

Brad Mondo dünyaca ünlü bir saç stilisti ve kendisi saç konusunda bir uzman. Aynı zamanda Youtube kanalında saç bakımı ve saç renklendirme hakkında çektiği videolar ile insanlara bu konularda yol gösteriyor. Peki Brad saçımızı nasıl yıkamamız gerektiği hakkında bizlere neler söylemiş bir bakalım.
1) Saçlarını yıkamak için gereken en iyi su sıcaklığı ılık su.

Soğuk suyla saç yıkamanın en iyi yöntem olduğunu duymuştuk. Brad'e göre saçı ne sıcak ne de soğuk suyla yıkamamız gerekiyor. Ona göre ılık su saç derisinin ısınıp açılmasına yardımcı oluyor ve kir ile kepeği saçımızdan daha kolay arındırmamıza olanak sağlıyor.
2) Sadece saç derimizi yıkamalıyız.

Saçınız ne kadar uzun olursa olsun, saçın boy ve uçlarını değil yalnızca saç dibini yıkamalısınız. Saçınızın boy ve uçlarını yıkamak yalnızca saçınızı birbirine dolaştırmıyor, aynı zamanda saçınızı kırıp kökünden koparıyor. Saçın yağ üreten tek yeri olan saç derinizi nazik hareketlerle yıkamalısınız.
3) Doğru şampuan miktarı 2 bozuk para büyüklüğünde daire

Saçınız ne kadar kalın telli veya uzun olursa olsun Brad'e göre kullanmanız gereken şampuan miktarı bize göre 2 TL büyüklüğünde. Kimine az gelebilir ama saçımızın yalnızca derisini yıkamamız gerektiğinden bu miktar aslında fazlasıyla yeterli.
4) Saçınızı ne sıklıkla yıkamanız gerektiği size bağlıdır.

Brad Mondo saçın her gün yıkanmaması gerektiğini savunuyor. Bununla birlikte her saç derisinin yağlanma hızının farklı olduğunu ve saç yıkama sıklığının kişinin kendisi tarafından belirlenebileciğini söylüyor. Kendisi saçını haftada 1 veya 2 kez yıkadığını belirtiyor.
5) Saç kremini saçınızda 3 dakikadan fazla bekletmemelisiniz.

Saç kremini saçınızda bekletirken mutlaka süre tutun. Biraz fazla beklettiğinizde saç kremi tüm faydasını kaybedecektir. Brad saç kremini 3 dakikadan fazla saçınızda bekletmememiz gerektiğini söylüyor. Ayrıca saç kremini saçınızın diplerine kesinlikle uygulamamalısınız çünkü saç kremi saç derinizin yağ dengesini bozup dökülmelere yol açıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Teşekkürler bilgilendirici bir yazı olmuş. emeğine sağlık...
Bunları öğrendiğim çok iyi oldu teşekkür ederiz. <3
Az şampuan kullanımı dışında hepsini uyguluyormuşum güzel bence olmuş teşekkürler
Teşekkürler paylaşım icin ama mecbur sampuani fazla kullanıyorum yetmiyor gibi.
O kadar az şampuan ise yarar mi ben 2 avuç sıkıyorum
Kimiside banyodan çıksa bile saçı hala yağ kokar anlamıyorum bu kokuyu ben.
Sadece saç derisini yıkamak ve madeni para büyüklüğünde şampuan kullanmak hiç de mantıklı değil, saç tam yıkanmıyor o şekilde kim ne derse desin.
Güzel tavsiyeler
Ama şampuan o kadar az kullanılmaz.
İlk önce sabun sonra şampuan bence güzel bir temizleme yöntemi
önce saçımı iyice ıslatıyorum sonra şampuanla ovalayıp bol su ile duruluyorum
Çok teşekkürler böyle saç tasarımları gösterdiğin için
Saç yıkama mottom az kimyasal bol su
ellerine sağlık faydalı olmuş
Güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık 👍
Saçlarım her gün yıkıyorum Bence için teşekkür ederim
Yok ben kendi bildiğimi okurum
Çok güzel faydalı bilgiler 👍🏻🖤
Yıka çık işte paspas yapmıyoruz ya
Yav yetmez ki p kadar sabun
Galiba şampuan miktarını abartıyorum biraz :D
Soğuk su ile yıkanıyorum ben hâlâ.
Ben hacı şakirle yıkıyorum ön numara oluyor
Faydalı bilgiler ellerine sağlık👍🏻👍🏻
Teşekkürler
Teşekkürler
Güzel bence eline sağlık
Vay anasını
İki günde bir yıkıyorum ben
Teşekkürler 🌺
teşekkür ederiz
Kepekli saçlar için önemli doğru yıkamak.
Peki ya kıvırcık saçlılar ne yapsın?
Güzel taktikler teşekkürler
Şampuana çok dökerim yoksa içim rahat olmaz
Bide ılık su
Sac boyayan erkekler boş gelio
Saçlar çok yıkandıkça yıpranıyor
Nasıl yikicaz
bencede mantıklı yanı bravo
good
Bende yıkıyorum
Teşekkürler