
Banyo sonrası kendi halinde bırakıp kurumaya hafif nemli kalsa kötü durmuyor bence

Saçlarımı sadece deniz tatilinde kurutmam ama bazen hava çok sıcak olduğunda yani çabuk kuruyabileceğini düşündüğümde, spor merkezinde duş aldığımda vs. kurutmayabiliyorum, mikrofiber bir havluyla tampon hareketlerle ıslağını iyice alıp nemli saçla dışarı çıkıyorum. Bence "cool& sexy"
Ben bodrumdayım ve hep böyle dışarı çıkıyorum kötü gözükmüyor gayet normal
Görüntüsü iyi olabilirde sonrasi kötü sinüzit yapiyor , ben ıslak ciktim siz yapmayin kurutun bence 🤕😀
sadece ensede biten küt saçlarda güzel oluyo. özellikşe geriye taranmışsa
Cevap
24Cevap
Ben beğenmiyorum şahsen ama yakışana çok yakışıyor
Otelde veya bir tatil bölgesinde değilsem garip geliyor bana
O ıslak görüntü aslında düğün davetlerinde hoş durabilir bir hava katıyor
Islak çıkıyorum bazen. Kötü görünüp görünmemesi umrumda değil, rahatım önemli.
Duştan yeni çıktım imajı veriyor. Ama evden çıkmadan önce duş almak mantıklı yaz günü kurutacak halimiz yok. Kim ne demiş kısmına takılmıyorum.
Ben de sinüzit olduğu için ıslak çıkamıyorum maalesef 😣
Yaz aylarında saçlar hafif ıslak dışarı çıkmak bence yazı en güzel anlatan görüntüdür
Görüntüsü kötü mü bilmem ama saçları ıslak dışarı çıktığı için migren olan çok arkadaşım var
En sevdiğim ya islak nemli saclar beni cok mutlu ediyo xd
Hafif ıslak saçla çıkmak kötü evet ben genelde doğal haliyle açık bırakıyorum saçlarım dalgalı ve uzun olunca hoş duruyo
valla hiç kurutmadan cıkıyorum
Bakımsızlık belirtisi bence
hayır ya cool bir görüntü bence
benim saçım çok malesef o ıslak ve cool görüntü olmuyo hiç
saçsızda olmayı istemem doğrusu
hayır ya ne alaka
istemiyorum
yok kötü durmuyor yalan yok
Öğğğğğğ kurut düzleştir ve çık :D
Kötü bence..
Valla inek yalamış gibi duruyor
Görüntü fazla iyi değil ama kafam rahat olur
Bende kurutmam
Sağlık olarak sıkıntı yoksa kötü olmaz.
Aman isteyen istediğini yapsın
Hayır
çekici bir hal alıyor :d
evet
Hayır
kötü değil bence ya, serin serin
Berbat bir görüntü oluyor
Cok dogal bisey
Hayır
fena degil vence
Ben düş aldım havası 😁😂
Hayır niye kötü olsun kendiliğinden kuruyor zaten
Güzel duruyor
Evet, kötü.
Güzelmis
sevmem itici
Değil
Hayır gayet doğal
Hemen kurur ki
evet
Yoo neden olsun
Güzel bence
Cok değil
Evet kötü
İyi.
Inek yalamış gibi😂
bence gayet tarz..
Yoo bence güzel
Değil kesinlikle 😏
hayır
Bence güzel
hayır güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar