Saçım açık sarı, daha koyu bir renge boyamak istiyorum. Tek renk mi boyamalıyım yoksa aralarda ince balyajlar olmalı mı?




bazı kadınlarda görüyoum da çok kötü duruyor. Herhalde kuaför kötü olduğundan, yoksa güzel duruyor genel olarak.
İki örnekte çok güzel bıraya koyduklarım, bazen çok farklı iki renk bir araya geliyo kötü durabiliyo ya da bakımsız saçta kötü olabiliyo
bu şekilde ise güzel duruyor ben beğeniyorum
Tek renk değil yani
seni bilmediğim için genel konuştum farkındayım ama mesela düz siyah saç yakışıyordur sana öyle kalsa iyi olur. sarışınsan eğer bence her türlü tek rengin dışına çık birazcık kullan
Sarışınım ama beyazlarım çıkıyo boyamak zorundayım
amaaan bu sefer de renkli dene sanki ne olacak en fazla yakışmasa bile diğer boyattığında eskisine dönersin. hem değişiklik olur senin için de farklı olur
Renkli drrken mesela
renkli derken işte bu bahsettiğin şeyi kastetmiştim ne bu balyaj ve gölgeler dediğin işte
Bir an mor falan diyeceksin diye korktum
yok yahu şahsen hiç sevmem öyle saç renklerini ben
Bende doğal şeyler seviyorum
en güzeli bencede. bu gösterdiğin saçlar da doğal gibi duruyor çok aykırı değil
Cevap
4Cevap
Değişir ama tek renk risksiz tertemiz
O da var ama riskle alakalı değil bu görünüş birebir fotoğraflardaki gibi olacağını varsayarsak görüntü olarak karar veremiyorum. Hangis göze daha hoş geliyo
O balyajlar ombreler ilk yapıldığında çok hoş ama sonradan göze öyle gelmiyor. Tek renk en iyisi
Herşeyi bışver kızıla boyaa 😍
Pek socak bakmıyorum yaa
Tenim beyaz banada çok yakışıyo ama ben hissetmiyorum pek rengi duru gelmiyo nedense
Kişeden kişiye değişiyor.
Beyaz ten renkli göze?
Aralarda renk olmali bro
Tek renk
Balyaj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar