Her şeyden önce temiz tutmak en önemli madde bence Ayrıca sonbahar dönemlerinde mevsimsel dökülmeler çoğalıyor ve saç kuruyor bunun için saf zeytinyağıyla bakım iyi bir seçenek bence
Saçım aşırı dökülüyor ve baya kepeklenme var saçımda napabilirim bunun için saçlarım belimin aşağısında hızlı uzuyor ama kepekten dolayı kötü duruyor yardımcı olursanız sevinirim 🌸
Ne var bunda yani ben erkeğim tamam mı ama yine de saçma bakım yapıyorum uzatıyorum uzatıyorum sonda kestiriyorum ama neyse bu paylaşımda burada bitsin mi şu an seslideyim çünkü sesimi kaydediyor
Elidor kullanmaya başladıktan sonra saçlarım daha canlı bir hal aldı , ama şunu da söylemek isterim ki her saç tipi farklıdır ve kendine özgü bir bakım ister bana göre...
Saçlarım çok kötü bir durumda. Çok kuru ve yıpranmış. Elidorun turuncu olan serisine bir şans vermek istiyorum. Umarım saçlarım eski sağlığına geri dönebilir.
Ben yıpranmış saçlarım için zeytinyağı yumurta kürü uyguluyorum saçım yumuşacık oldu iyi geldi birkaç güne de mayonez yumurta zeytinyağı kürünü uygulayacağım size de fikir olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
391Cevap
Her şeyden önce temiz tutmak en önemli madde bence
Ayrıca sonbahar dönemlerinde mevsimsel dökülmeler çoğalıyor ve saç kuruyor bunun için saf zeytinyağıyla bakım iyi bir seçenek bence
Saçım aşırı dökülüyor ve baya kepeklenme var saçımda napabilirim bunun için saçlarım belimin aşağısında hızlı uzuyor ama kepekten dolayı kötü duruyor yardımcı olursanız sevinirim 🌸
Kepeğe çok iyi geliyor 2 haftada duzelir
Denicem teşekkür ederim 🌸
Ne var bunda yani ben erkeğim tamam mı ama yine de saçma bakım yapıyorum uzatıyorum uzatıyorum sonda kestiriyorum ama neyse bu paylaşımda burada bitsin mi şu an seslideyim çünkü sesimi kaydediyor
Elidor kullanmaya başladıktan sonra saçlarım daha canlı bir hal aldı , ama şunu da söylemek isterim ki her saç tipi farklıdır ve kendine özgü bir bakım ister bana göre...
Saçlarım çok kötü bir durumda. Çok kuru ve yıpranmış. Elidorun turuncu olan serisine bir şans vermek istiyorum. Umarım saçlarım eski sağlığına geri dönebilir.
Ben yıpranmış saçlarım için zeytinyağı yumurta kürü uyguluyorum saçım yumuşacık oldu iyi geldi birkaç güne de mayonez yumurta zeytinyağı kürünü uygulayacağım size de fikir olsun
Kızlar için en etkili çözüm saçların dinlenmesi bence
Saçlarım kıvır kıvırdı düzleştire düzleştire bozdum nasıl düzelir
Ürünü denemk lazım. kızların saçları kadar olmasada bizimde bakıma ihtiyacımız var.
Elidor urunlerinı beğeniyoruz gercekten bakım ürünleri çok güzel
Bu bilgiler çok güzel teşekkürler ama ben bir süredir Elidor kullanmıyorum şampuanı belli aralıklarla değiştirmek gerektiğini düşünüyorum
Uzun zamandır Elidor Kullanan Biri Olarak Söylüyorum Bana Göre Türkiyenin 1 Numaralı Şampuanı Kokusu Ve Saçlara iyi gelmesini de unutmazsak...
her zamanki gibi elidor harikalar yaratıyor kullanıyorum ve çok yararını gördüm herkes kullansin harika bir sey
bence gayet başarılı :) hahabence gayet başarılı :) hahabence gayet başarılı :) hahabence gayet başarılı :) hahabence gayet başarılı :) haha
Saç bakımıyla ilgili birkaç gündür araştırmadayım ve böyle bir bilginin karşıma çıkması şansı 😍
Teşekkürler..
