Pembe rengi size neyi çağrıştırıyor neden pembe rengi?
#PembeyeŞimdiBak


Sevmiyorum :) pembe tek bir eşyam olmadı.
:)) haha kıyafet vs almam bende gül kurusu pudra tonları ancak
onlar bile yok. gerçekten. dolabım gri siyah vs. ayakkabı çamaşır çorap ev dekorasyonu
Evim pudra pembe ve krem 🤭🤭
tenk yu canım benim :)
Rice ederim canım lafı olmaz 🤭
Pembe yakışıyor. Kadınlara✂️
Tesekkürlerimi fırlatıyorum
Ricalarimi firlatiyorum
🤗🤗🤗
Cevap
20Cevap
Pembe denilince aklıma pamuk şeker gelir hep gadası
Pembeyi çok severdim eskiden ama artik bir arkadaşımın bana fosforlusun demesi ile bıraktım pembe asla kullanmam 😂
Nickten oradan mi geldi 😂
Aynen ordan geldi lakap kaldi bende hemide fosforlu hala oyle derler kurtulamadim 😝
😂😂hemide fosforlu Naciye vardı sanki bir filmde
Evet vardi 😃 bende fosforlu zeyno 😅
😂😂 tacını fosforlu Zeyno ya devretti
Aynen o giydigim pempe kazak yüzünden 😝
O kazağı sakla 🤭🤭
Duruyo hala fosforlu pempe 💃💃💃💃
Onunla bir Pp yi halletti😂
*Haketti
Yok o gunden sonra asla giymedim giymem de 😂
😂😂😂
Güzel canlı bir renk ema benane ben mor siyah beyaz kırmızi seviyorem 😂
Bende neon turuncu ile neon yeşil seviyorum 🤧🤣
Neon mu fosforlu cevriye gibi olursun 😅sjsjsk
😂😂 himm neon neon
Sjsjsj mat seviyorem ben
Şaka yapıyorum 😂
Hıhım anladım shsjssj ama neonda güzel şimdi ayrı bir havası var
Aynen dolabimi yenilicem. neonlarla sjjsjs
Sjsjs yakışır
Sjjskslls
Ben pembeyi sadece giyimde kullanırım. Başka türlü sevmem mobilya, takı vs vs sevmem.
Ben pembeyi eskiden severdim artık sevmiyorum çocukken ve ergenken sevilir genelde 😂
maalesef pembeligi sevmiyoruz kardeşim, siyah ya da mavi her zaman 1 adım önde..
Pembe gacisi vardır Ferhat vardı la ondan seviyorum ben pembeyi
Nötr düşüncedeyim. İrite olurdum eskiden ama sonra düşüncem bakış açım değişti
Hiç sevmiyorum çocukça bir renk benim için. Toz pembe özellikle tiksindirici bir renk😕
Güzel zarif bir renk. İki cins de rahatlıkla kullanabilir.
Seviyorum çünkü kurtarıcı rengim ben buğday tenli biriyim ve en çok pembe yakışıyor
Çünkü çok sexy.
Pembe rengi çok sevmiyorum ama kadınlara yakıştırıyorum
Dolandırıcı lık ihanet iftira fuhuş yapıp kutsal bakire rolü oynama vefasızlık
Güzel ve tatlı bir renk. Kadınlara çok yakışıyor 🎀
Pembe alt tonlu bir tenim oldugu icin bana cok yakistigini dusundugum renk. Severim.
Pembeyi küçükken seviyordum artık değil çocukluğumu çağrıştırıyor. 💫
Çok feminen bir renk 😎
@Adanali_ eksi manyağı oldum la yeter ya
Bütün görüşlerime yapıyosun pislik 😂
Tabi adımı görünce heyecandan elin titriyor ondan demi 😂
😂😂😂
Pembe çocukça
Kırmızı ihtiras
Pembeyi pekte sevmem ben😬
Pembe dünyanın en güzel rengi bence 😍
Hiç sevmediğim bir renk
Ben pembeyi hiç sevmiyorum. cocuksu geliyor :)))
Kim dedi seviyorum yav çıksın ortaya
En güzel renk 💕💕💓💓💓
Kadın gibi hissetmeyi sevilmeyi
Aklima Barbie bebek geliyor🙄
Pembe kadının simgesidir.
değişik renk ama en çok kızlar sever.
Sıradan bir renk çok sevmiyorum..
Pembe bana çocukluğumu çağrıştırıyor 💖🌺
Pembe sevimli pozitif bir renk
Pembeyi 10 yaşlarındayken severdim.
Hiç sevmem
pembeyi sevmem. Bence kadının rengi kırmızı olmali
Pembe güzel bir renk ama kızlara hitap ediyor 😊
Tek yol mavii
Sevmiyorum ki 😂
😘😘💕💕Aşkı
Sevmiyorum 😂
Görseldekileri
Çocukluğumu 🥰
Cocuklugumu
İyimserlik
Bakireliği 🙈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar