Dip boyası falan mı gelmiş? Yoksa boyanmış şekli mi öyle? 


HAYIR. dibi gelmemiş bu kadın ombre yaptırmış doğal görünümü budur renklerden belli bariz. Dip kumral ve tek renk 3 renk görünseydi dip gelmişti.
Ombre bu. Dibi filan gelmemiş yani de bu konuyu neden merak ettiğin merak konusu?
Yok sadece merak ettim.
Gelmiş sanırım gelmemiş bu şekilde boyanmissa iğrenç bir renk gecisi var
Renk geçişi için dedim ben yakışmissa hoş durur tabi
Boyası yeni artık dipten gelen sarılar cok yapılmıyor
Cevap
1Cevap
dip rengi gelmis olsa ana sac renginden sariya gecisi cok sert olur cizgi gibi. modeli böyle
Dip heralde amaan zaten uğraşılmaz dip boyasıyla 😃
Dip gelmiş , ama ombreli saça da benziyor aynı benim saçım gibi bu resim
Dibi gelmiş. Ombrede renklendirme daha aşağıdan başlıyor.
Bu şekild e saçlar var omre fakat nününki dip olsa gerek geçiş güzel değil
Ombre böyle olmaz:) dip bu
Kendisine sor o söylesin sana😂
Çürük muz gibi :D
#emre00
Şekli böyle
Anlamadım?
Napayım seni geren beni germiyor?
Sekli böyle
dip boyası gelmiş
dip değil
Boyama şekli böyle
Boya nedir bilmem😀
Boyama şekli bu
Dibi gelmiş
Öyle gibi normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar