Saçlarımız hep capcanlı görünsün istiyoruz! Evet, öyle olmalı. 🤩 Saçlarının yıpranmış ve cansız gör
Saç Bakım Saçlarımızın Yıpranmış ve Cansız Görüntüsünden Bıktığımız 6 Durum (Sayfa 7) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3245 Saçlarımızın Yıpranmış ve Cansız Görüntüsünden Bıktığımız 6 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 77 kişi beğendi
Uzun_Parlementt Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Alayımda deneyim bakayım anllatığınız kadar var mı 0 0 Yorumla
demet_eren84 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 +1 yıl bence düzenli olarak saçlarınıza prp yaptırın. 0 0 Yorumla
Hanfendibirisi Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Sanırım benim saçlarımı hiçbir şey kurtarmaz😟😟 0 0 Yorumla
SageZero Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Ben de uzatınca saç kremi kullanıyorum iyi oluyor. 0 0 Yorumla
haydeaa Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Tavsiye ederim çok güzel kullanmaya devam edeceğim 0 0 Yorumla
sevinceguzelhayat Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Elidor çok kaliteli bir marka çok memnunum 0 0 Yorumla
AtomunÇekirdeği Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Kel olmak kullanmaya engel değil tamam mı 😀😀 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
525Cevap
Elidor muhteşem bir şampuan gerçekten😊
Tsklerrr❤❤👍🏻❤❤saolun xjdjdj
Elidor cok guzel işler başarıyosun bravo
Allahtan böyle problemler yaşamıyorum.
yıllardır kullanmıyorum çok memnunum
Elidor cok iyi hakkini veriyor helal olsun
Benimki hep canlı ve sağlıklı
yok yumuşatıyor favorim değil
gercekten cok iyi bir marka bu
Bu kendine bakanlar için sorun olmayan bir durum.
Saçlar güzel de kepek kötü bir sorun.
Elidorla yıpranmış saçlara elvada
gayet güzel beğendim ben baya
Onarıcı bakım kremleri gerçekten çok iyi
Haklisiniz valla ne desem boş
kısa saçlarda da işe yarıyor mu
Kullandım bunu gayet güzel ve etkileyici
Gerekildn bakım yapıldığı zamn sorun kalmaz
Thank you for your company elidor...
Evet kokusu güzel ben de kullandim
Deneyelim bakalım. Mentollüsü vardır umarım: )
Saçma saçma şekil alması diplerinin agrimasi
Alayımda deneyim bakayım anllatığınız kadar var mı
Gerçekten güzel çözümler 👍
Ben de elidor kullaniyorum, epey iyi
Çok güzel anlatılmış tebrik ediyorum.
bence düzenli olarak saçlarınıza prp yaptırın.
Sadece kokusu bile yetiyor 💖
Saç hayatta en rahat olduğum konu.
En güzeli zeytinyağlı sabun😂
Yoğun trafik is pas berbat
Emeğinize sağlık güzel paylaşım
Sanırım benim saçlarımı hiçbir şey kurtarmaz😟😟
Ben de uzatınca saç kremi kullanıyorum iyi oluyor.
Elidorla kırık bardak bile düzelirr😂
Tavsiye ederim çok güzel kullanmaya devam edeceğim
Son zamanlarda çok fazla dökülmeye başladıı
Duştan sonra rüzgar berbat ediyor saclarımı
Saçlarım için en iyisini bulamadım daha
Saçıma gelen en iyi şey Elidor.🥰
Evden cıkarken güzel olup dışarıdaki rüzgar 😂
Elidor çok kaliteli bir marka çok memnunum
rita ora <3 bayılıyorummmmmmmmmmmmm
O yüzden arap sabunu kullanın
Kel olmak kullanmaya engel değil tamam mı 😀😀
Ürün çok güzel şampuan saçı çok güzel yapigor
Tabiki 5 en can sıkıcı olanı 🤮🤮
Emeğine sağlık Elidor gerçekten çok güzel
Emeğine sağlık Elidor müthişş😊
Başörtünün icinde cok yipraniyor hava alamıyor
Elidorla saçlarım ışıl ışıl ve capcanlı
Şu serumu bir deniyim harbiden
Güzel bir bilgilendirme olmuş
Saç bakımı önemli KS'ye kulak verin! :D
Aynı dertleri çekiyorum denicem bunu 👍
berbere uçlarından al dersin 3e vurur
Elidor hayat kurtarır pembe kutu❤️
Emeğine sağlık güzel olmuş
Biraz abartmışsınız ama neyse.
Güzel bilgileriniz için teşekkürler