Herkese merhaba. :) Bir süre önce Elidor'un yenilenen Superblend formülüyle karşılaştım. Bu ürünü ilk olarak KizlarSoruyor'da duymuştum ve çok ilgimi çekti. Ben de güçlü ve parlak şampuan- saç kremini denemeye karar verdim. Kullandım, ve karşınızdayım...
Güçlü ve parlak şampuan:

Nutri Shine teknolojisine sahip bu ürün saçlarıma öyle göz alıcı bir parlaklık kazandırdı ki daha ilk kullanımda bile gözle görülür derecede fark var. Yalnızca bu kadarla da sınırlı değil, saçlarımı eski gücüne geri döndürdü. Adeta saçlarım yeniden canlandı.
Saç kremi:

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki saç kremi önceside saçlarımda belirli bir ilerleme zaten söz konusuydu. Fakat saç kremiyle birlikte saçlarım iyice coştu ve yumuşacık daha güçlü saçlar haline geldi. Daha ilk kullanımda bu etkileri gözlemledim.
Genel değerlendirmem:

Aslına bakarsanız ürünü kullanana dek saçlarımın farkında değildim. Ne zaman ki bu ürünü denedim, saçlarımın gücünü ve parlaklığını işte o zaman keşfettim. Bu güzelliği Elidor ortaya çıkardı. Bana kalırsa saç kremiyle birlikte kullanmanızı öneririm. Böyle çok daha etkili bir sonuç elde edeceksiniz. Hiç vakit kaybetmeyin. :)
Peki, neden Elidor?

Çünkü oldukça geniş bir ürün yelpazesine sahip. Saçların mı kepeklendi, yoksa giderek dökülmeye mi başladı.. Ya da saçlarını hızlı mı uzatmak istiyorsun, bu ve daha birçok sorunun çözümü için Elidor'a merhaba demelisin. Ayrıca öyle durağan bir yapısı da yok, sürekli yenilikler var. Yenilenen Superblend de buna dahil! 💜
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Denemek için kararsız olanlar için harika bir bence olmuş gadası.
Çok güzel bir bence olmuş ben de elidor'un esmer parlaklık serisini kullanıyorum.
Elidorun moru vardı eskiden yıllarca kullandım diğerlerini sevemedim
Emeğine sağlık, evet elidoru bende çok beğeniyorum.❤️
Gecen ay bunu kullandım head & sholdors gibisi yok beya değiştirdim
Elidorun balli ve papatyalisi artik yok ondan istiyoruzZ
Emeğe sağlık fakat ben yeşil olanını tercih ediyorum hadi bana gönder 😎
Üstüne para verseler elidor kullanmam
Elidor hayvanlar üzerinde deney yapıyor mu
bilgi için teşekkürler
pembe elidor sana aşığım <3<3<3
Çok güzel açıklamışsın teşekkürler
Elidor ürünleri gayet güzel
yazdım bir köşeye deneyeceğim :)
erkek ler için yok mu
Kısa saçlı erkekler de kullanabilir mi
Kullanmadığım 1-2 çeşidi kaldı
Kanka kepek yapıyor iyi güzel ama
Emeğinize sağlık güzel olmuş..
Hiç Bi işe yaramıyor
hımmmm güzel
Eline sağlık güzel olmuş
iyi bir ürün bence