
Saçlarım çok mu seyrek? Genetik dökülme yaşayan var mı benim gibi çok moralim bozuk.

saçında seyreklik yok şampuanın içindeki slikon 1 2 gün geçince saç teline ağırlık yapar ve seyrek görünümü verir bu aldatıcıdır
Benim zaten bu kadar saçım var :(
tepem belli oluyor senin de öyle mi
Evet bir çok kızın öyle dışarıya çıkınca bir bak
Cevap
2Cevap
Normal bence
Yaş kaç
24 yasındayım
Çoğu kızda var boyum uzun olduğundan kızlara tepeden baktigimdan dolayı çok gördüm böyle
Cok seyrek gozukmuo.
ciddi misin
Cok ciddiyim sikma canini
Bakım yap
Abarti degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar