Islak saçlar ile dışarıya çıkmanın avantaj/dezavantajları nelerdir?

# gadasından sevgilerle 🤗


Avantaji pek yok dezavantaji hasta olmak üşütmek migren sinuzit grip vb hastaliklara sebebiyet vermesi
Avantajı yok boyun tutulması omuz ağrısı soğuk algınlığı olarak geri dönüşleri olur
Sinüzit olabiliriz dikkat etmek lazım
Hasta eder reis
Cevap
0Cevap
Islak saçla dışarı çıkınca bide üstüne rüzgar yersen sünizit olursun.. Islakken saci toplamsk basagrisi yapiyor Yazın ıslak saç serinlik verir. Bazen de seksilik katar
Bu kadar ıslak çıkılmaz herhalde ☺ yaz da bitti. Ancak ölüm kalım meselesi çok acil bir şeyse belki.
Ama yazın saçlarımı hiç kuruttuğumu hatırlamıyorum tepede toplarım havluyla ıslağını alıp.
Benim gibi hasta olur yatarsınız. Deniz tuzu spreyleri var bu tarz bir görüntü için. Üştmeyin dikat edin.
Genelde ıslak saçla dışarı çıkarım kendi kendine kuruduğu zaman daha güzel şekil alıyor..
Barbarayı atarak, dezavantajı belirtmişsin zaten. kime yakışır bukadar ya.
Ben öyle çıkınca hastalanıyorum. Avantajı ise güzel durması. 💃
Sinüzit baş ağrısından başka bir şey yapmıyor hiç sevmem
Ben çıkarım nadiren😅
Islak olduğunda harika duruyor ama kuruduktan sonra kabarması sıkıntı
Yok anında sinüzite çeviriyor 😕
Baş ağrısı olursun burnun tıkanır nezle ye çevirir
Islak saçı çok seviyorum yaaa hiç kurumasa keşke
Bence avantajı yok. Dezavantajı hasta olunur.
Dezavantajları vardır insanı hasta eder
Bn hemen şifayı kapiyorum
Islak saçla çıkınca başım agrıyo ya.
Avantajı yok benim için. Hemen hasta oluyorum.
Sünizit olursun gadası😄😄
hasta eder.
üşümek
Avantajı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar