Yaz aylarında saçlar hafif ıslak dışarı çıkmak sizce de kötü bir görüntü mü?

Yaz aylarında saçlar hafif ıslak dışarı çıkmak sizce de kötü bir görüntü mü?

Banyo sonrası kendi halinde bırakıp kurumaya hafif nemli kalsa kötü durmuyor bence
Yaz aylarında saçlar hafif ıslak dışarı çıkmak sizce de kötü bir görüntü mü?
Cevapla