Saçları için tüm gününü harcamaya hazır kızlar buraya! Düşün ki; en kötü senaryo gerçek oldu ve saçl
Saç Bakım Saçlarımız İçin Günde Sadece 1 Dakikamız Olsa Asla Yapamayacağımız 6 Şey (Sayfa 11) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2532 Saçlarımız İçin Günde Sadece 1 Dakikamız Olsa Asla Yapamayacağımız 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 57 kişi beğendi
cryviolent Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Harika oluyor saçlarım elidoru seviyorummmmmmmmmm 0 0 Yorumla
gakkoşkızı2300 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl memnun kalan var mı iyi geliyor mu gercekten 0 0 Yorumla
Derin06ay50p Takip Et Xper 2 Yaş: 110 +1 yıl Sac orgulri tercihim en guzeli sac orguleriii 0 0 Yorumla
buraya_kadar Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Sacini seven bunlari yapmali 0 1 Yorumla MorfinVar +1 yıl Kesinlikle katılıyorum Yorumla
mahmuttla4 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl güzel olmuş teşekkürler. kaliteli bakımlar için 0 0 Yorumla
Melek562 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Dizeleştirmem saçımı hiç ısı kullanmıyorum yakıyor 0 2 Yorumla hseff +1 yıl Düzleştirici saçı yakmaz 😄 Yorumla Melek562 +1 yıl Benim yanıyor Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
441Cevap
Güzel paylaşım olmuş eline sağlık
Ürün nasıl kullanan var mı
hergun duzenli bir şekilde yikamam
Kırem ile yıkamak adla yapmam
1 dakikada 6 şey nasıl yapılcak
Bence elidor en iyisi yani
1 dakikamı😲
Elidor gerçekten hayat kurtarıcı✨✨
Zor soru.. Bilemedim ay sanırım kesmem
Harika oluyor saçlarım elidoru seviyorummmmmmmmmm
Yıkarım ne yapıyım tarama gereği duymam
Islat bas jöleyi o kendi kendine bulur şeklini.
Okudum ve zaten elidor benim vazgeçilmezim.
Cok guzel paylasım okudummmmm
memnun kalan var mı iyi geliyor mu gercekten
topuz yapılır ancak bir dakikada : )
Sac orgulri tercihim en guzeli sac orguleriii
Koronadan dolayı saçları kazıtmak ayrı bir zevk :)
Yaw bence bir çay için khgjmgdt
Bravaaaaa elidor devam:/))))))
Saçlara 1 dk yı çok görmemek lazım :)
Yikamamak olurdu hiç yapmicagim
Aynen haklısın kardeşim tebrik ederim
Açıkcası evde çok fazla gerek kalmıyor :)
Sacini seven bunlari yapmali
Kesinlikle katılıyorum
Cok guzel fikirler baskalarina onericem
Elidor ile çok güzel şeyler yapılıyor
Çok güzel gerçekten tavsiye ederim
Birçok şey yapılmaz 1 dakika da
Organik şampuanlar en iyisi
güzel olmuş kim yazdıysa...
1 dakikada kullanılır olması Guzel yaa
1 dakikada Ancak Fön çekerim
Hemen deneyeceğim trendyol da var mı?
Ahahaha guzel noktalara deginilmis
Saçlar çok önemli insanın vitrinidir.
Elidoru kesinlikle deneyeceğim
Saç bakımı önemli tabi saça iyi bakmak lazım
Saç bakımı kadar önemli bir şey yok
1 dakika mı? :(( IMKANSIIIZ
Genel olarak saclarima 1 dakika hiç yetmez
Deneyen var mı aceba bize sonucunu söylese
Ne olursa olsun saç dökmemeli şampuan
1 dakikada kavuşmak çok zor
Saçlar çok önemli canım tabikide.
güzel olmuş teşekkürler. kaliteli bakımlar için
Kıvırcık saçıma en iyi elidor
Saçları sağlıklı diri ve canlı yapması
Anca tarakla şekil verebilirim o sürede
ilginç bir paylaşım olmuş
Saçlarımı yağlı yağlı dışarı çıkmak
Dizeleştirmem saçımı hiç ısı kullanmıyorum yakıyor
Düzleştirici saçı yakmaz 😄
Benim yanıyor
emeğinize sağlık güzel bir bence olmuş
Boya Yok hiç bişey yoktur
İndirime girince deneyecem
Saç olmadan insan çıplak gibidir..
Evet çok mantıklı bunlar.
Bir şey olacağını sanmıyorum. . . . . .
güzel paylaşım olmuş emeğinize saglık.
1 dakkika fazlasıyla yeterli erkek için
Elidor en büyük yardımcınız bence ✋