Saçlarımız hep capcanlı görünsün istiyoruz! Evet, öyle olmalı. 🤩 Saçlarının yıpranmış ve cansız gör
Saç Bakım Saçlarımızın Yıpranmış ve Cansız Görüntüsünden Bıktığımız 6 Durum (Sayfa 15) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3245 Saçlarımızın Yıpranmış ve Cansız Görüntüsünden Bıktığımız 6 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 77 kişi beğendi
elifffuygr Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Saç kremleri gerçekten güzel bide saç parfümleri 0 0 Yorumla
Gven0101 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Fon saci bitiriyo yakiyo ve dokmesine sebeb oluyo 0 0 Yorumla
Belengaz-dıldar Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Bazen ne yapsakta olmuyor yipraniyor saclarimiz. 0 0 Yorumla
iyibasariyisokar Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Kadar sorun etmeye gerek yok bence. Problem 0 0 Yorumla
Ceressa21 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Bence çok doğal görünüyor dede park ak çok güzel 0 0 Yorumla
olurmubeolurmu Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Bilemedim şimdi yorumun kısa diyorlar biraz uzasın 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
525Cevap
Pek kafama takamam açıkçası))
bakım kremi kullanın ama aşırı değil
Ben de bu durumdan sıkıldım
Güzel şampuan sarı olanı ni kullaniyom
Elidor ürünleri hep kullanırım
çok anlamlı ve güzel bir paylaşım olmuş ELİDOR.
Süper bir paylaşım olmuş 🥰
Elidor baya iyi, işe de yarıyor
Saç kremleri gerçekten güzel bide saç parfümleri
Saçlarım çok güzel benim ama cookkk
çok güzel elidor alın çok güzel
Yıpranmış ve sertleşen saclar
Saçın matlaşması ve sertleşmesi
Bence sıranmış saçlara bakımla canlandirilabir
Elidor kullanalım bakalım
Önemli bir toplantıya giderken
Elidor birtane gerisi hikaye
Hiç böyle bir sorunum olmadı çok loww
En güzeli keratin canlandırıyor
at kuyruğu ve topuz yapmaktan sürekli kaçıyorum
Düzleştirmelerden dolayı kırılması
Evet guzel katiliyorum cok guzel
Tabikide elidor anında onarım💜🍀
Elidor var yıpranmış saçlar yok❤️
Yağlı olması ve çabuk yağlanması
Fon saci bitiriyo yakiyo ve dokmesine sebeb oluyo
Sabahları sinir krizi geçiriyorum
evet mantıklı bence yapmalı bunu ypmalı
Güzrl bence ben beğendim tebrikler
teşekkürler güzel paylaşım
Bazen ne yapsakta olmuyor yipraniyor saclarimiz.
kuaföre koştur hemen bakım için
Sabahları sinir krizi geçiriyorum
Elidor şampuan ve saç kremleri kullanmıyorum
Saçlarım düz olsa bu sorunlarla karşılaşmazdım
1 deki sorunu yaşamaktan bıktım. s
Kadar sorun etmeye gerek yok bence. Problem
Bence çok doğal görünüyor dede park ak çok güzel
Dökülmesi kolay kolay şekil almıyor
Elidor herkese tavsiye ederim
Deneyelim bakalım. Teşekküreler
Gerçekten yararlı bilgiler
Bilemedim şimdi yorumun kısa diyorlar biraz uzasın
Saçlar önemli dikkat etmek lazım.
Saçlar önemli dikkat etmek lazım
bıhtıh ya bir değişiklik olsun yiter ya...
Önerileri alalım lütfen merak ettim
elidorun argan yağı varmış deneyip bakacağım
Bize yazcak yorum kalmamış
güzel paylaşım olmuş eline sağlık...
Güzel bir bakım yaptırmalısın
Bencede elidor güzel bir marka
Sarı daha iyi bence.. 1 numara bence
Elidor var sorun yok teşekkürler :)
Güzel paylaşım elinize sağlık
sadwece yeşil şey için...
Saçlarım her zaman yıpranmış görünüyor
Mutlaka saç bakım uzmanına popon
Güzel bilgiler teşekkürler
Saçlarımın yıpranması çok can sıkıyor