Bukleli saçlar çok güzel çok seviyorum ama özgüven sıkıntısı çıkıyor kabarık olduğu için çevrede pek güzel yorumlar almazdım bu yüzden rahatça açıp savuramıyorum
Bukleli saç fena değil, saç düzse arada yapılabilir. Ama düz saçı bukleli saça tercih ederim. Tabi doğal hali öyleyse ona birşey demem, saçtan daha sonra önemli şeyler var sonuçta ilişkide 🤭
Saçların her gun yikanmasi dogru degil erkenden yaglanio kendi yag dengesini kaybedio Şu an onun sıkıntısını çekiyorum ama bukleli saçlara aşığım saçı da bir o kadar yipratiyor tabi
Elidorun saç bakım kremini bende kullanıyorum, her duştan sonda nemli saçlarıma alttan üste doğru uyguluyorum. Belirgin bukleler ve harika yumuşak kokusu:))...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
371Cevap
Daha çok dalgalı saçları sadece sevmiyorum, deli oluyorum.
Teşekürler elidor ama bunları yapmaya gerek yok 🙈🙈
Saat zaten bukleli olmayacaksa toplasın lar arkadaş bu işin özeti bu
Aşırı özeniyorum kıvırcık saça bir ara perma bile yaptırmışlıgım var
Ben düz ve kırık fön kullanıyorum. Bukleli istesemde olmaz ince telli ve düz bir saçım var.
bukleli saç hanımlara ayrı bir hava katıyor ne olursa olsun yakışıyor.
Ben peröa saç seviyorum kızlar tatlı oluyorlar permalı saçlarla
Ben el yapımı saçları pek sevmiyorum doğal bukleli, kivirciklar hep hoşuma gitmiştir
Bilgi ve taktikler için teşekkürler.
İyi ki varsın Elidor diyim :)
Saçım olsada kullansam keşke ama nerdee anca böyle yorum yapıyoruz
Hastayım kivircik saclara tabi orjinleri daha cekici duruyor gercekten
Bukleli saçı pek sevmiyorum saçlarım düz zaten memnunum halinden
Böyle kızlar hayatta herşeyi hakediyor.
Kadınlarda hoş duruyor ama saç sağlığı açısından sağlıklı bulmuyorum
Benim ihtiyacım yok saçlarım doğal kıvırcık ve çok güzel
Neden hiçbir tane erkeğin görseli yok acaba? Bukleler sadece kadınlarda mı oluyor yoksa? 🤔
Ailem Elidor alıyor bana da keyfini çıkarmak kalıyor.
bizim ordaki eczane 5 ilaçta bir elidor veriyo sırf elidor için ilaç yazdırıyorum
Kızlar böyle var ya çok tatlı oluyorsun bu telefon benim Allah nazarlardan saklasın etsin
Bukleli saçlar çok güzel çok seviyorum ama özgüven sıkıntısı çıkıyor kabarık olduğu için çevrede pek güzel yorumlar almazdım bu yüzden rahatça açıp savuramıyorum
Sac serumları var dustan cikinca masaj seklinde yapinca saclar otomatikman kivirviklasiyo
Pahalı ama kaliteli dyson marka saç aparatı var. Tavsiye ederim.
Bukle bukle saçları olan bir sevgilim olsun isterdim
Bukleli saç fena değil, saç düzse arada yapılabilir. Ama düz saçı bukleli saça tercih ederim. Tabi doğal hali öyleyse ona birşey demem, saçtan daha sonra önemli şeyler var sonuçta ilişkide 🤭
Saçların her gun yikanmasi dogru degil erkenden yaglanio kendi yag dengesini kaybedio Şu an onun sıkıntısını çekiyorum ama bukleli saçlara aşığım saçı da bir o kadar yipratiyor tabi
Elidorun saç bakım kremini bende kullanıyorum, her duştan sonda nemli saçlarıma alttan üste doğru uyguluyorum. Belirgin bukleler ve harika yumuşak kokusu:))...
her kıza yakışmıyor bukleli saçlar ama yakışanada çok tatlı oluyor
Eskiden saxlarim uzun iken elidor kullaniyordum cok guzeldi ama artik sac kalmadi 🙈
Bukleli saç çok severim özellikle kestane rengi olursa
Saçlarını öz güvenle savurmalı ve bukleli saçlara sahip olmanın farkını ortaya koymalısın...
güzelmiş harikaymis enfesmis elidor alin saclarinizi simartin😃
Kivircik sac hastasiyim bana gostermeyin kivircik sac xmdkksks
Bence doğa insanlara en güzelini doğarken yakıştırmış.. Ne zaman buklelerimi düzleştirsem yapma bunu diyorlar..
elidor yesil olani yillardir kullaniyorum gun icinde saclarimi koklamaya doyamiyorum pembeyi deniycem simdi de
hem kıvırcık hem gür hemde kalın telli bakımı çok zor yapıordum ama elidor sayesinde çok büyük bir yükten kurtuldum <3
Acik kumral Kivircik sacliyim elidorun yesil kremini kullaniyorum memnunum ve karpuz kokuyor kokusu sacta cok guzel
Bu saç modelinin yakıştığı kızları tatlı ve sevimli bir koyuna dönüştüren bir model 😊 Kesinlikle de yakışanı çok sevimli bir hale getiriyor.
Bukleli saçlarla eliforun ne alakası var ki? Saçınız kolay şekil alabiliyorsa ya da kuaför yakınsa hemen halledebilirsiniz
Saçlarım düz bukleli olmasını isterdim. Ama bunada şükür
çok güzeller ben bayılırım öyle saça
Mesela benim kız arkadaşım Taylor swift gibi saçları olması lazım dalgalı çok güzel
Düz saçlar ah be hepte düz saçlılar kıvırcık saç istemez mi zaten
Bence bukleli saçlar her zaman daha dogaldir ve hoş görünür bir bebek gibii tatli olur kadinlar :)
erkek saçıda böyle olur mu ya yardımcı olur musunuz çok istiyorum
Ben de kıvırcığım kıvırcık olmak çok güzel tek sorun kabarması
Aşırı havali ve çok tatlı görünüyor ayrıca taramak gibi derdinde yok
Şekil verme derdin yok kabaranysaö derdin yok ve çok havalı duruyor
Allah vergisi okadsr uğraşmaya gerek yok sizi beyenen öyle beyensin
Benimde saçlarım dalgalı ve kontrol etmek zor oluyo
Kesinlikle herkes seviyor bakımıda zor ilgilenmek kerekiyor.
Olgunlarda degil. genc kizlarda daha bir guzel yakisiyo
Kesinlikle herkes seviyor bakımıda zor ilgilenmek kerekiyor.
Teşekkür ederim şimdi saçlarımı bukle bukle yaptıracağım
Elidorun belirgin bukleler saç kremini kullanıyorum çok memnunum
Bukleli saçları çok seviyorum ama kendimde değil 😄😄
Bukleli saçlar için saça önem gösterilmesi gerekiyor yoksa Yıpranır
Fikirler için teşekkürler...(benim saçlarım dalgalı 🤗)
Mavi kutu elidor kullaniyorum ne kepek ne baska birsey baska marka denemeyi dusunmedim bile
Saçlarım niye bukle bukle değil kii.. Keşke olsalar
saçı düz olan bne isyanlardayım asla şekil veremiyorum kalıp gibi