
Yarım saat kadar
Uyuyana kadar.
4 dakika galiba.
Saatlerce
2 dk