Arkadaşlar şu an saçım 3 numara seyrek mi sizce? Kel kalır mıyım?

Arkadaşlar şu an saçım 3 numara seyrek mi sizce? Kel kalır mıyım?

Arkadaşlar şu an saçım 3 numara seyrek mi sizce? Kel kalır mıyım?

Yasim 23 sacimi yaz başı 1 no vurdum ve 3 aydır tarak bile degirmedim ondan dökülüyor mu bilmiyom sizce seyrekmi saçım kel kalırım diye korkuyorum
Arkadaşlar şu an saçım 3 numara seyrek mi sizce? Kel kalır mıyım?
Cevapla