Saçları için tüm gününü harcamaya hazır kızlar buraya! Düşün ki; en kötü senaryo gerçek oldu ve saçl
Saç Bakım Saçlarımız İçin Günde Sadece 1 Dakikamız Olsa Asla Yapamayacağımız 6 Şey (Sayfa 6) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2532 Saçlarımız İçin Günde Sadece 1 Dakikamız Olsa Asla Yapamayacağımız 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 57 kişi beğendi
mekanınsahibinil Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Hem kokusu hem yapısı aşırı rahatlatıcı <3 0 0 Yorumla
Huzurun_Rengi Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Aynen kesinlikle katılıyorum sana mükemmel olmuş 0 0 Yorumla
amara21211 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl saçlarımı çok seviyorum kuramaya da çalışıyoruz 0 0 Yorumla
ecrinbaşakk Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Wben kullandım garika sonuc veriyor 0 1 Yorumla irrrem_ +1 yıl kabarıklık için işe yarar mı? Yorumla
kdrbgrynkkk Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Saçım yok kafam rahat düşünmeye gerek bile yok 0 0 Yorumla
Çapkın_kurufasulye11 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Saçlarım artık daha yumuşak ve parlak 0 0 Yorumla
u Pan_Zehir Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl 1 dakikada harika saçlara kavuşmak büyük fırsat. 0 0 Yorumla
u Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et Master Yaş: 48 +1 yıl Bir dakikada en büyük yardımcımız Elidordur. 0 0 Yorumla
Kurabiyeler123 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Herşey bitti, derdimiz saç oldu. O da iyi bakalım 0 0 Yorumla
chericherilady_cc Takip Et Bilge Yaş: 40 +1 yıl Hic sorun degil saclarim dumduz yika ve cık 😊 0 0 Yorumla
yeşilgözlükızz03 Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Elidoru seviyorum ya bir zamanlar kullaniyordum 0 0 Yorumla
LibidoAdamSedat Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl 1 dakika da saç yapılmaz zaten tarayamazsın bile 0 0 Yorumla
masalınsonuu Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Doğal kabarık kıvırcık saç. Değerini geç anladım. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
441Cevap
Deneyip memnun kalan var mı
hiç bir şey yapamam sanırım
Hem kokusu hem yapısı aşırı rahatlatıcı <3
Bir dakika mii hemen denemeliyimm
saçlarımı taramam. çok uğraştırıyor
Güzel yazı beğendim devamı gelir inşallah
Denemek lazım teşekkürler.
Balık sırtı yapmaktan vazgeçmiyorum asla
Saçlarımı. Seviyorum ve özenle bakıyorum
Evet çok mantıklı bunlar.
Biraz zor ama elidor çözer
Prenses Anna gibi olmak 😂
Deneyen varsa yorum yapsın
En güzeli Elidor çok memnunum
Aynen kesinlikle katılıyorum sana mükemmel olmuş
neyseki bol bo lvaktimiz var
Tariyamiyorum kıvırcık olduğu için 😴😴
Hepsi çok farklı değişik şeyler yapmışlar
Elimle yapıyom saçımı 1 dakika yeter
İndirime girince deneyecem 😁
Beni dene diye bağırıyor tabiki de önce duşş
Hayal değil gerçek yukarida
Hepsi de mantıklı fikirler, teşekkür ederim...
saçlarımı çok seviyorum kuramaya da çalışıyoruz
Şapka veya saç bandı da tercih edilebilir.
1 dakikada anca saçımı tararım
Deneyecegim, meram ettim bukremi
Saçıma 1 dakikada şekil bile veremem
Çok haklı başarılar Elidor
Wben kullandım garika sonuc veriyor
kabarıklık için işe yarar mı?
Fön makinesini fişe takabilirim heralde
Saçım yok kafam rahat düşünmeye gerek bile yok
Güzel bir bence olmuş eyvallah
Saçlarım artık daha yumuşak ve parlak
1 dakika yeterli bence...
kel olmayalımda sıkıntı yok
Saçlarım zaten harika 😌😏
Mor elidor geri gelsin lütfen yaa
1 dakika yeterli bence 😁
1 dakikada harika saçlara kavuşmak büyük fırsat.
Sadece toplayabilirdim. heralde
Ellerine sağlık çok güzel gözüküyor
Ohaaa süper bir ürün hemen kullanmalıyım xd
Bir dakikada en büyük yardımcımız Elidordur.
Herşey bitti, derdimiz saç oldu. O da iyi bakalım
1 dakika yetmesi imkansız 🙊
Muhtemelen şekil veremem saçlarima
Hic sorun degil saclarim dumduz yika ve cık 😊
Elidoru seviyorum ya bir zamanlar kullaniyordum
elidoru kulkanıyorumçünkü seviyoruviyorum 😀
Zamanında kısacık kestirmiştim ne rahattı :=))))
Kaliteli bir ürün kremi de çok iyi
ahahahha alalim bir sekillendirici elidor krem
Kurutmaya üşenmeyen var mı yaaa😄
Doğal ürünler tercihim oluyor
Örgü yapıyorum rahat oluyor:)
1 dakika da saç yapılmaz zaten tarayamazsın bile
1 dakikada dümdüz olsa keşke
Doğal kabarık kıvırcık saç. Değerini geç anladım.
Elidor’la saçlarıma bakım yapıyorum♥️