Saçları uzatmaya çalışmak mı cesaret ister kısa kestirmek mi?
Uzatmak
Kısaltmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
senelerce uzun saçla takıla takıla bıkmıştım. kısalta kısalta saç bırakmadım kısa saça bı bulastınmı kurtulamıyrsn hep kısaltma yaptryrsn. neysekı Şu an sacımı uzatyrm cok ozledım uzun sacı ve umarım kestırmeden uzatrm
Kısa kestirmek ama küt vs falan değil maskülen bir şekilde kısaltmak kadında cesaret ister
Uzun saç herkese yakışabilir ama kısa saç sadece yüzü güzel olana gider. Yüzü küçük minyon olana. Toplu yüzlere asla ama asla yakışmaz.
Kestirmek daha zor ve acı verici durum. 1 senedir uzattığım saçım vardı hepsine kıymak zorunda kaldim
Aa:/
Yaa nasl kıydn:/
Benm içinde://
Ben de: ))
Biraz işte
Cevap
20Cevap
Uzatmak gadası bakımı zor çünkü
Kısaltmak cesaret işidir sonrasında pişman olmak olası bir durum.
Kısaltmak her zaman daha zor.. saçların insanın psikolojisindeki etkisi çok büyük..
Kısa kestirmek bence. Çünkü ben bile biraz uzatınca kestirmeye kıyamıyorum saçlarımı.
Alın açık kalacak şekilde kısacık kestirmek cesaret işidir.
Erkekler için upuzun uzatmak , kadınlar için kısacık kestirmek
Uzatmak zor çünkü bakımı çok zor ama kısaltmak büyük cesaret gerektiriyor üstelik kullanımı şekillendirmesi falan da zor
Elbette kestirmek uzun saçlı kız heryerde uzun saçlı olur kimse de sorun etmez ama o kısacık saçlarla dışarı çıkmak büyük cesarettir.
Saçımı sık sık kısa kestiririm, canım istediğinde ise uzatırım. Çok büyük bir mesele değil.
Uzatmanın nesi cesaret? Beğenmezsen kestirirsin. Ama kısanın geri dönüşü uzun bir süre yok.
Kısa saç bence çünkü herkese yakışmaz kolay kolay güzel durmaz
Upuzunken kısacık kestirmek. Yaptım, pişman değilim.
erkek olarak düşünürsek erkeklerin uzatması daha cesaret işi
ensemden çok huylanan biri olarak bu bana göre büyük bir risk :dd
Bence uzatmak. Az önce kestim, şimdi çok pişmanım, ama bu bir kişiye bağlı tabi)
Ne kadar kısa kestireleceğine bağlı ama ne olursa olsun kısa saç herkese yakışmaz o yüzden daha büyük cesaret :D
Kısaltmak tabii ki. Ben hala cesaret edip kestiremedim 😒
Saçlarını sıfıra kestirecek kadar cesurmusun?
Kısa kestirmek
Sen saçlarını kökten kes :)
Kısa saç seviyorum cesaret de ister. Benim de saçlarım kısa
Erkeklerde uzatmak
Kadınlarda kısaltmak
Cesaretiniz varsa sıfıra vurun 😉
Kestirmek daha zor 😐
Kısaltmak bence : ) çünkü nasılsa bıraksan uzuyo😂
Kestirmekdir çünkü tekrar uzaması ömründen çalar.
Saclarim uzundu kestirdim😀
Kısa kestirmek güç ister :D
Kısacık kestirmek tabikide.
Kısacık kestirmek cesaret işidir.
Kısa saç tabi ki. Herkese yakışmaz çünkü.
kısaltmak
Kısaltmak ta bazı kadınlara yakışıyor
Kısa kestirmek.
Kısacık benim gibi😂😂
Kısa yapmak
2side değil
Kizlar icin kisacik
Erkek icin uzatmak
Erkeklerde uzatmakta kısacık kestirmekte
Kısacık kesmek
Kisaltmak
Kısaltmak tabiki
Çok zor geliyor
Kısacık kestirmek
Kestirmek
kestirmek kolay ah bir uzasa
Uzun sac her zaman guzeldir
Kısacık kestirmek
Kısaltmak.
Kısaltmak
Kısaltmak
Kısacık kestirmek.
kısaltmak
Kısaltmak
Kısacık kestirmek
Kısa kestirmek
Kısaltmak
Kısacık kestirmek
Kestirmek tabiki
Tabiki kisaltmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar