Bence de mükemmel bir şey yani herkes yararlanabilir hem de herkes kendini geliştirebilir bu kadar çok fazla telefonla uğraşan bir toplum halindeyken Böyle avantajlar olması çok güzel bir şey olur
Yokum guzum. Geçen sene bizim köye Bi adam geldi. İndirdim bindirdim, hediye kazandınız dedi. Emekli maaşımı aldığı yetmedi, bide bizim buzağı sarıkızı alıp kaçtı
Herkes ister yani kaliteli eğitim almak öyle degilmi ama turkiyede üniversite bitiren torpil olmasa iş bulamıyor buda büyük sıkıntı bence öyle degilmi sizce
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
337Cevap
Toplumsal ve bireysel fayda için guzel bir işbirliği olmuş. Etrafına da örnek olmuştur, ne güzel.
Harika olmuş süperr bu sıkıcı günlerde çok iyi gelecek
Tamami ile destekliyorum ve katılıyorum. Insan kendini geliştirmeli bence
Kolay gelsin. Çat pat ingilizce var. Bir kaç seneye belki hobi olarak fotoğraflama yapa bilirim.
Elinize sağlık müsahit olduğum bir zamanda bakacağım.
Çok teşekkür ederim, ben bunu denedim ve gerçekten vadedildiği gibi. Ekstra bir hizmet bedeli istenmiyor ve eğitimler tatmin edici
Harika ama ne kadar güvenilir. Ve devamlılığı nedir bilnmez
Bence de mükemmel bir şey yani herkes yararlanabilir hem de herkes kendini geliştirebilir bu kadar çok fazla telefonla uğraşan bir toplum halindeyken Böyle avantajlar olması çok güzel bir şey olur
Çok haklısın zaten her işimizi internet üzerinden hallediyoruz bari kendimize bir şeyler katalım :)
Ben hayır diyorum Var Mısın Yok Musun gibi oldu ben yokum
Ben çok güzel hazırlanmış böyle güzel bir fırsatı kaçırmayın derim
Katılıyorum valla böyle güzel eğitimler, hem de 1 TL gibi bir fiyata
Bi bakacam eyer gerçekten böyleyse mutlaka basvurcam
Formu doldur, sana ozel indirim baglantisina tiklayarak Udemy hesabina kodu tanimla, secili Elidor egitimlerinde kullan 1 TL oluyor :)
Harika olmuş. Özellikle pandemi döneminde can sıkıntısına çok iyi gelecek.
Çok güzel ve faydalı. Zaman çok değerli. Boşa harcanmaz.
Vakit çok ama kimse ayıracak vaktimiz yok gibiyiz biz insanlar. Tuhaf canlılar işte.
Gerçekten süpermiş :) işte biz kadınlar bu ülkede hep ilerleyeceğiz.. Sanada teşekkürler bizimle bu bilgiyi paylaştığın için <3
Yokum guzum. Geçen sene bizim köye Bi adam geldi. İndirdim bindirdim, hediye kazandınız dedi. Emekli maaşımı aldığı yetmedi, bide bizim buzağı sarıkızı alıp kaçtı
Kuaför olarak bu bence'yi beğendim
Sizi bilmem ama su elidorun siyah olani yok mu ef sa neeee ozellikle sac kremiii
Herkes ister yani kaliteli eğitim almak öyle degilmi ama turkiyede üniversite bitiren torpil olmasa iş bulamıyor buda büyük sıkıntı bence öyle degilmi sizce
Hemen kaydoldum 🤞 Özellikle Kariyer Gelişimi ve Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi çok dikkatimi çekti. Bunlara göz atacağım hemen 🌺
Harika :)
Dimi 😀
Böyle eğitimler düzenlendiği sürece güzellik konusunda bilgimizi ve düşüncemizi tazelemeye devam edeceğiz :) teşekkürler Elidor
Okuyup ayrıca çalışmadığım için yroumsuzum
Ama çok guzel bi paylasim keşke hayal ettiğim işin başına gecseydim
Şu dönemlerde böyle güzel gelişmelerin olması gayet iyi. Teşekkürler.
Katılıyorum :)
Güzel bir sosyal katılım örneği oluşturulmuş Elidor tarafından. Uygulanma amacını bilhassa takdir ettim.
Eğer şu pandemi olmasaydı neoskola udemy gibi platformlar hayatıma girmeyecekti. Pandeminin de işe yaradığı tek sebep diyebilirim
Eğitim önemlidir eğitimli olmak daha da önemlidir tabi ki bunu çok daha iyi ifade edebilmek adına eğitime yatırım yapmalıyız
Pandemi donemi icin guzel ve egitici bir etkinlik dogrusu kendisine birseyler katabilmek ugruna gelisim gostermek guzel.
Gercekten insanın kendini geliştirmesi kadar yeni birseyler kesfetmek ögrenmek kadar güzel birsey olamaz
Pandemide özellikle böyle bir şeyi düşünmeniz harika olmuş, baya eğlenceli olur gibime geliyor bizleri düşündüğünüz için teşekkürler
Çok harika bir şey olmuş bu. Özellikle bu pandemi döneminde çok faydalı buldum. Merak ettiğim bakacağım neler olduğuna
Elidor yine harika projelerle karşımızda pandemi süresince kendimizi geliştirmek için çok harika bir fırsat çok teşekkür ederiz
Teşekkür ederim ,
Bu bilgi eğitime kendine verip bişeyler yapmak İçin çabalayan tüm kardeşlerimize faydalı olacaktır
Pandomim döneminde zaten boş vaktimiz çok ve bu boş vaktimizde zaman geçiririz hem de yeni şeyler öğreniriz
6tl cok fazla ama indirim icin ya yarisini Geri alsinlar
Eğitimler için yapılan indirimler kesinlikle gerekli
İnanilmaz iyi bir firsat hele şu şartlar altında müthiş bi destek teşekkürler Elidor
bir erkek olarak bu hizmetten dolayı teşekkür ederim türk kadını her şeyin en iyisine layıktır
Bu virüs salgınında böyle indirimlerin olması güzel
Çok mantıklı ve yerinde bir paylaşım olmuş. Hemen kaydolucam. Herkese öneririm 👍😊
Hemen kayıt olmaya koşuyorum. Pandemi döneminde evde sıkıntıya iyi gelecek. 😊
Bircok egitim var süper birsey olmuş cok teşvik edici bir girişim 🌼⭐
ücretsizmiş gibi gösteriyorlar ama ücretsiz değil sadece indirim
Udemy den kesinlikle bir sürü eğitim satın alıyorum.
İstediğim alanda eğitimde indirim fırsatından yararlanmaya varım!
Boş vakitlerimizde kendimizi değerlendirmek için çok iyi bir firsatt
Tesekkur ederim bilgilendirme için güzel bir bence olmuş
1tl mi hmm gerçekse süper bence iyi bi fırsat gibi duruyo
insanların bu fırsatları kesinlikle bulup keşfetmesi gerekiyor...
Pandemi döneminde çok yararlı bir kurs teşekkürler :)
ne kadar zor olsa da meslek brn psikologluğu her türlü okumak isterim keşke kazanabilseydim:(
Harika olmuş. Özellikle pandemi döneminde sıkılganlıklarımıza çok iyi gelecek.
Önceden udemye üyeysek bu kampanyadan yararlanabiliyor muyuz
Kayıt sayfasından link kodunu alarak evett :)
Teşekkürler
oha çok güzel ve havalı gerçekten iyi ki okumuşum artık bir fikrim vae bu arada
harika paylaşım, indirim hangi tarihe kadar geçerli.
onlar biraz hobi. eğitim diyebilmek için mühendislik vs olması lazım. beğenmedim açıkçası
Tesekkurler 😊 Ben de profesyonel bi muzisyen olmaya cabaliyorum is hayati elverdigince
Öncelikle teşekürler. Umarım arkadaşlara faydalı olmuştur ama ben zaten hayalimi yaşıyorum ki 😎
Ben bu alanda eğitim alamadım nedense sürekli baskı
Hepimiz için güzel Bi proje olmuş teşekkürler elidor
Evveeeett çok iyi olmuş bu bence keşke hep böyle olsa