Saçlarım aşırı kuru ve saçlarıma dokunamıyorum bile o derece saçım dökülüyor. Banyo öncesi sürekli bütün yağların karışımını sürüyorum ama oda nafile dökülmesi ve kuruluğu hiç bitmiyor ne önerirsiniz. Ha bide siz saç dokulmesine ne yapıyorsunuz 🤔ben ezcaneden aldığım bemiks, evigen, Bepantol de kullandım dökülmesi azalmadi.
Kuru, cansız saçlar için banyo sonrası hangi saç bakım yağını kullanmamı önerirsiniz?
Ben 4_5 ay önce aynı dertten saçlarımı kısacık kestirdim çok moralim bozuluyordu sürekli avuç avuç dökülüyordu sinirden ağlıyordum tahliller yaptırıyorum sorun yok. kendim çözüm buldum önce karar verdim üzülmeyeceğim ve ne yapabilirim araştıracağım diye eczacımla güzellik uzmanımla görüştüm danıştım kendimde araştırdım birkaç şey yaparak sıfır dökülmeye ulaştım saçlarım çoğaldı uzamaya başladı ve ince telliydi kalınlaşmaya başladı marka paylaşmak yasak mı bilmiyorum dilersen yaptıkları mı paylaşabilirim
Öncelikle dahiliyeye gitmelisin tahlillerini yaptırmalısın demir eksikliğin ya da hormonal eksiklikler varsa tedavi olmalısın. hemen beta glukan takviyesi ne başlamalısın (arowell isimli betaglukan takviyesi önerilen bir takviyedir) mecitefendinin kuru yıpranmış saçlar için şampuan saç bakım yağı ve saç maskesi üçlü olarak satılıyor ilk yıkamada döküyor ikincide yarı yarıya iniyor dökülme sonrakiler de sıfır dökülme ama ağızdan takviye şart demir eksikliği varsa mutlaka ilaç almalısın düzenli beslen protein ağırlıklı bol su iç. saçını hergün yıkama yıyacağın zamanda o şampuanla ne kadar yağlı olursa olsun bir kere yıka ve 2-3 dakika beklet saçında. sçonı bambu tarakla tara komple bambu olacak aklına geldikçe tara şimdilik bunlar hatırlarsam yazarım yine
Saç dökülmesine karsı head and shoulders saç dökülmelerine karşı olan sampuanı kullandım (not 6 yıllık head and shoulders kullanıcısıyım) 0 a yakın dökülme var
Genetik sanırım ya bende bitkisel şampuanlar kullanıyorum sonra yağ karışımlarını haftada iki kez yapıyorum dip yağlanıyor uc kuru kalıyor onada elsevenin bakım yağını bakım kremini kullanıyorum ama aynı
Ona göre şampuan kullanmalisin bakım yağlarının fazla etkisi olmuyor bence. Mesela Elidor Pantene L'Oreal elsev falan baya nem veriyor ya da başka şampuanlama falan bak
Ikisi bir arada olanlar fazla etki etmez bence ayriyeten sac kremi alıp kullan yağla falan boşuna uğraşmışım dersin. Ben panteneninkini kullanıyodum önceden çok memnundum.
Canım büyük ihtimalle sende vitamin eksikligi var bak benimde sacim ciddi anlamda dokuluyodu dustan sonra avuc avuç geliyodu oturup agliyodm doktora gittim kan testi verdim vitaminlerim eksik cikti ilaclarimi kullanir kullanmaz duzeldi
En İyi Cevaplar