Sevgilinin saçlarında el gezdirme aktivitesini mi daha çok seversin, saçlarını koklayarak öpmeyi mi? Ne tür saçlar sende elleme isteği uyandırır?


Ben saçlarımın okşanmasını da saçları okşamayı da çok seviyorum. Hemen mayışırım 😄
@BenEking evet 😂
Ben kucagima yattiginda sakaliyla oynamayi seviyorum
İkisi de güzeldir diye düşünüyorum. Karar vermek için denemiş olmak gerekir.
ben küt saçlara enseden elimi yukarı doğru daldırarak oynamayı seviyorumm😁
Cevap
21Cevap
Saç okşanması koklayarak öpmek ay ikiside
İkisini de yapsak... 😱😂
İlla seçeceksem parmaklarımı saçlarının arasında gezdirmek...
"Şu an o güzel ve duru yüzünü okşayıp göz kapaklarından koklaya koklaya öpmek için ömrümün kalanından vazgeçerim."
Keşke biri de beni böyle sevse
Ellerini gezdirmesi daha hoş.
Sevgilinin sacı her türlü sevilir bu menemen soğanlı mı olur soğansız mı sorusuna benziyor
İkisi de çok cazip şeyler karar veremedim 😅 ikinci sorunun cevabıysa dolgun dalgalı saçlarda daha güzel geziniyor parmaklar 😌
Saçlarında ellerimizi gezdirirken koklayarak öpmek daha güzel 🤔
Ellerimi saçlarında gezdirirken koklayarak yanağını dudağını boynunu öpüyorum..
Ellerimi gezdirmeyi daha fazla seviyorum :) kucağımda uzanacak öyle seveceğim.
Aha ha ha benim saçlar kesin takılı kalır çok dolaşır çünkü 🙈
Ne?😊
Benim ellerim onun saçlarında, onun elleri benim sakallarımda... en iyisi bu 🥰
Bana ikisi de lüks hayaller ama Allah herkesi sevdiğine bağışlasın.
ellerini yıkamadan saçıma dokunacak birde hoşuma gidecek he
Koklayarak öpmek ama ayrılınca da burnunun direği sızlar o ayrı
Ensesinden elimi yukari dogru gezdirerek saclarini sevmek😍
İkiside yerinde ve zamanında güzel olur
Koklayarak öpmek bir başka değil me xd
Avuç içlerini öpmeyi tercih ederim
İkisi de çok hoş arasında seçim yapamam
Koklayarak öpmek başka bişey jxjxjdjdjdjd
İkiside
Kokusunu içine çekerek öpmek.
Sacini oksamak daha iyi
sevgılımız olsunda sonrasına karar verırız :/
Her ikiside hoşuma gider
Bence ellerini saçlarında gezdirmek daha güzel
Ellerimi saçlarının arasından geçirmek.
Bunu yapacak kadar sevmedim kimseyi
Benim hiç sevgilim olmadı ki ne yazık ki 🤔
Saçlarını koklayarak öpmek..
Enseye şaplak atmak daha romantik bence
yemekden cikinca yuzune vurmamak
Temiz saç :) ellerimi başında gezdirmek oksamak
Ikisude guzel
Koklayarak uyumak🤗😊🌹
Ay her ikiside
Ikiside
Koklayarak Öpmek
Ay ikisi de
İkiside
Koklayarak öpmek 💙
Koklayarak öpmek
öyle huylarım yok
İkiside hoş
Yani gibi gibi
Koklayarak öpmek
Koklamak
Ya kotu kokuyorsa? Iy romantikliyin katiliyim resmen
Gercekcilik 😄
Her ikiside
Saçlarını sevmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar