Saçlarını kazıtan kadınlar için ne düşünüyorsunuz? Kimisi saçları daha çok gürleşsin diye kazıtıyor kimisi de... Neyse, saçlarını kazıtan kadınlar saçlarıyla birlikte çekiciliklerini de kaybeder mi?
Saçlarını kazıtan kadınlar saçlarıyla birlikte çekiciliklerini de kaybeder mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Saçlar kadınları çekici gösteren en önemli detaydır gadası.
Saçı kaybedince çekicilik kayboluyo ya aklıma şey diyenler geldi. " başörtü ne gereksiz , bir insan saçdan mı etkilenecek" falan. Neyse Evet kaybeder.
kadın gibi olmak , tercih edilendir ,, sokakta tayt giymekte manasiz geliyorken bana , sıfır saç , ile keyfi bir kadın ,,, olumsuz
Yani evet ama kısa vade de sorun olmaz , marjinal bir hava katmış
Evet.. maskuler olmaları bile bazen itici geliyor.. bide sıfır saç hiç olmaz.
Saç herseudır bence ben de kapalıyım ınan cok komik oluyorum acık olunca cok seksiyim bu yuzden de yalnzm😬
Skcck kimse yok mu
@Güleser18 var da cok hatta ama ben sevgı arıyorum
sen bitanesin :) <3
@SelamKamiller sende aşkm❤️😂
Naber Gülazer?
Bence de Miley sapıklara benzemiş bu ne nxjakks
Hayır daha Seksi olur
Saç%75 ini oluşturur zaten
saçlarını zükmüyoruz!
Kanser tedavisi olanlar dışında cok gerekli değil
Bu ne be genç osman gibi
Tam şaplak atmalık
ahahahabs ssjsj
Bence kaybeder
Kaybeder maalesef 😄
Evet
Bence kişiden kişiye değişen bişi
İğrenç
Bence evet.
Hayır
Evet, kaybeder.
Kaybeder..
Kaybeder.
bence kaybederler..
Kaybeder
Kaybediyor maalesef.
Alakası yok
EVET