Üzerimde çok büyük psikolojik baskı var arkadaşlar babam ve amcam kel, babamın sadece orta kısmı amcamın tamamı kel. Sizce kaderimde kellik mi var benimde? Saçlarıma çok iyi bakarsam kel kalmaz mıyım? Üniversite, askerlik derken 30-35'den aşağı evlenemem kel kalırsam güzel bir eşim olmaz mı?Bu şekilde karizma bir kel olabileceğimi de düşünmüyorum.
Kel kalmaktan çok korkuyorum, kel kalırsam güzel eş hayalim suya mı düşer?
Hayallerini değiştir, eş diye bir hayal olamaz, eş sadece hayatını paylaşacağın biridir ve zaten karşına çıkar, doğanın kanunu.
İdeallerin olsun, başarmak istediğin bir şeyler olsun. Bunları başarınca zaten bir çok kadın peşinden koşuturur, sen seçen taraf olursun.
Kadınlar bizim gibi değiller, onlar güce odaklı. Güç ise başarının sonucu elde edilebilen bir şeydir, senin yapman gereken hayatta başarılı olmak, o yüzden kel olmuşsun, olmamışsın farketmez.
Sokakta hiç görmüyor musun kısa, kel, göbekli adamların yanında manken gibi kadınlar, sence bu nasıl oluyor?
Kendine gerçek hedefler bul, onlar için çalış, tabi bu arada bunları başarıcam diye asosyal olmak gibi bir hataya düşme, hedefi başarayım sıra kıza gelsin falan diye düşünme, sen başarılı olacaksan zaten akıllı bir kadın daha bu gerçekleşmeden senin başarılı olacağını hisseder.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim eşimde böyle. Babası kel kendisinin saçları 20 yaşında dökülmeye başladı. Ortası kel gibi kenarlar dolu. 3 ay önce saçlarını ektirdik. Gittiğimiz yerde ultrason gibi bir şeyle saç diplerine baktım bizim göremediğimiz iltihaplar var. Saçlar bu yüzden dökülüyor. Lazer uygulaması var ve bir kaç yerde var Türkiye’de. Düzenli olarak 6 ay buna git ilerde dökülecek olan saçlar güçleniyor iltihaplar iyileşiyor. Saç ekiminden sonra da yapılabiliyor. Biraz pahalı tabi. 6 ayda 4-5 bin gider. Paket seanslar ucuza geliyor. Korkma takma. Eşim böyle taktı kafaya daha çok döküldü. 3 aydır ekildi saçları ve çıkmadı daha 3 aydan sonra çıkıyor o bile motive etti. Dökülmüyor hiç saçları. Ayrıca şu güzel kız konusuna gelince. Eşim 95 kilo ben 55 kilo 173 boy fit ve sarışınım. Bizi gören herkes diyor sen daha güzelsin. Nişanlıyken herkes diyordu ee bula bula bunu mu buldun. Ama unutma seni seven insan kalbine bakıyor. Güzellik boş bir sivilcem çıkıyor insan içine çıkamıyorum. Bir saç boyatıyorum pok gibi olabiliyorum. Sen sadece seni sevecek insana yoğunlaş dış görünüşüne değil. Hayatta daha güzel şeyler var huzurlu yaşamak gibi.
Dökülecek saç , sen ne yaparsan yap dökülüyor, belki bir kaç sene öteleyebiliyorsun. Yani kel olmanın önüne geçmek senin elinde değil, ama elinde olan şeyler var, kilo kontrolü , bakım, bilgi , birikim, disiplin , çalışmak ve para kazanmak, iyi bir eş adayı olmak. Bu arada kel ve uzun boylu çok güzel karısı olan biriyim, ve karımda öyle Keller çok daha çekici geliyor diyen biri değil, severek evlendik
Kel kalmaktan korkan birinin önce kendisini sevmediğini ve kendisine saygısı olmadığını düşünürüm. Kendinizi olduğunuz gibi kabul etmek bu kadar zor mu? Başkaları için kendinizi beğendirmek doğrumu? Bence değil. Bence korkmak değil benimsemelisin. Sana desem ki ölmektenmi çok korkarsın yoksa kel kalmaktan mı? Bir düşün..
Abıcım ben guzellık salonu ısletıyorum İstanbul bagdat caddesınde bayan erkek karısık. Kellık genetıktır malesef ıyı bakımla surecı uzatabılırsın. Ayrıca kafa yapın musaıtse kafayı kazımak cok tarz hava katabılır emın ol uzun saclılardan daha cok dıkkat cekıyor demem oki eger kafa yapın guzelse sacı dert etme uzun saclı erkek heryerde var. Misal bu sıtede bır arkadaş var @korman ıstanbuldan tanırım kendısını o benı tanımaz gercı ama oda sacını kazıyor cok tarz ve cool havası var hatta bızım burda calısan kızlar yerlı jason dıye takılıyor ılerısını sımdıden dert etme. Ozamana kadar neler cıkar erkegı erkek yapan sacı degıl karakterı ve durusudur
Bende kelim ve zaman zaman da sevdiğim için tamamen jiletle kazıtıyorum ve bana göre bana çokta güzel yakışyor, ve hiçbir zaman senin düşüncen gibi bir düşüncem de olmadı zira karşımdaki beni sevecekse kel olmamla birlikte herşeyimi sevsin yoksa sevmesin, altın olsa istemem o kişiyi. O yüzden öncelikle senin bunu kabul etmen şart kendi içinde ve ben şahsen hiçbir zaman saç ektirmek gibi bir kompleksin içerisine girmedim ve saç ekimini de düşünmüyorum çünkü etrafımdaki insanların kel olarak beni çok karizmatık buluyorlar, gerçi bu çokta önemli değil benim için :)
Yani hiç öyle birisine beni nasıl buluyorsun gibi bir soru yöneltmedim karşı cinsten ve yöneltmem de söz konusu olmaz lakin samimi olduğum dostlarım arkadaşlarım karizmatik olduğumu söylüyorlar ki bu tamamen benimle ilgili bir durum seven sever, sevmeyene de zorla kendimizi sevdirecek değiliz kanka sen kendinle barışık ol ve kendini sev yeterli bence 😊
Sağol kardeşim eyvallah ama bence herkes kendine göre bir numaradır ki Johny Sins kim ola ki benim yanımda 😊 Sende aynı şekilde kendine güven yeterli 😉
Tek hayaliniz güzel eş mi yani? Allah başka dert vermesin ne diyelim 🙂 Kel kalmaktan korkmayın üzerinizdeki baskıya da gerek yok. Siz kendinizi seviyorsanız, herkes sizi sever. Kabul etmekle başlayın. Ayrıca güzel-çirkin yok, önce sizi her halinizle sevebilecek birini bulun.. Yoksa insanın başına her şey gelebilir 🙂
Saç genini anne tarafından alırsın büyük ihtimal dayınla kıyasla ama buda kesin dayın gibi olacagını kanıtlamaz gen olayı biraz uzun hikaye, saç yapın kendini belli eder yanlardan seyreklik başladıysa bir cildiye doktoruna başvur erken tanı seni kurtarabilir
@İsimmak iyice açılıncada anlamı yok 😊 saç hüçresi cansızlaşmaya başlayınca seyrekler başladığında gitmeli doktora kel olunca değil🤷♀️erkeklerin çoğunun yaptığı hata " nasıl olsa genetik dökülecek" dşüncesiyle doktora gitmeyi aksatması
Anlıyorum ancak kel olunca gitsin demedim ki. Sadece yanları değil, ön saç (alın) çizgisi filan da beklediğinden fazla açılırsa gitmeli. Akrabalarının o bölgelerinde fazla açılma olmamışsa ama kendinde açılma fazla olmaya başlamışsa gitmeli. Benim akrabalarımın yanları ve ön saç çizgisi biraz fazla geriyse ve bende de aynısı olmaya başlarsa, onlara çekmişim deyip gitmeye ihtiyaç duymazdım, bazı istisnalar dışında tabi. Örnek: Arkalarım, başım seyrekleşmeye, dökülmeye başlamışsa. Umarım ne demek istediğimi bu sefer anlamışındır.
Bence başlı başına yanlış dünüyorsun hayalin yüzü değil gönlü güzel bir eş olmalı hem seni severse kel olmanı da sever diye düşünüyorum oldu da kel kaldın diyelim kendinle barışık ol ve kendin için hayırlı bir kısmet ara
Saçların yakında dökülmeye başlar. Genelde kadınlar kel erkek sevmez, çok yaşlanmadan evlenmeye bak. Saçların erkenden döküleceğini kestirmek zor olmadığı için 25'ten önce birini buldun buldun, bulamadın biraz zor.
Guzel bir hanimefendiyle evlenmenin ilk yolu cok yakışıklı olmak. Bu simdilik elimizde olmadigini varsayarsak cok zengin olarak, her sabah bir hayli guzel bir hanimefendiye bakarak gune merhaba diyebilirsin.
Özgüven düşük siz de sanki jasen statham yanlış telafuz olabilir 1yıl sıkı spor ile olabilirsiniz para biriktirip saç ektirebilirsiniz sağlıklı olmanız bence her şeyi elde edebileceğinizi gösterir işinize odaklanın
Vitamin kan değerlerini normal tut. Kimyasal saç ürünlerinden uzak dur en önemlisi stresten uzal dur, Kel olmazsın kolay kolay. Olduda seyreldi saç ektirirsin bu kadar dert etme. Seni saçın için biri sevecekse sevmesin zaten.
olmamış bir şeyin derdine düştüğüne göre şu an takılacak çok ta büyük bir problemin yok. bakalım yaşayacak mıyız o zamana kadar.. ha bir de acaba bu dert ettiğin problem gerçekleşecek mi?
Dostum gerçek şu ki kel erkekler rağbet görmez... Bence sağlam bir cildiyeci bul, hormon testi, kan tahlili ne gerekirse yaptır. Alabileceğin tüm önlemleri al. En azından üzerine düşeni yaptığın zaman kafan daha rahat olur.
@korman Bırıne denk gelmıstım bır forumda oda kel ancak acayıp karızmatık duruyor aman kendı duymasında :D zaten jason statham hayranı bırıyım eger kafan bıçımsız degılse bence çok sexı ve karızmatık duruyor ama işta kafa yapın ve tarzın cok önemli bence bır kazı dene şimdiden cevrenden alacagın yorumlara gore yol cızersın. Saç ektırmekte bır çözüm ama ben ılerıde yakısmıs kel bırınle kesınlıkle evlenırım hem kel erkekler cok daha ateşli oluyormus :)
Hocam benim saçım var hani kızlar benim yüzüme bakıyor mu hayır benden nefret bile ediyorlar sürekli bana hep karşı hep sen karizman yok der gibi tiyede almıyorlar dert ettiğiniz bumu yani
Ben en son kel birinden hoşlaniyordum ama kel olduğu çokda goz önünde degildi çünkü çok başarılı ve karizmatikti.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çok takiyosunuz şu saç muhabbetini ya. Kel kalırsan kal. Öleceksin zaten. Kafanı buna takacagina hayatına odaklan. Önemli olan özgüven ve kendini geliştirmen. Saç, tip bir yere kadar. Bu ne ya. Hayatta tipten saçtan daha önemli şeyler var.
60-70 yıllık ömrümüz var bu kadar yaşayacağımız meçhul. İnan umursamam. Seven sevsin sevmeyen sevmesin. Kimseye kendimi beğendirme çabasına girmedim hiç. Benim bu tarz seyleri takan biriyle işim olmaz. Yaşlanınca n'olacak peki dislerimiz döküldü diye ya da elden ayaktan düştük diye birbirimizden ayrılacak miyiz? Çocukça dusuncelerle uğraşamam hayatımı da buna göre şekillendirmem.
kellik kısmı genetik sen öle böle de kel kalacaksın en son halin deden gibi olacak
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Guzel kadinlarin yaninda kusursuz erkekler mi var hep? Hayir tabi ki etrafimdaki herkes beni guzel bulur mesela ama eski sevgilim keldi ve dikkat cekmeyen biriydi zekasini ve ruhunu sevmistim
Benzini shellden almaya korkmak gibi bisey bosver korkcak bisey yok
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bunu çok düşünme bilinçaltına bunu çok sokarsan vücudunda olması gereken bir şeymiş gibi algılar. ve senin dediğin gibi olması için vücudunu o forma sokmaya çalışır. Olumsuz mesaj gönderme
Allah başka dert vermesin kardeşim ekterirsin nolcak. bukadar üstünde durum kendini yıpratma benim de saclarım uzamıyor benimki sağlık sorunundan dolayı kafana takma herşeyi hem seni seven sacına yüźüne değil yüreğini sevsin öyle insan bul.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Lavanta bitlisi kullan sen sac çıkarıyor uzatıyor al aktardan kaynayan suya koy 1 tatli kaşığı 7 8 dk kaynat ılıt ve saçını islat
Hocam kel olupta çok yakışıklı olan adamlar. var. Ek olarak stres daha da fazla döker saçları, rahat takıl. Baktın döküldü saçların ya ettirirsin ya da komple kazırsın öyle. gezersın.
@DrQuesn4y herkesin kendine göre bir güzellik algısı vardır misal sen sarışın seversin ben esmer. Kelliğin çaresi var gidip ektirebilirsin neden çaresi yokmuş gibi davranıyorsun bir saattir?