Benim gibi daha 22 yaşında saçları aşırı beyazlayan var mı?

Arkadaşlar saçlarım çok beyazladı önceden daha az beyaz vardı ama ben iki yıl boya kullandım baktım boya daha çok beyaz yapıyor bıraktım kına yaktım kına da saçımın beyazlarını turuncu yapıyor o daha çirkin oluyor cidden psikolojim bozuldu aşırı derece de beyaz var saçımda her gören de saçların mı beyazlamış senin diyor üzülüyorum :( bunun bir çözümü yok mu?
Benim gibi daha 22 yaşında saçları aşırı beyazlayan var mı?
Cevapla