saçımı banyodan sonra taradıktan sonra iyi oluyor ama uyuyup kalkınca hepsi birbirine giriyor ve zorlan da olsa tarasamda kabarık bir şekilde oluyor. Topuz yapıp yatsam korur mu saçı? Zararlı diyorlar. Veya başka önerebileceğiniz şeyler nelerdir?
Saçlarım hep birbirine giriyor. Çözüm için ne yapabilirim?
durulamaya gerek yok. sac uclarina uyguluyosun ve saçı dokmez aksine sıklaştırır. pek ağır bir kokusu yok ama kokuyor yine de. nasil banyodan sonra sampuan kokusu geliyosa onda da öyle
En İyi Cevaplar