Saçları kazıtmak yağlanma ve kepek sorununu çözer mi, deneyenler var mı? Ne tavsiye edersiniz?

arkadaşlar 28 yaşındayım 3 yıldır saç dökülmesi kepeklenme yaglanma sorunu yaşıyorum kafam kaşınıyor hep hergün banyo yapardım daha sonra kafam hemen yağlanmaya başladı sabun kullandım başka şampuanlar kullandım denemediğim hiçbirşey kalmadı.
en sonunda saçımdaki yağlanma suresini uzatan ve saçları geç yağlandıran bir şampuan buldum onu kullandım oda kafamda kepeklenmeye ve pullanmaya sebeb oldu.. banyo yaptığım gün kafamda kaşıntı yok ama 2 gün banyo yapmasamm kafam acaip kaşınıyor ve çok dökülüyor..
kafamın derisi görümeye aşladı seyreklikden...
diyorum ki saçları 1 kere sıfıra vuriyim denemekden ne çıkar ömrümde bir kere sıfıra vursam 2 hafta sıkıntı çekerim ama sonra gene uzar saçlarım hem ben 2 hafta başka bir şehirde tatilde olcam
saçları kazıtsam saçın yaglanmasına ve kepeklenmesine çözüm olur mu sizce?
deneyenler var mı?
saçını kazıtınca yağlanma ve kepek sorunu çözüldü mü?
denedim ya da deneyeni gördüm saçını sıfıra vurunca kepek yağlanma sorunları çözülüyor
denemedim ama tahminen yararlı olacagını düşünüyorum saçın olmadığı için yağlanmada olmaz
bence dene en azından kel halini gör yaşlanınca nasıl olcan şimdiden alış :) hem kel olmak ayrı bir tarz katıyor
deneme işe yaramaz onun yerine saçları 3 numaraya vur saç kısa olunca yağlanmasıda azalır
hiçbişey yapma
başka bir görüşüm var yoruma yazcam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
niye kimse oy kullanmamış
neden kimse tavsiyede bulunmuyo
Saçları kazıtmak yağlanma ve kepek sorununu çözer mi, deneyenler var mı? Ne tavsiye edersiniz?
Cevapla