Hayatımıza renk katma, yeni enerji ile buluşma zamanı! 1. Gardırobumuzu rengarenk kıyafetler ile yen
Saç Bakım Yenilendiği Gibi Hayatımıza Enerji Getiren 7 Renkli Şey (Sayfa 2) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3021 Yenilendiği Gibi Hayatımıza Enerji Getiren 7 Renkli Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
brokenhome Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl bunu görünce artık elidor kullanmaya karar verdik o derece yani 0 0 Yorumla
paşazadeler Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Bahara yeni enerjiyle değişik saç stilleriyle girmek güzel olur, rahat giyim falan. 0 0 Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Saç Bakım konusunda 641 cevap paylaştı. Elidor diyoruz yaşasın Elidor 🤗👍 5 Xper puanımı alayım lütfen 0 0 Yorumla
Gzemm38 Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl Ben elidorun turuncusunu çok seviyorum kokusu ayrı bir olay zaten bakım kreminede bayılıyorum 😍😍 0 0 Yorumla
Güzeltürkiyem Takip Et Xper 2 Yaş: 42 +1 yıl Renksiz hayat olmaz. Koyu renkler insanda kasvet havası verir 0 0 Yorumla
Ppolatt Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Überlerin yorumları tütüneson reklamında ki sigarayi birakanlar gibi 😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ellerine sağlık ☺️ Sanki daha çok kadınlar için ayarlanmış bir bence ;-) 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Rengarenk gökkuşağını sevilse de siyah ve beyazın yeri her zaman ayrıdır... 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl ülkemizdeki enerji santrallarında gönüllü çalışıp, tüm ülke enerjisini yaparım daha uygun olur. 0 0 Yorumla
ArChaE Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Allah rizasi icin 5 kutu hediye edebilir misiniz? Tesekkurler 0 0 Yorumla
bimdekikincikapıı Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Her sms ve internetim yenilenince bana bir enerji geliyor :D 0 0 Yorumla
currie Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Çok enerjik görünüyorlar. Herkese yenilik şart gerçekten farklılık olmayınca enerjim düşüyor benim. 3 0 Yorumla
Can-84 Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl yatak odası ıcın pembe onerılıyor hem gozu dınlendırıyor hemde cabuk kırlenmıyor 0 0 Yorumla
Nursedaaaaaaaa Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Yenilik ve değişiklik iyidir. :D hepsi birbirinden harika renkler! 0 0 Yorumla
ParanormalAdam25 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Herşey kafada başlar öcelikle beyni buna hazırlamak gerek yoksa değil oda her yerin gökkuşağı olsa genede olmaz 0 0 Yorumla
cαтvσмєη Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 +1 yıl Turuncu ve pembenin kokusuna bitiyorum ben ya. 9 11 Yorumla myname06 +1 yıl niye bu kadar kişi eksiledi seni? :) Yorumla stalonski +1 yıl neden bu kadar dislike ya aaaa Yorumla sirinolmayansirine +1 yıl 39 dislike? 😮 Yorumla 8 yorumu gör beyazçikolata85 +1 yıl koku yazdigi icin sanirim Yorumla Jagermeisterrr06 +1 yıl Vay be 46 kişi olmus😃 Yorumla kalemkuş +1 yıl @myname06 turuncu ve pembeyi begenmedikleri icin Yorumla stalonski +1 yıl @kalemkuş bence reklamı desteklediği için destekleyen tüm yorumlarda herkes baya dislike almış Yorumla kalemkuş +1 yıl @stalonski mumkundur oda Yorumla Linnnna +1 yıl @kalemkuş bir dislike da benden olsun asdfkj Yorumla fisilti0606 +1 yıl Katiliyorum pembe ve turuncusu cok hos Yorumla kalemkuş +1 yıl @Linnnna olsun bakalim Yorumla
ankaraso Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl insana enerji veren renklerdir bence, hayata neşe katar 0 0 Yorumla
Plumber41 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl 5. Fotoğraftaki bayanla tanışsam hayat enerjim deşarj olur :D 0 0 Yorumla
anonim-bey72 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Eline sağlık :) güzel olmuş bencen :) xper kazanmak için geldim :) 0 0 Yorumla
Goldroze Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Eskiden turuncu olanı kullanırdım, etkisi çok güzel. Yine kullanmaya başlayacağım galiba👍🏻 0 0 Yorumla
Aysegulcoban01 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Saçlarım ne kadar uzun olursa o kadar enerjik oluyorum :) 0 0 Yorumla
Thauma Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl en güzeli sac rengimizi yenilemek ve yenilerken tabiiki elidorun dehşet'ül vahşet yeni sampuanlari ile saclarimizi beslemek. <3 2 1 Yorumla BiliyormBununAdı_AŞK +1 yıl Niye eksi 😮 Yorumla
moonstarl01 Takip Et Xper 2 Yaş: 40 +1 yıl Kabarık saçlara sahip olanlar ne yapsin :( 0 1 Yorumla Frambuazlıpasta6 +1 yıl Sarısını kullan elektriği alıp götürüyor Yorumla
Aaliali Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Renk menk bilmem yorum yapana 5xp veriyormuş :D 0 1 Yorumla Bayanerol +1 yıl Aynen 😂😂 Yorumla
anotherman35 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Dekorasyon değişikliği olayı kafama yattı gibi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
196Cevap
bunu görünce artık elidor kullanmaya karar verdik o derece yani
Bahara yeni enerjiyle değişik saç stilleriyle girmek güzel olur, rahat giyim falan.
Elidor diyoruz yaşasın Elidor 🤗👍 5 Xper puanımı alayım lütfen
Ben elidorun turuncusunu çok seviyorum kokusu ayrı bir olay zaten bakım kreminede bayılıyorum 😍😍
Renksiz hayat olmaz. Koyu renkler insanda kasvet havası verir
Überlerin yorumları tütüneson reklamında ki sigarayi birakanlar gibi 😂
Turuncu olan mükemmel. Mor ve pembenin kokusu süper
Ellerine sağlık ☺️ Sanki daha çok kadınlar için ayarlanmış bir bence ;-)
Rengarenk gökkuşağını sevilse de siyah ve beyazın yeri her zaman ayrıdır...
ülkemizdeki enerji santrallarında gönüllü çalışıp, tüm ülke enerjisini yaparım daha uygun olur.
Allah rizasi icin 5 kutu hediye edebilir misiniz? Tesekkurler
Her sms ve internetim yenilenince bana bir enerji geliyor :D
Bence internet paketi.
Çok enerjik görünüyorlar. Herkese yenilik şart gerçekten farklılık olmayınca enerjim düşüyor benim.
yatak odası ıcın pembe onerılıyor hem gozu dınlendırıyor hemde cabuk kırlenmıyor
Yenilik ve değişiklik iyidir. :D hepsi birbirinden harika renkler!
Hiç kullanmadım. İndirimde denk gelirsem denemeyi düşünüyorum.
Herşey kafada başlar öcelikle beyni buna hazırlamak gerek yoksa değil oda her yerin gökkuşağı olsa genede olmaz
Turuncu ve pembenin kokusuna bitiyorum ben ya.
niye bu kadar kişi eksiledi seni? :)
neden bu kadar dislike ya aaaa
39 dislike? 😮
koku yazdigi icin sanirim
Vay be 46 kişi olmus😃
@myname06 turuncu ve pembeyi begenmedikleri icin
@kalemkuş bence reklamı desteklediği için destekleyen tüm yorumlarda herkes baya dislike almış
@stalonski mumkundur oda
@kalemkuş bir dislike da benden olsun asdfkj
Katiliyorum pembe ve turuncusu cok hos
@Linnnna olsun bakalim
Baya yararlı olmuş teşekkür ler 😉
Elidorla daha da renkli.
insana enerji veren renklerdir bence, hayata neşe katar
5. Fotoğraftaki bayanla tanışsam hayat enerjim deşarj olur :D
Eline sağlık :) güzel olmuş bencen :) xper kazanmak için geldim :)
Eskiden turuncu olanı kullanırdım, etkisi çok güzel. Yine kullanmaya başlayacağım galiba👍🏻
Saçlarım ne kadar uzun olursa o kadar enerjik oluyorum :)
Acıktım ben elidor yenir mi?
Bencede sac kesimi 😄
Kütüphanemi ve odamı yenilemek
Saclara boya iyi olurdu :D
en güzeli sac rengimizi yenilemek ve yenilerken tabiiki elidorun dehşet'ül vahşet yeni sampuanlari ile saclarimizi beslemek. <3
Niye eksi 😮
5xprimi almaya geldim. Saçım yoktur.
Turuncunun sıcaklığına bayılıyorum...
Emeğinize sağlık...🌹
turuncu yu kullanıyorum. gayette memnunum
Saç kremleri çok güzel ekstradan kullanıyorum
Pembenin kokusu baştan aşagı efsane...
Kabarık saçlara sahip olanlar ne yapsin :(
Sarısını kullan elektriği alıp götürüyor
Kesinlikle katılıyorum yenilik şart
Gardıropta ısrarcıyım 🙏😙
Turunju olan guzel
Daha yenisini kullanmak nasip olmadi 😂
Elidorun kokuları diyip susun.
Renk menk bilmem yorum yapana 5xp veriyormuş :D
Aynen 😂😂
Daha çok kadınlar için yazılmış bir bence olmuş.
Adil Kullanım Kotası <3
En iyisi renksiz sade renk daha iyidir
Düşüncelerimizi unutmuşsunuz :)
Çok iyi fikirler 😁👏
Renklerin uyumunu tutturamayinca kotu duruyor
Zaman zaman kullanıyorum bende fena değil.
Turuncu kullanırdım da yeşili pek tatlışmıış
Dekorasyon değişikliği olayı kafama yattı gibi
Elidor iyi mi arkadaşlar?
Hepsinin kokusu birbirine benzemiyor mu ya?
Annem mavisini kullaniyor cok memnun
Pembiş elidor candir ❤
Yeni renkler çok güzel
Mor renk en güzeli 😍
Kokusu cok guzel elidor un...