Saçlarımız hep capcanlı görünsün istiyoruz! Evet, öyle olmalı. 🤩 Saçlarının yıpranmış ve cansız gör
Saç Bakım Saçlarımızın Yıpranmış ve Cansız Görüntüsünden Bıktığımız 6 Durum (Sayfa 13) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3245 Saçlarımızın Yıpranmış ve Cansız Görüntüsünden Bıktığımız 6 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 77 kişi beğendi
zupperzonick Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Saç Bakım konusunda 321 cevap paylaştı. Hiç bikmiyorum canım saçlarım 0 0 Yorumla
ArslanYürekliRichard Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Güxel bence eline sağlık dikkate alıcam 0 0 Yorumla
Dynamix007 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Paylasim icin tesekkurler.. Elidordan sasmam ki 0 0 Yorumla
Beyazkinn Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Bu bilgileri biraz biz erkekler için de istiyoruz. 0 0 Yorumla
pipisipisim Takip Et Xper 4 Yaş: 110 +1 yıl Saclarimiz icin ozel sampoolar kullanmaliyix. 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Saç Bakım konusunda 844 cevap paylaştı. Elidorlar saçlar güzel parlak 0 0 Yorumla
İremGinedoğan Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Evde çıkıntıdan ölen tek kişi olamam her halde 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
525Cevap
Özel günlerde genellikle ya da
Güzel olmuş elerine sağlık
Saçların yağlanması ve kuruması
Yağlanmasına geciktirsem yeter bana
En iyi cözüm bitkisel yağlar
Kazitin kurtulun... ben öyle yaptım.
Şampuana bile zam gelmiş daha nediyim ben
Güzel bilgiler paylaştığın için tşkrler
güzel bir yazı olmuş keyifle okudum
Bıttım sabunu kullanmanızı tavsiye ederim
Elidor öneririm stresi azaltmak birde
Muhteşem inanmıyorum sıaoslwlpwğq
Hiç bikmiyorum canım saçlarım
Sizide her şey üzüyor kızlar
Teşekkürler güzel bence olmuş 🌸
Elidor saclarim dokuyor yaa
Koşturmacadan saça zaman mı kalıyor
Çok iyi olmuş hepsi haklı serzeniş
Benim saçlarım yıprandı yaa
teşekkürler iyi bilgiler doğrusu
Saç dökülmesi çok sorun oluyo çaresi yok mu
Elidor kremlerini seviyorum
ben hala aradığımı bulmuş değilim
Hmm bunu denemeliyim çok merak ediyorum
Saç bakımı önemli bir konu 🌺
Elidor sende olmasan ah 😄
elidor cidden çox güzel ben kullanıyorum her zaman
Güxel bence eline sağlık dikkate alıcam
ben bütün durumlarından bıkıyorum :D
En iyisu saclarla fazla uğraşmamak
Çok şükür bu kadar derdim yok 😂
Cansız görünümden nefret ediyorum
Paylasim icin tesekkurler.. Elidordan sasmam ki
Ne yaparsam yapayım çabuk yaglaniyor
İy ki saçlarım kısa :D :D
Saçlarıma aşığım bakımına çok önem veriyorum
Saclarimdan memnunumYine de tesekkurler
Saç ta canlılık parlak lik demek Elidor demek
hacimsiz saçlar en büyük derdim
Elidor gerçekten çok iyi tebrikler
Aferim iyi guzel bir metin olmiş eline saglik
Emeğinize sağlık Elidor bir harika. :)
Çok güzel. her zaman elidor kullaniyorum.
zeytinyağı kullanırım hep
Bu bilgileri biraz biz erkekler için de istiyoruz.
Hiç bilmiyorum ki hiç anlayamiyacam galiba
Aynada cansız saçlar ve yıpranmış sac uclari
Cansız saclar en büyük sorun sanirim
Saclarimiz icin ozel sampoolar kullanmaliyix.
Bazen kötü sonuçlar olabiliyor
Deneyip ani. yasamaya bakalim bir bakim
Süper fikirler beğendim 😇 😇 😇
Elidor olmasaydi biz ne yapardik
Elidorlar saçlar güzel parlak
Paylasım icin tesekkurler
Kizlar kadar erkekler de bu sorunlari yasiyor
Hiç kullanmadım faydası var mı bilemiyorum
ah o saclar kesın kurtulun
hergün yıkanması bence yıkanmamalı yağlı olmalı
Evde çıkıntıdan ölen tek kişi olamam her halde