Benim saçım çok ince olduğu için hangi şampuanı kulanırsam kılanıyım pek bi fark bi fayda göremiyorum ama bunu da deniycem
Bence çok yararlı bir yazı olmuş
Bence çok yararlı bir yazı olmuş
Bence çok yararlı bir yazı olmuş
Bence çok yararlı
Bol su zeytinyağı bakımı iyi gelecektir. Hafatada 1 2 defa duştan 40 dk once zeytinyagi sur beklet durula super oliyor
Saç bakımı önemlidir tabi bunu abartmadan saçı yıpratmadan fazla böyle maddeler kullanmadan saça bakmak lazım
Şampuanlar saçımı baya yıprattı hiçbiri işe yaramadı hep döktüler ama yeşil sabun kullandığımdan beri düzeldi dökülme kalmadı herkese tavsiye ederim.
İnanamıyorum 3. Maddedeki kız twice dan chaeyoung çıvdıvcam bias wreckırım o benim şirinliğe bakar mısınız
Çok sevdiğim bir ürünü vardı. Sadece 1 kere alabilmek kısmet oldu. Bir daha aynı ürünü bulmak nasip olmadı
Benim saçlarım kıvırcık elidorun belirgin bukleler serisini kullanıyorum memnunum teşekürler Elidor.🌸
Şampuanlar saçıma iyi gelmiyor ya. Bilmiyorum neden böyle oluyor. Hafif zeytinyağlı sabunlar bana yetiyor.
Ben saçımı uzatmak ve kalınlaştırmak istiyorum çok dökülüyor bi önerisi olan?
Hep kadınlara çalışın erkek insan değil demi😡😡😡😡
Hacimli ve sağlıklı saçlar için bir an önce kullanmaya başlasam iyi olacak.
Bir çok kisi bu hatayi yapiyor saclarina bakim yapmiyorlar sonra saclari zarar goruyor
Onarıcı bakım şampuanlarını tercih ediyorum kesinlikle
Düzenli olarak elidorla yıkamak en iyi gelicek şeydirr
Elidoru seviyorum fakat kepek problemim var o yüzden bitkisel şampuanlara döndüm
Ama işte genlerde olunca kellik yapicak bir şey olmuyor umut etmek dışında.
dışarıdan yapılan bakımlar işe yaramıyor ya yediklerinizin etkisi daha fazla oluyor
Elidor saç bakım serisiSaçlarım kendine geldiği günden beri ben elidor kullanıyorum
ben aloaveralı sabun kullanıyorum yağlı kalmıyor kokusuda hoş oluyor
Çok önemli değil bence saçlar doğal olsun istiyorum
Saçlarım hacimli olsun istiyorum bende kullaniyim bari
Elidor un belirgin bukleler serisini kullanıyorum gerçekten çok güzel kokuyor çok memnunum
Bakım kremini kullanıyorum ve çok memnunum kokusuyla dokusuyla harika bir ürün.
Saçlarım biraz yıprandı en kısa zamanda deneyeceğim.
Elidor bakım ürünlerini kulaniyorum ve çok memnunun tavsiyede ederim ☺️
saçların yıpranmasındaki en büyük pay çok yıkanması
Zeytinyağı ve argan yağını karıştırıp banyodan önce sürmek saçı onarır.
Elidor saç bakım ürünlerine bayılıyorum... Mükemmel bir ferahlık ve onarım sağlıyor
Hindistan cevizi yağını kullanan çok var ve öneriyorlar😌
Sarıdan yıpranmış saçlarım için güzel öneri oldu 🤞
Erkekler: saçınızı yıkayun.
Erkekler ya da kısa saçlar için de öneri bekleriz :)
Saçlarım hep yağlı duştan çıkıyorum 5 dk sonra yağlanıyor kafaları yicem
Eskiden olsa çok bakardım şimdi az ürün olsun daha iyi.
İçeriği beğendim, keşke tüm içerikler böyle faydalı olsa 👍
Saçlarım önemli kullanacağım şampuanla çok önemli kaliteli ve besleyici olması gerekli
Bunun baska serisi vardi kullaniyodum bir zamanlar nedendir bilmem bende sac uzatiodu ☺️
Yıllardır kullanıyorum aşırı memnunum kokularına aşığım herkese tavsiye ederim
Kullanmiyorum şu an ama argan yağını cok övüyolar..
Gerçekten elidor turuncu serisi işe yarıyor. Ben çok memnun kalmıştım
Çok güzel yazmışsınız çok faydalı bilgiler çok tesekkürler
canım elidor, saçlarıma verebildiğim tek hediyem :))
Clear men'i öneririm ama elidorda güzel 1 müddet onuda kullanmıştım
Saç yeniden çıkar mı yoksa doğumdan itibaren sadece azalıyor mu
saçların daha az ve aralıklarla yıkanması gerekmektedir