Biliyorsunuz ki bebekler doğduklarında saçları olmaz. Olsa da seyrek ve kısadır. Ama bazıları var ki doğduklarında saçları ile dikkatleri üzerine çekiyor.
Sevimli, tatlı, afacan gibi yakıştırmalar bile yetersiz kalıyor.
Seni çılgın!
Rönesans heykeli gibiyim mübarek.
Ana haber bülteni sunucusu olmaya aday.
Geleceği parlak bir bebek bu kesinlikle.
Şu bakışla kaç kız tavlarım ki?
Banyodan çıktım ıslağım, ben doğuştan çıplağım.
Lahana bebekleri hatırlıyor musunuz?
Donald Trump ile karıştırmayın beni!
Doğuştan kederli bakıyorum ben.
Bir de burdan çek.
Duruşuma doktorlar bile hasta.
Yorumsuz!!!
Kleopatra gibiyim.
KizlarSoruyor'da Saç Bakım Etiketi Varsa Biz de Uzun ve Gür Saçlarımızla Doğarız Diyen Bebekler
Ben de çok gür saçlı doğmuşum annem o yüzden hamileliğinde çok zorlamış sürekli kusuyormuş midesi bulanıyormuş. Emeğine sağlık bencen deki fotoğraflarda çok tatlıymış.
Hepsi de birbirinden tatlı minnoşlar. Kesinlikle hamilelerin bu fotolara bakması lazım. Yüreğine sağlık sabah sabah bu benceyi okumak moral oldu. :) :)
En İyi Cevaplar