Saçlarım düz fakat uçlarını düzleştirmek istediğimde ne kadar uğraşsamda 5 10 dakika sonra tekrar kıvrık hale geliyor. Bu sorunun üstesinden nasıl gelebilirim?


saç uçların kırık veya yıpranmış olabilir mi? öyle ise kırıkları aldırman direk çözer
kaliteli düzleştirici :/
Saçın mı inat yoksa sen mi daha inatsın 😂 düzleşmiyorsa kıvırcık yapsan mesela?
İyi nemlendirme ve iyi kurutma sonrası az dereceyle azar azar düzleştirme
Cevap
4Cevap
Benim de öyle :( fon çekebilirsin uçlarına daha kalıcı oluyor
Kırık uçlar hiç bir zamsn düz olmaz uçları kırık olabilir mi
Evet kırık 🙄
Bende tam tersi için uğraşıyorum. Bırakın kıvırcık kalsın
Yapısından dolayı öyledir çok şey kullanıp da yıpratma
saçlarını at kuyruğu şeklinde toplayıp uçlarını düzleştir
benimde saçlarım öyleydi keratin bakım düzleştirici kremini kullandım saçlarım düzleştirmiş gibi duruyor sanki
Bunu sorun olarak görmek yerine benimseyebilirsin
yeni kestirmişsin. normal
Serum
Kimyasal işlem uygulayın
Gülümse kaderine derim
kıvırcık daha güzel bence
Sprey sık tutar saçı
Fön makinesi :D
Kerantin
Yok kantin hatta karantina
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar