Kız olsam vay halime ben ayda bir Berber parası hergün de sigara paramı düşünürüm kız olsam bunun kuaförü var makyaj malzemesi var güzellik ürünleri var kıyafet alışverişi var işiniz zor be kızlar 😃
Elidor 1 minute sbk ve saç bandanası kullanarak düzeltirdim. Aynaya baktığında benim gibi yeniden çıkan kısa saç tellerin varsa veeee de sağlıklı görünüm ve parlaklık istiyorsan Elidor'un yeni serileri bunun için harika❤️
saçlar güzel gözükmemizi sağlayan başlıca uzvlarımızdan biridir diye düşünüyorum açıkçası. Ve daha mükemmel saçlar daha güzel bireye dönüşmemizi sağlar ve bize 1 dakikada mükemmeliye ulaştıran elidora teşekkürlerimi sunuyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
441Cevap
1 dakikada yapılan ev topuzunun çok güzel olmasına ne demeli
Bir dakika içinde 6 işlem nasıl uygulanabilir ki bunu bana anlatsana
1 dakikada saçlarimi toparlayamam ama elidor ile toplarim
Zararlı olmasına rağmen saçlarımı sürekli düzleştiriyorum artık
Fön çeksek yeter fazlası zarae ya da kar tara gitsin
Bazıları için tüm gün dahi yetmiyor saçlarını çok seviyorlar
Favorim onarıcı olan ❤ boyalı saçlarımın en sevdiği saç kremi
Umarım etkilidir , 7\24 sekillendiriciler vardı önceden onlar baya güzeldi.
Sacimi yapmam bir dakika krepe taragiyla hacim verir kuru sampuanimi sikarim okeysss bitti
Saclarim hep ayni zaten hic oynamiyorum saclarimla 1 dakika yeterli bana fön cek yeter
Yatmadan örüyorum böylece hem güzel kokuyor hem dalgalı oluyor
Bir dakikam olsaaaaa herhalde çıkardım. Zaman yönünden de fakirlestik desene 😅
yika ve cik derim ben hicbir urune guvenmiyoeum. ama. denenbilir. kadinlar bu konuda dah secici erkekleein sansi pek yok
Elidor vazgeçilmezim yıllardır vazgeçemediğim tek şampuan
Ben hayatıma alacağım Allahü Teâlâ nasip ederse evlilik yapacağım kişinin tesettürlü olmasını istiyorum bu yüzden de benim için çok da mühim değil.
Şu an zaten saçıma 1 dakika bile ayırmıyorum o yüzden no problem. d
Bu güzeldi 😂😂
1 dakika da saçımı tararım
1 dakika da şekil de veririm fön makinasına gerek yok.
İlk görüşte kalbimizi çalan ve “beni dene” diye bağıran süper havalı saç modellerine sadece uzaktan bakmakla yetinirdik.
Assla 1 dakika bana yetmez o yüzden bu konuda yorum bile yapamam 😹
1 dakikam olsa saçlarımı 15 sn de ellerimle toplardım. Bence fazlasını hak etmiyor.
Benım saclarım da dogal su dalgası ama sac kremlerıyle uclarına biraz gecınce daha yumusak oluyo👍
Saçlarımla o kadar oynuyorum şekil vermek için bazen yarım saatimi bile alıyo
En güzeli kafamın sağında ve solunda duran ikiz küçük topuz
En rahatı saç örgüsü ruh Halime göre şekil de verebilirim
Elidor olmadanda 1 dakika da sac yaparim topuz 10 saniyemi alir
Kesinlikle denemek istiyorum umarım farkı hissederim
bir saç kıremi vardı ellerede iyi geliyodu adını unuttum
Sanırım hızlı hızlı taramak oluyor çünkü dikkat etmeden baya bir saç kopuyor
Saçlar çok önemli ve özeldir. Bu konuda hassas olunmalı
1 dakika saçlara yetiyorsa kalan 3 saat benim. süperr😍
boylesine harika bir krem daha yok galiba saclarim yumusacik ve parlak sen bu isi biliyosun Elidor
Saçlarım için en pratik modelleri tercih ediyorum 🌺
Elidor gerçekten her zaman kullandığım bir şampuan yani üzerine tek bitane daha tanımam. Yıllardır asla değiştiremiyorum
Nasıl olsa hepimiz karantinadayız, gördüğümüz insan sayısı da belli. Salın gitsin :)
saçlarımı diğer kremler gibi söndürmeyecek ve yağlı göstermeyecekse ben varım...
Elidor candır. Vazgeçilmezim. Ama 1 dakikada yapamam hahaha 😅
Şampuan olarak kadınlar çok elidor tercih etmiyor sanırım:d
Ben pantene 3 dakika kullanıyorum daha memnunum 😂
Şampuan olarak da tercihim elidor.
Saça inanılmaz fazla zaman harcayan birisi olarak denemek istediğim bir ürün
Saçlarımı çok seviyorum onlara asla katkısal içerikler kullanmam daha çok yıpranır
Yıkamak bence 1 dakikada hem Şampuan döküp yıkamak zor
Her kosiulsa vazgexemddigim ev topuzum ve at kuyrugum
Ben saclarima saatlerce vakit ayiran biriyim 1 dakika da ne yapabilirim ki sjshsj
Sac bakımına dikkat edilmeli şampuan da önemli sonuçta
Kız olsam vay halime ben ayda bir Berber parası hergün de sigara paramı düşünürüm kız olsam bunun kuaförü var makyaj malzemesi var güzellik ürünleri var kıyafet alışverişi var işiniz zor be kızlar 😃
Düz saçlı olunca tara çık oluyor her gün zaten dhdgdbgfh
5de ki gif fotoduşu ne öyle orgasm olan kadınlar gibi 😊
bende deneyeceğim elidoru bir süredir kullanmıyordum
Bir dakikada fazla birşey yapamam
Bahsettiğiniz ürünü veya buna benzer ürünleri uygulayabilirim
Bilmediğim şampuanı asla kullanmam marka değiştirmem
Elidor 1 minute sbk ve saç bandanası kullanarak düzeltirdim. Aynaya baktığında benim gibi yeniden çıkan kısa saç tellerin varsa veeee de sağlıklı görünüm ve parlaklık istiyorsan Elidor'un yeni serileri bunun için harika❤️
Harika olmuş , 1 dakika gerçekten çok kısa. Ama saçlarım benim doğal güzel 😎
Değil 1 dk'da normal sürede elektriklenmeyi önlesin. Evet istiyorum bunu.
saçlar güzel gözükmemizi sağlayan başlıca uzvlarımızdan biridir diye düşünüyorum açıkçası. Ve daha mükemmel saçlar daha güzel bireye dönüşmemizi sağlar ve bize 1 dakikada mükemmeliye ulaştıran elidora teşekkürlerimi sunuyorum.
Siz yani "biz saçımıza baktıkça yakışıklı/güzeliz..." 😊🙂
Kızlar için iyi bir bence olmuş zîra saçımı sıfıra vurduğum için benim işime bir süre yaramayacak gibi
Ben hâlâ elidor belirgin bukleler kremine aşığım onu hiçbirşeye değişmem 😻elidor markasına aşığım sırf bu krem yüzünden ❤️
Kuaföre gerek yok bence , insan kendı işini kendısi de görebilmeli. Saç kremi kullanmadan çıkamam mesela ben
1 dakikada harika saçlara kavuşmak büyük lüks. Bu konuda en büyük yardımcımız Elidor
Daha once denemıstım, guzel bır urun ara sıra kullanıyorum.