Herkese selamm! 😊 Hayallerimin peşinden gitmek, kendime bir şeyler katabilmek için çaba göstermek e
Saç Bakım İstediğiniz Alandaki Eğitimde İndirim Fırsatından Yararlanmaya Var mısınız? (Sayfa 5) aybuşeydeğilmiben Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 5237 İstediğiniz Alandaki Eğitimde İndirim Fırsatından Yararlanmaya Var mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 89 kişi beğendi
kalbindesakli91 Takip Et Bilge Yaş: 34 +1 yıl Ben müzik alanında ilerlemek isterim doğrusu. :) 0 0 Yorumla
__Meraklı_Serseri__ Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl Eğitim için paraya hiç acımam ama Türkiye de değil 0 0 Yorumla
Sertsevenadammm Takip Et Yoda Yaş: 46 +1 yıl Eğitim bence bedava olmalı hatta desteklenmeli 0 0 Yorumla
Melih_Simsek Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Çok iyi düşünülmüş pandemi de daha da iyi olacak 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Saç Bakım konusunda 602 cevap paylaştı. 100 vereyim beni mühendis yapsınlar lutfen 0 0 Yorumla
sevgikatili Takip Et Bilge Yaş: 31 +1 yıl Evet çoox isterim. Nasıl olacak o? 0 1 Yorumla aybuşeydeğilmiben +1 yıl Yazıda detaylı bir şekilde anlattım :) Okuyup kayıt olabilir, istediğin eğitime sadece 1 TL'ye ulaşabilirsin :) Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Saç Bakım konusunda 924 cevap paylaştı. gayet güzel bir fırsat bence 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
337Cevap
Eğitim parayla ölçülemez bence
Teşekkürler bilgilendirme icin
vay gayet güzelmiş teşekkürler
Eğitimin paralı olmaması gerekiyor bence
harika fırsat için teşekkürler :D
Teşekkürler bilgi için fayda proje olmuş
Teşekkürler bilgiler için.
Tabiki Elidor :). Çok güzel bir dönemde.
Gğzel indirimler varmış valla
Böyle bir seye kim hayır diyebilir ki
Valla çok iyi olmuş beğendim😀😃
egitim mi hani nerde hangi egitim
Güzel makale olmuş tebrikler
varim emegine saglik tesekkurler
Super olmuş böyle devam tebrikler
İyi güzel bir çalışma olmuş
alşdkaşldkalşdkad eyvallahh işime yaramadı ama tebrikss
Güzel güzel süpet yaw tebrik ederim
Çok Yararlı Bilgiler Teşekkürler
Fırsatları degerlendirmek gerek
Yok yav hiç ilgimi çekmiyor
Ben müzik alanında ilerlemek isterim doğrusu. :)
Elidor güzel şambuğan Olmazsa olmaz
Eğitim için paraya hiç acımam ama Türkiye de değil
Faydalanan inaanlar olur illaki
pandemi dönemi icin faydalı
Çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık...
Teşekkürler mutlaka bir göz atacağım.
Eğitim bence bedava olmalı hatta desteklenmeli
Ellerinize sağlık, tebrikler
yok lazım değil bana sizce
Çok güzel olmuş tebrik ederim
Süper bir yazı gerçekten mantıklı yazılar
Çok güzel olmuş elinize sağlık
Harika anlamışsınız gerçekten cok yararlı oldu bana
1 tl ye eğitim ne kadar yararlı olur😂
Çok iyi düşünülmüş pandemi de daha da iyi olacak
Güzel bir yazı olmuş teşekkürler...
Gayet güzel bir konu başlığı
Teşekkürler insanların yararına.
Varim tani neden olmayayim
Nerde o günler der susarim
Teşekkürler 👍👏👏👏👏👏👏👏
Evet varım kesinlikle sizlerle
Emeğine sağlık güzel yazı
100 vereyim beni mühendis yapsınlar lutfen
Güzel paylaşım gerçekten tebrikler.
O kadar param yok ya şimdilik. Sonra gelsem?
İnanılmaz. Olamaz yaa. Gerçekten mi?
Süpermiş bu teşekkürler 🙏
Merhaba katilmak istiyorum ama ucret 6 tl mi acaba
Güzel paylaşım olmuş teşekkürler
🙏🏼Ellerinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Evet çoox isterim. Nasıl olacak o?
Yazıda detaylı bir şekilde anlattım :) Okuyup kayıt olabilir, istediğin eğitime sadece 1 TL'ye ulaşabilirsin :)
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler.
bana para lazım yeterince eğitim aldım
Olabilir neden olmasın tabi
AssSssdda 😊😇 bilemedim hepsi bu.
gayet güzel bir fırsat bence
İyimiş guzel tavsiye ederim yani