Tomboy saç kesimleri sizcede kadınlarda itici durmuyor mu?


Rihanna ve anne hathawaye yakışmış ama diğer kadınlara yakışmıyor.
Lütfen saçınızı kestirmeyin.
Sadece kırıklarını aldırın. 😊🤗
Yakışan da var. Bence güzel. :-)
Fazla erkeksi geliyor ama yüzü güzel kadınlara yakıştırıyorum yine de.
Yakıştıranlar oluyor. Ama erkeksi bir model. Çok riskli bir kesim.
Cevap
11Cevap
8-9 yaşlarında bitlenince annem zorla böyle kestirmisti saçimi o zamandan beri sevmem😄
Kıyamam 😔
Herkese olmasa da yakışana yakışıyor şimdi Allah için. 🙃
cok nadir de olsa.. yakisan var
ama kiz dedigin uzun sacli olsun...
Subay kesimi yakistieiyorum bazı kadınlara. Güzel oluyor 😊
kıskanmayın kısa saçla güzel olabilenleri. uzun saça mahkumsunuz.
Güzel
Bayanda uzun saç severim 🎉😊😁
Bence çok hoş ve güzel
yakışana yakışıyor ama
Yüzü güzel olana her saç yakışır
Benim çok hoşuma gidiyor
Benim çok hoşuma gidiyor
Hayır
Yakışan var
Bazılarına çok yakisiyor
İtici
Evet
Bunlarda iyi durmuş
Evet sevmem
Evet itici
Evet duruyorr
İlgim dışı
Evet duruyor
Baya itici tabisi
Evet, itici.
Evet duruyor
Bazılarına yakışıyor
İğrenç ötesi
Durmuyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar