Saç Bakım Arkadaşlar şu an saçım 3 numara seyrek mi sizce? Kel kalır mıyım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yasim 23 sacimi yaz başı 1 no vurdum ve 3 aydır tarak bile degirmedim ondan dökülüyor mu bilmiyom sizce seyrekmi saçım kel kalırım diye korkuyorum Arkadaşlar şu an saçım 3 numara seyrek mi sizce? Kel kalır mıyım? Cevapla Numara Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (30-35) +1 yıl b12 ne baktır 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Saç dökülmem yok okadar ama bir gitcem genede Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kalırsın.
b12 ne baktır
Saç dökülmem yok okadar ama bir gitcem genede