Benim saçlarım çok vahimdi 1 ay önce panten onarıcı bakım şampuanı aldım ve kullanıyorum. Saçlarım inanılmaz değişim geçirdi süper oldu saçım. Ben hem onarıcı bakım 3ü bir arada şampuan kullanıyorum hem de pantenin argan yağ serumunu çok memnunum. Dene bak belki sanada iyi gelir...
Kırık saçlara özel şampuanlar var. Ben hiç kullanmadım ama kullanan birileri varsa onlara danışabilir ya da internette araştırma yapabilirsin. Belki bir faydası olabilir.
Saçımın yarısına kadar gelmiş çatal uçlu saçları ben kesiyorum canım Gerek yok onarmaya falan uzar zaten Saçma yani on çeşit bakım yağı keratin sürmek bana göre
En İyi Cevaplar