Kel kalmaktan çok korkuyorum, kel kalırsam güzel eş hayalim suya mı düşer?

Üzerimde çok büyük psikolojik baskı var arkadaşlar babam ve amcam kel, babamın sadece orta kısmı amcamın tamamı kel. Sizce kaderimde kellik mi var benimde? Saçlarıma çok iyi bakarsam kel kalmaz mıyım? Üniversite, askerlik derken 30-35'den aşağı evlenemem kel kalırsam güzel bir eşim olmaz mı?
Kel kalmaktan çok korkuyorum, kel kalırsam güzel eş hayalim suya mı düşer?
Bu şekilde karizma bir kel olabileceğimi de düşünmüyorum.
Kel kalmaktan çok korkuyorum, kel kalırsam güzel eş hayalim suya mı düşer?
Cevapla