Konu kadınların saçlarında yaptıkları değişiklikler oldu mu erkekler için her şey "iki kere iki dört eder" kadar nettir. Yani kadınlar için üç buçuktan dört olmaya çeyrek kalmış bir işlem, erkekler için dörttür işte. Bildiğin dört!
Erkeklere saçlarınla ilgili sormaman gereken sorular da işte bu nedenle aşağıda listeleniyor, gel bakalım!
Saçının rengi ya sarıdır ya da siyah...
Gidip özenle çikolata kahvesinden en şirin tropikal kahveye boyattığın saç rengin hala kahverengidir. "Saçımı boyattım, nasıl olmuş" diye sorduğunda alacağın cevap büyük ihtimalle, yani seni arada bir gören biri değilse "saçının rengi aynı ya işte!" olacaktır. Saç rengindeki değişikliği tam anlamıyla kavraması için saçını siyahtan sarıya gibi marjinal bir şekilde boyatman lazımdır. :)
Saçlarını kestirdiğin için üzülmen manasızdır, çünkü saçın "onun" saçlarına göre hala uzundur.
"Uçlarından al dedim ama çok kesti lanet kuaför" deme lüksün yoktur. Alacağın cevap yine yüksek ihtimalle "saçın hala uzun ya, ne üzülüyorsun" olacaktır.
Şampuan kokmuyordur o, kesin parfümdür...
"Yeni duş aldım, saçlarım mis gibi koktu. Saçlarımın kokusunu seviyor musun?" demek benimle ilgilen demek değildir de nedir? Oysa kokan saçların değildir, parfümündür. Yani saçlarının kokusuyla parfümünün kokusunu birbirinden ayırmasını beklemek zaten bir çeşit hatadır. İkisi de kokmuyor mu? Zorlama rasyonel bakıyor.
Düzse düzdür, kıvırcıksa kıvırcık!
Saçının yapısı düzse ve düzleştirici kullanarak mükemmel bir hale getirdiysen "nasıl olmuş" diye erkeklere sorma... "Zaten az önce de düzdü" dememeleri için hiçbir sebep yok :)
Kısaca erkeklere göre saçın nasıl olduysa oldu, çok önemli bir detay mı? Hayır. Ama kadınlar olarak önemsenmek ve minik ayrıntıların fark edilmesini beklemek yegane isteğimiz sanıyorum. :)
Kadınlar Saçlarına Uyguladığında Erkeklerin Çarpım Tablosu Rasyonelliğiyle Yaklaştığı 4 İşlem
En İyi Cevaplar