Güçlü ve Parlak serisine bayılıyorum. Şampuanını ve kremini kullanıyorum, yaklaşık iki aydır. Normalde kuru ve mat olan saçlarım canlandı, ışıl ışıl oldu. Arkadaşlarım hangi şampuanı kullanıyorsun diye sormaya başladı hatta. 💓
Elidor un sampuan ve sac bakim kremlerini kullaniyorum acikcasi cok memnunum saclarim daha hizli uzadi ve gercekten cok bakimli duruyolar oneriyorum kesinlikle agir kokusunun olmamasi da cok iyi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ne güzel bilgiler. Teşekkür ederim elidor. Her yerdesin. ❤️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Elidorun bazısı çok saç döküyor ya ama güzel ürünleri de var
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Elidor ürünlerine bayılırım. Güzel, faydalı bilgiler. Emeğinize sağlık, teşekkürler.💕🌹👍🌼
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yazın güvendiğim bir marka elidor. Saç şekillendiricileri de çok iyi.
asiri sicak su saclarin yipranmasina yol asiri soguk su sackarin yipranmasina yol acar ne cok soguk ne cok sicak su kullanmaliyiz orta sicaklita ilik bir su saclari yipratmaz
Ben turuncu Elidor kullanıyordum ama pembeye geçtim pembe olanın kokusu muhtesem Elidor dan başka şampuan bana alerjik reaksiyon yapıyor resmen en sevdiğim şampuan Elidor
Benimde saclarim cok yipraniyor ustelik cok uzun hergun yikiyorum cok zor oluyor elidorun pembe kutusundan aliyorum yumusacik oluyor bide keske hiic dokulmeseee
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Teşekkür ederiz Elidor şampuan aldım saçı yumuşak yaptı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
teşekkürler saçlarıma sadece elidor kullanıyorumm😍
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
363Cevap
bakım yaparsan yıpranmaz bakım kremlerini kullanıyorum
Yazin 1 numaraya vuruyorum zaten olsa olsa kafam yıpranır. Yine de güzel paylaşım, evet.
Elidoru hiç denemedim saçlarıma etkisi ne olur bilmiyorum
keratin kullanıyorum. bilgilendirme için teşekküler
Elidor Bakım Serileri kullandığımda farkı hissettim tavsiye ederim
Güzel öneriler. Deneyelim görelim. Özellikle havuz suyu saçımı çok yıpratıyor. Çözüm olmadı güzelll
Elidor harika bir marka, urunlerini de cok begeniyorum
Elidorun şampuanları harika. Saçımı 3 gün yıkamasam bile kokusu hala gitmemiş oluyor. Bayılıyorum.
Saçı olmayan ne yapacak peki elidorr üzüyorsun bizi 😒
yaz günü ençok yaşanan toz havaya karıştığı için tozlu saçlar 🤷♂️🤷♂️
Elidor tanıştığım birçok kadının banyosunda görüyorum demekki bu işi yapıyorlar 😊
Keratin bakımı yaptırmayı düşünüyorum ama kış geldiğinde
Neden sadece kışın mi yapılıyor
Hayır benim kendi tercihim
Saçların düz mü
Evet düz
Teşekkür ederizzz elidorun saç kremleri çok güzel saçlarım çok hafifleşti
Tamda aradığım konuydu , ayagimiza geldi teşekkürler
Mutlaka inceleyeceğim. Bilgilendirici bir yazı olmuş teşekkürler.
Elidorun turuncusunu kullanırım mis gibi kokuyor saçlarım🧡 emeğine sağlık
Bakım önemli tabi. Saçlara gereken özen gösterilmeli
tost makinesi sac yipratir mi kullaniyorum bi kaç senedşr
Evet tuzlu su saçı sertleştiriyor, ama Elidor imdadıma yetişiyor.
Düzenli duş alarak saçlarınızı koruyabilir ve daha kırılgan olmayan bir hale büründürelirsiniz
Tam da saçlarım mahvolmuşken aradığım haber cooook güzel
Elidor en güvendiğim marka. Özellikle benim gibi ince telli saçlar için çok uygun bence.
Ucuz şampuanlar
Saç kurumadan dışarı çıkmak
Şampuanı saçta bırakmak
Yıpranmaya karşı koruma denince ilk akla gelen kesinlikle Elidor.😊
Güçlü ve Parlak serisine bayılıyorum. Şampuanını ve kremini kullanıyorum, yaklaşık iki aydır. Normalde kuru ve mat olan saçlarım canlandı, ışıl ışıl oldu. Arkadaşlarım hangi şampuanı kullanıyorsun diye sormaya başladı hatta. 💓
Gerçekten Elidor harika bi şampuan ama tercihim dalin
havalar da çok yıpratıyor her gün yıkamak da içerik olarak güzel ürünler kullanmak gerek her gün yıkanan birisi için
Elinize sağlık güzel ve faydalı
Bol su içmek, saç kurutma makinesi kullanmamak da güzel olurdu
Kokusuyla, etkisiyle harika bir ürün mükemmel bir kalitesi var.😍
evettt çok kaliteli
Elidor un sampuan ve sac bakim kremlerini kullaniyorum acikcasi cok memnunum saclarim daha hizli uzadi ve gercekten cok bakimli duruyolar oneriyorum kesinlikle agir kokusunun olmamasi da cok iyi
Ne güzel bilgiler. Teşekkür ederim elidor. Her yerdesin. ❤️
Elidorun bazısı çok saç döküyor ya ama güzel ürünleri de var
Elidor ürünlerine bayılırım. Güzel, faydalı bilgiler. Emeğinize sağlık, teşekkürler.💕🌹👍🌼
Yazın güvendiğim bir marka elidor. Saç şekillendiricileri de çok iyi.
asiri sicak su saclarin yipranmasina yol
asiri soguk su sackarin yipranmasina yol acar
ne cok soguk ne cok sicak su kullanmaliyiz
orta sicaklita ilik bir su saclari yipratmaz
Ben turuncu Elidor kullanıyordum ama pembeye geçtim pembe olanın kokusu muhtesem Elidor dan başka şampuan bana alerjik reaksiyon yapıyor resmen en sevdiğim şampuan Elidor
Güneşin saçı yakması 👍 fön makinesi ile sürekli saça fön çekilmesi şampuanı idailinden fazla kullanılması saç yağının ve saç maskesinin yapılmaması 💪
Benimde saclarim cok yipraniyor ustelik cok uzun hergun yikiyorum cok zor oluyor elidorun pembe kutusundan aliyorum yumusacik oluyor bide keske hiic dokulmeseee
Teşekkür ederiz Elidor şampuan aldım saçı yumuşak yaptı
teşekkürler saçlarıma sadece elidor kullanıyorumm😍
Toz
Hava kirliliği
Yağ
Kir
Pas
Farklı sampuan kullanımı
En iyi iş ortaklarımdan biri olan Elidor'un hemen hemen tüm ürünlerini kullanmaktan ben ve müşterilerimin memnuniyeti anlatılamaz bir şey
Hangi sampuanı kullanmaliyım acil önerileriniz lazim siyah sarimsak kullaniyorum ama faydasini görmedim hic blendax mi elidormu head shoulders mı ;)
İnsan saçlarını sevib korumalı hem saçlara iyi bakmalı bazılara saçlarına bile parfum vuryolar parfumda saçları töküyo.
Elidor gerçekten çok kaliteli bir marka çok memnunum ben.
Kokusu da uzun süre saçımda kalıyor gerçekten başarılı herkese tavsiye ederim
kesinlikleee
Erkek olduğumdan mıdır nedendir bilmem ama şu yıpranma meselesine bu kadar dikkati çözemedim gitti :)
ben güçlü ve parlak serisini kullanıyorum. oldukça memnunum. fakat yazın saçlarıma yağ sürmem gerekebiliyor.
Saç maskesi parlaklık ve canlılık verenlerden ben kullanıyorum çok iyi geliyor ayda 3 4 defa yapıyorum
Elidor her zaman baş ucumda durur gerek şampuanları, gerek saç kremleri, saç maskeleri her şeyi ile 1 numara❤
Elidorun pembe olanına aşığım diyebilirim bundan farklı bir marka denediğimde kepeklenme yapıyor ama 4 senedir hiç değiştirmedim elidor pembe💓
Elidor sart abi kiz arkadasinin saclarinda elini gezdirirken parmaklarin saclarina takiliyor nice elidor sewiyoruz seni
6 şeye gerek yok aslında, genelde yaza hazırlık olarak yapılan ombreler ve röfleler güzel gözükecekse bırakta yıpransın çözümü var zaten
Bilgiler için sağ ol. Her şampuan her şaça yaramıyor tabii deneyerek herkes kendi saç derisine gelen şampuanı bulsa iyi olur
Bir erkek olarak ben bile kullanıyorum ve cok hosuma gidiyor kız arkadaşıma da alıyorum hediye olarak
Güneş saci yıpratır çok suda paylaşım guzel elinize sağlık
evet kesinlikle
Faydalı bilgiler var saçları çabuk yıprananlar için çözüm anında onarım olan
Yazın sicakta özellikle saçlarım yıpranıyor güzel bir paylaşım.
Güzel paylaşım teşekkürler ürün Gayet güzel tavsiye ederim
süper tavsiyeler eminim işe yarayacaktır teşekkürler