Türkiye’de her 10 genç kadından 6’sının “Hayallerimle aramda engeller var!” dediğini biliyor muydun?
Saç Bakım Pembe Saçlı Kızlar, Kadıköy Meydanı’ndan Genç Kadınlara Sesleniyor: #DedimOlabilir (Sayfa 8) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2619 Pembe Saçlı Kızlar, Kadıköy Meydanı’ndan Genç Kadınlara Sesleniyor: #DedimOlabilir Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 45 kişi beğendi
Ruzgarkutlay007 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Normaliye bas edemiyor bide pembe çıkardılar 😂😂 0 0 Yorumla
Berkcan3535_ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Herkes özgürdür bence demi 0 1 Yorumla FunnySunny +1 yıl Tabii öyledir Yorumla
furkann_beyy Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ben de Elidor kullanıyorum ve iyi beğeniyorum 0 0 Yorumla
_FourLeafClover_ Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Elidorla her şey olabilir teşekkürler Elidor 0 0 Yorumla
___MertttiAdam__ Takip Et Xper 2 Yaş: 41 +1 yıl Her halleri ile güzel kadınlar benim fikrim 0 0 Yorumla
esmacok Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Kızlar boyatıyor muyuz? Hep birlikte 💪🏻 0 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Bence kesinlikle boyatmalıyız💕 Yorumla
neredeysemordayım Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Elidorun kokusu harika ve yaşanması harika duygu 0 0 Yorumla
gevezeyazaristanbul Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Neden sadece pembe saçlı kızlar ona şaşırdım 0 0 Yorumla
Ebrruulii34 Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Pembe saç bana yakışmaz siyah candır 0 1 Yorumla gelinherkes +1 yıl Dedin olabilir 😅🙂 Yorumla
Gökkuşağı779 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl İnsanlar başkalarından önce kendilerine basksinlar 0 0 Yorumla
___Mertbey___ Takip Et Xper 2 Yaş: 40 +1 yıl Her renk yakışıyor size her halinizle hoşsunuz 0 0 Yorumla
Esm-a91 Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Pembe sac her zaman cok tatli gelmiş tir 0 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Banada çok tatlı geliyor 💕 Yorumla
nabermoruk6363 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Çok doğru bencede pembe saçlı kızlar favorim 0 0 Yorumla
Esmerbayan09 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Bence harika olur :)) farkli bir hava yaratabilir 0 0 Yorumla
Busbussya Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Ay bende çok istitorum pembe 0 1 Yorumla serimiyy +1 yıl Yapalım 💕 Yorumla
Oksiijen Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Şampuanları güzel, kaliteli. Teşekkürler Elidor :) 0 0 Yorumla
albuseverusnape Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Reklamı çok güzeldi. Bu içerikte çok güzel olmuş. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
284Cevap
Normaliye bas edemiyor bide pembe çıkardılar 😂😂
Herkes özgürdür bence demi
Tabii öyledir
Ben de Elidor kullanıyorum ve iyi beğeniyorum
Pembe sac modasi mi basladi
Merhaba pembe saçlı kızlar
tabi ben de öyle düşünüyorum
Pembe saçlar çok tatlı çok beğeniyorum
Çok ilginç şeyler bekliyor bizi
Elidor zam yapmasa kadınlar daha mutlu olur.
Cok guzel yazi tebrik ederim
#DedimOlabilir 👍👍👍👍👍
Elidorla her şey olabilir teşekkürler Elidor
Her halleri ile güzel kadınlar benim fikrim
Kadınlar için faydalı bir yazi
Pembe saç şirin gösteriyor.
Kadıköy'de de değilim ki🥲
Harika bir proje devamınında gelmesi lazım
Hepimiz Kardelen’inizz hayallere gideriz
Kadıkoy meydanı ses duyurmuş teşekkürler
Güçlü kadınlar harikadırlar
Kızlar boyatıyor muyuz? Hep birlikte 💪🏻
Bence kesinlikle boyatmalıyız💕
Elidorun kokusu harika ve yaşanması harika duygu
Neden sadece pembe saçlı kızlar ona şaşırdım
Pembe saç bana yakışmaz siyah candır
Dedin olabilir 😅🙂
Pembe saç efsanedir bayılıyorum
özgürce herseyi yapmak güzeldir tabi ki
Çok teşekkürler bu yararlı benceniz için
bı zman her kanalda goruyordum reklamını
İnsanlar başkalarından önce kendilerine basksinlar
Çok güzel bir bence olmuş 🍭
Çook çook teşekkürler bence için♥︎
Elidor kadar guzel olan az sey var
Her renk yakışıyor size her halinizle hoşsunuz
Pembe saç kadınlara çok yakışıyor.
elidoru erkeklerde kullanabılır mı
Pembe sac ve mor harika yakisiyor bence
Guzel olmuş dedim dedim olabilir
Güzel bilgiler için teşekkür ederim..
Güzel bilgiler için teşekkür ederim..
Pembe sac her zaman cok tatli gelmiş tir
Banada çok tatlı geliyor 💕
Çok doğru bencede pembe saçlı kızlar favorim
Bence harika olur :)) farkli bir hava yaratabilir
Pembe saçlı kızlar tatlı ya çok mahsumlar :)
Paylaşım için teşekkürler :) ❤🌹💫
Ay bende çok istitorum pembe
Yapalım 💕
Şampuanları güzel, kaliteli. Teşekkürler Elidor :)
Çok güzel bir proje bence
güzel bir proje olmuş bence...
Pembe saç çok tuhaf geliyor bana
Pembe saç #dedimolabilir neden olmasın
Pempe sac deilde mor ve kizil sebiom
Bence güzel duruyosa normsl
Kadına her renk yakışır fark etmez :)
Pembe saç güzel ama herkese yakışmaz
Reklamı çok güzeldi. Bu içerikte çok güzel olmuş.
İlginç ama güzel saçlar bence
Elidor sürekli kullanıyoruz harika bir şampuan
Neden olmasın bence de olabılır.
Guzel bir paylasim tskler
Pembe saç ćok cırtlak oluyor