Bir kadında en çok hangisi daha iyi durur uzun saç mi kısa saç mı?


Uzun kusa fark etmez. Her türlü yakışana yakışır.
Bunun gibi.
Kız sen ne ara fenomen oldun ya?
Baya oluyor ben fenomen dim. zaten 😂😂😂
Evet fenomendim 😅
😂😂😂 buyrun kapı orada
😂😂feno derken sen bana ben seni ugurlayacak miydim
:) ben çok negatif bir insanım huysuz depresif
Bende seni severim reis 😊 Hanfendiyi hiç bilmiyorum fenomenleri bende sevmem zaten hiç takip etmiyorum 😂
😂😂😂
😂😂😂
Sağol brom❤️
Teşekkür ederim :)
Sisteme teşekkür et🙄😂😂
😂😂demekki
Yönetim adına rica edelim bari 😄😅
Omuzdan az asağıya kadar. Harkulade kîsa saç hoş durmuyor.✂️
U, un saç kadinsi duruyor ve kadınsılıgı seviyorum ama bilin bakalım kimin saçı kısa
uzun saç daha çok
Teşekkür ederim boncuk <3 )
Rica ederim ♥️♥️
Cevap
26Cevap
Kısa veya uzun olsun önemli değil önemli olan gadası kişinin saçlarına yeteri bakımı yapabilmesi
şöyle bir tarafını aldırıp bir tarafını uzun bırakan olmasın da, güzele hepsi yakışıyor. Ama uzun saç favorim.
Bence kadını kadın yapan karakteridir durusudur insanlara nasıl bir izlenim verdigi dir uzun ya da kısa saç fark etmiyor
yüz yapısı ve duruşuna bağlı :D hem boncuğuda heç göremedik :D
İnternette yaz boncuk çıkar 😂
boşluksuzmu yazıp aratıyım :D ilk harfi gücükmü böyükmü :D
Dümdüz yaz😂😂
daha yolda dümdüz gidemiyoruz googlede nasıl gidelim :D çay var mı çay :D
Kadınına göre değişir daha sert yüz hatları kısa saç için daha ideal bence
Kısa saçın hastasıyım kadınsı yapıp yapmadığına bakmıyorum
şu an küt saçlı olduğum için küt uzayınca uzun dirim 🤔 😂
Bende yüz hatlarına göre kimine kısa yakışıyor kimine uzun boncuk 👌🏻
Uzun sac ama kisa sacli kadinlarada hayranim. Herkez taşıyamaz
Tabii ki uzun saç... Bir sağa atar, bir sola atar, çok çekici olur...
Kadın dediğin uzun saçlı olur daha Seksi görünür bence daha çok yakışıyor
Genelde omzumda saçlarım.
Ama güzel olsaydım kısacık kestirirdim.
Çok kadınsı bence
Bunu saç değil yüz hatları belirler Yüz hatları geçerliyse 3numara bile kadınsı durur
Güzellik salonumuz var ablamin ünlü kuaförle imiz var sorimmi
Uzun saç daha tatlı ve kadınsı
😊*gecen güzel olsun
Kezbanlık derecesinde uzun sac gzel durmuyor özellikle cansız ve sağlıksızsa onun dışında orta uzun güzel bence
Kısa saç cesaret bana göre
Uzun. Ele dolaması kolay oluyor
Uzun
Kısa olanlar erkeksi daha çok gösteriyor
Uzun tabi ama kısa seviyorum daha neşeli
Uzun saç kadınsı
Kısa saç cooll yapar
bence Ne uzun ne kısa benim gibi.
uzuuuuunn.. tel tel severim ben :d
Kadinda uzunsac cok kotu kisa sa. Bence
güzelse herşey yakışıyor zaten
Uzun abisiiiiiiiiiiii❤❤❤🤣
Uzun saç
Uzun
Uzuuuun
Uzun saç tabiki
kısa saçlı kadın için adam bıcaklarım.
Uzun saç
Uzuuun saç..
Kişiye göre değişir
Uzun saç
Usun zaç
Uzun
Uzun saç :)
Orta bence
uzun saç
Uzun saç tabi
Uzun saç.
Kısa saç
Uzun saç
Uzun saç
Uzun olacak
Kısa
kısa saç
Uzun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar