Sen de hepimiz gibi güzel saçlara kavuşmanın hayalini kuruyorsan, doğru yerdesin! Artık saçların içi
Saç Bakım Güzel Saçlar İçin “7’si 1 Arada Olsa Şahane Olur” Dediğimiz Şeyler (Sayfa 13) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 5944 Güzel Saçlar İçin “7’si 1 Arada Olsa Şahane Olur” Dediğimiz Şeyler Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 103 kişi beğendi
cutenigar Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Yüksek ısıya karşı koruma benim için en önemlisi 0 0 Yorumla
Miraysuyum Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Saçlarımın ihtiyacı olan ürün işte buu 0 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl Gerçekten öyleymiş... Yorumla
BADLOWE1234 Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Saçım olsa alırdım 🤣🤣🤣🤣 0 1 Yorumla BADLOWE1234 +1 yıl Elidor başkasına gerek yok Yorumla
fenerbahce019283939 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Elidor bu konuda harika mutlaka alıp denemelisiniz 0 0 Yorumla
fundaydogdu Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Hiç şaşmadığım bir marka 🌸 2 4 Yorumla Gecelerin_yargıcı_34 +1 yıl Bunada yorum yapmıyım kelim ya ben kelllll😂 Yorumla fundaydogdu +1 yıl @Gecelerin_yargıcı_34 hahaha 😂 bütün cevapladıgım soruları elden geçiriyorsun sanırım 🙈 @Gecelerin_yargıcı_34 Yorumla Gecelerin_yargıcı_34 +1 yıl Bi yol bulmaya çalışıyorum😉 Yorumla 1 yorumu gör fundaydogdu +1 yıl @Gecelerin_yargıcı_34 hadi bakalım o zaman ☺️ Yorumla
MichaelМorningstаr1 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Aynen Elidor harika. Seviyoruz elidoru 1 0 Yorumla
buseyledolaş678 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Denemek istiyorum çok güzel yorumlar aldım 1 0 Yorumla
Sarıkanatlımelek Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Elidor tabiki favorimiz☺️ 1 1 Yorumla CoffeeHeaven +1 yıl her zaman her zamannn😍 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Saç Bakım konusunda 844 cevap paylaştı. Tesekkür ederim cok iyi bi paylasim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
653Cevap
Taam benim saçıma uygun😍
Guzel icerik olmus tesekkurler
Güzel paylaşım olmuş bence
saçta yağlanma yapar mı acaba:(
Çok Teşekkürler efendim :)
Teşekkürler Elidor hep bir numara.
Güzel bir ürüne benziyor, deneyeceğim
Yüksek ısıya karşı koruma benim için en önemlisi
Kızlara uygun bir yazi olmuş
Hiç bir fikrim yok malesef
Elidor bu konuda baya iyi yumuşacık yapıyor
Güzel paylaşım teşekkürler
En sevdigim sampuan markasiii
Çok kıymetli bilgi cidden
Çok güzel görünüyor ilk fırsatta alacağımmm
Saçlarımın ihtiyacı olan ürün işte buu
Gerçekten öyleymiş...
valla ben saçlarımdan memnunum
Saçım olsa alırdım 🤣🤣🤣🤣
Elidor başkasına gerek yok
Katiliyorum elidor bir numara
Tam da aranılan özellikler.
Hepsinden azar azar koy, ortaya koy derim :)
Elidor güzel şampuan elinize sağlık 😊
Teşekkürler umarım bu bilgiler işe yararr
Saçlarımı seviyoerum. Tavsiye
Bunları deneyeceğim teşekkürler
Ebrar karakurt iyi gitmiş reklama😂
Birde bunu deniyelim bakalım
7. olmalı bence çünkü önemli
Sadece kadınlar için galiba bu
Elidor bu konuda harika mutlaka alıp denemelisiniz
Hiç şaşmadığım bir marka 🌸
Bunada yorum yapmıyım kelim ya ben kelllll😂
@Gecelerin_yargıcı_34 hahaha 😂 bütün cevapladıgım soruları elden geçiriyorsun sanırım 🙈 @Gecelerin_yargıcı_34
Bi yol bulmaya çalışıyorum😉
@Gecelerin_yargıcı_34 hadi bakalım o zaman ☺️
Denemekte fayda var bence
Bilgilendirme için teşekkür ederim
Keşke saçlarım güzel olsaydı fakat maalesef
Güzel bir ürüne benziyor.
Güzel bir yazı olmuş teşekkürler
Güzel bir şampuan açıkçası memnun kaldım
Güzel bence çok tesekkurler
Kadınlara özel burası ben kaçar
Güzel paylaşım olmuş teşekkür ederim 🙏
Denicem hoşuma gitti önerilere açığım
Aynen Elidor harika. Seviyoruz elidoru
Her zaman en iyisi Elidor. :)
Bu dediklerinizin hepsini yapıyo mu bu krem
Hepsi çok iyi kullanmak gerekir
bayuldım bu fikire harrikaymıs gercekten
Harika fikirler bayıldım bayoldım
Denemek istiyorum çok güzel yorumlar aldım
Elidor yine yapacağını yapmış☺️
Güzel yazı olmuş elinize sağlık
Elidor tabiki favorimiz☺️
her zaman her zamannn😍
Denemek lazım güzel diyebilmek için
Aynen çok haklı ve iyi sıralama.
Tesekkür ederim cok iyi bi paylasim
kadınlardan çok erkekler görüş belirtmiş 😂😂
Esime aldim ve kullaniyor. Cok memnunuz
İddalı bir ürün bence alınır
kesinlikle kullanacağım :*
güzel paylaşım eline sağlık dostumm
Güzel yazı olmuş tebrikler