Saçları için tüm gününü harcamaya hazır kızlar buraya! Düşün ki; en kötü senaryo gerçek oldu ve saçl
Saç Bakım Saçlarımız İçin Günde Sadece 1 Dakikamız Olsa Asla Yapamayacağımız 6 Şey (Sayfa 9) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2532 Saçlarımız İçin Günde Sadece 1 Dakikamız Olsa Asla Yapamayacağımız 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 57 kişi beğendi
SıkıntıdanGeldim Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Bu ürün bayanların çok hoşuna gidecek eminim 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Saç Bakım konusunda 554 cevap paylaştı. İslak tutmak#Emirhancankir1 0 0 Yorumla
keepupthemood Takip Et Xper 3 Yaş: 47 +1 yıl badem yağı ve zeytinyağı iyi gellir diyorlar 0 0 Yorumla
zupperzonick Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Saç Bakım konusunda 321 cevap paylaştı. Hepsini mutlaka yaparım ben yine 0 0 Yorumla
kalbi_kırık22 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Bende kullanıyorum saçlarımı yumuşacık yapıyor 0 0 Yorumla
Kimsesizvesessiz Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Kız değilim ama bende saçlarıma çok önem veriyorum 0 0 Yorumla
Ceydacımsus Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Şu sıralar toplamaya bile üşeniyorum saçlarımı :( 0 0 Yorumla
Marab Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Saç Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Elidor çok etkili oluyor. Düzenli kullanılmalı. 0 0 Yorumla
güldenizme Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Elidora bayiliyorum en iyi gelen şampuan saçlarima 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
441Cevap
Bir dakika da tokamı çıkaramam ben
Örgü modelleri kullanışlı olurdu.
Kızlar sizin her haliniz güzel
Tara gitsin her zamanki gibi
Nasıl bilememişim ben bu tiyoları hayret😁
İyi bie öneri gerçekten Teşekkürler
bir dakika erkeğe bile yetmez bence
Saç mühim önemli değerli tabii ki
elidor krem çok güzel bence
Profilimdeki kız gibi olurdum 😅
Şampuan seçimi büyük önem arz ediyor...
Bu ürün bayanların çok hoşuna gidecek eminim
Yeni bir ürün mü deneyeceğim! Teşekkürler
🙂🙂 meslegim bu herseyi yaparm ben
Yazı çok güzelmiş elinize sağlık
Çok güzel paylaşım olmuş ve samimi
Hmm fön çekmek kötü müdür peki?
İslak tutmak
#Emirhancankir1
Mükemmeliyet abidesi olmak guzeldir
Benim saçlara birşey olmadığı için, yorumsuz 😉
Güzel bir bence olmuş elinize sağlık
Saclarim cok seyrek 18 yasım neden boyle
Saçlarımı 1 dakikada toplarım.
Hiç vakit olmuyor nasıl ilğilencez
Kepege karsi etkili sampuanla hersey
Kendi hallerine bırakırdım
Elidor 1 Minute Süper Saç Kremini denedim
Tara gec fazla. ugrasma 😃😃☺️
Benim saçlar kısa ve bakımlı 😉
badem yağı ve zeytinyağı iyi gellir diyorlar
kendi ruh haline bırakırım😇
Kazittim kurtuldum herkese öneriyorum
Hayatta kesmem heralde kısaltmam
Saç bakımı ve saç cidden önemli bence.
Çok kısa bir süre kızlar nasıl halledecek
Saç çil bakımı çok önem arzetmiyor
Elidorsa hayat devam eder
Hepsini mutlaka yaparım ben yine
Elidoru kullanmıyorum hiç te kullanmadım
Dalgalı saçları seviyorum oldum olası
Ne olursa olsun 1 dakika bana yetmez.
Bende kullanıyorum saçlarımı yumuşacık yapıyor
Tabiki kıvırcık yapmak asla 2 dj da olmuyor
Okumaya değer bir Bence olmuş teşekkürler 🙂
Kız değilim ama bende saçlarıma çok önem veriyorum
Şu sıralar toplamaya bile üşeniyorum saçlarımı :(
Elidor kullanmıyorum :D..
Kurulamadan dışarı çıkmam
Deneyeceğim bakalım iyi gelecek mi
saçları olanlar için harika
Bu soru kızlar için mi sadece
İstedigin şekile sokmak 😂😂
saça bağlı ve yıkama en önemlisi bence
Kullanmayı tercih etmiyorum Elidor
Saçlarım kısa zaten gerek yok 😀
Tesekkurler guzel paylasimlar icin
Elidor çok etkili oluyor. Düzenli kullanılmalı.
Ben hep 1 dakikada yapıyorum saçımı
Elidora bayiliyorum en iyi gelen şampuan saçlarima
harika yazı olmuş teşekkürler