Saçım bakırdı normalde kızıla boyadım hiç yakıştıramadım kendime pişman oldum, saçımdan tamamen ne kadar sürede akar ya da akar mı? Bakıra kadar açılır mı zamanla daha önce deneyen varsa görüşlünü paylaşabilir mi? 😒
Saçımı yoğun koyu kızıla boyadım çok pişmanım, ne yapmalıyım😔?
Güzel duruyor bence ama kendin beğenmiyorsun ya eskisine yakın bır renge boya ya da zamanla eski haline döner galiba sonuçta boya ama gayet hoş ve tatlı olmuş
Bir haftaya kalmaz akar merak etme sık sık sıcak suyla yika hemen akar
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim biraz araştırdım beyaz sabun akıtıyormuş galiba sampuanın içine karbonat katınca birde kabarma tozunu sıcak suda eritip saçında yarım saat bekletip yıkayınca çıkarıyormuş baya bilginiz var mı?
İnan bunlara hiç gerek yok sürekli kızıl kullanan biri olarak söylüyorum bir hafta boyunca sürekli duş alsan ve sıcak suyla yikasan akar gider bakır tonlarına döner
Ya çok teşekkür ederim ben bakır kullanıyorum normalde yoğun bakıra boyayabileceğim kadar açılsa yeter zaten 😊 şu an mor gibi duruyor çok kötü oldu o yüzden korkmuştum teşekkür ederim ❤️
En İyi Cevaplar