Havalı saçlarınla yeni okul dönemine damga vurmak istiyorsun ama yazın yıpratıcı etkileri saçlarının peşini bir türlü bırakmıyor değil mi?
Merak etme, yazın izlerini saçlarından silmenin pratik bir yolu var! Saçlarını her koşula dayanıklı hale getirmek ve yeni okul döneminde göz kamaştırıcı saçlarınla fark yaratmak için önerimize kulak ver.
Görüş ve yorumlarınla bize katılmayı da unutma! ❤️️
1- Yeni okul döneminin en dayanıklı ve en güzel saçlarına sahip olma hayalleri her şeyden önce gelir.

2- Hayallerini gerçekleştirmek ve yazın yıpratıcı etkilerini saçlarından silmek için her yolu denemeye hazırlardır.

3- Okulun en güzel saçlı kızlarının sosyal medya hesaplarını dedektif edasıyla stalklayarak saç bakım sırlarını öğrenmeye çalışmayı atlamazlar.

4- Tüm çabalarına rağmen, arkadaşlarının “saçların çok yıpranmış” deme ihtimali uykularını kaçırır.

5- Doğanın enerjisini saçlara getiren bakım yağları daha ilk günden okula hazırlanma rutinlerinin vazgeçilmezi haline gelir.

6- Bakım yağlarıyla beraber şampuan ve saç kremlerinin de yazın yıpratıcı etkilerini silmek için tam destek olmasını isterler!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
300Cevap
Saçlarımı yumuşacık ve parlak yaptı. Kokusu zaten harika bayıldım bu ürüne. 😍
Benim saçlarım çok sert bana da yardımcı olurmu
Saçlarımı yumuşacık yaptı bu seri, gerçekten herkese öneririm.
Bu seri harika ya, saçlardan yazın izlerini anında siliyor <3
Harika <3 Elidor saç bakımı konusunda kesinlikle 1 numara.
Şampuanlarla değil de, saçlarımızın genel bir bakıma ihtiyacı oluyor. Mesela keratin bakım basit bir örnek. Hele ki benim gibi saçları boyadan Ve fönden yıpranmış saçlar İçin. Bu ara da Hem kıvırcık hemde yanmış vaziyette ve çok yıpranmış. Önere bileceğiniz saç bakım ürünleri yağları vs var mı?
Ben de Elidor kullaniyorum zaten. Şu mavi kutulu olandan.. Hem kepek oluşumunu engelliyor hemde saçın dökülmesini engelliyor. Bir cok sampuan denedim. Sacima en uygunu Elidorun ki oldu.. Tek kusuru sacimi yikayinca.. Basimda buz kütlesi varmis gibi. Cok soğuk hissediyorum.. Bu da icindeki karisimindan oluyor sanirim..
Çok bakımlı kızların hepsi (nitelikli dolandırıcıdır) erkekleri saç makyaj gibi modifikasyon ile kandırıyor ve kendinizi orjinal halinden daha güzel gösteriyorsunuz, bu dolandırıcılık oluyor 😂
Sonra birlikte olunca duştan çıktığınızda erkek hayal kırıklığına uğruyor, çünkü bütün boyalar yüzünden almış olan bayan arkadaşı bu sefer biz erkekler beğenmiyoruz 😂
Lütfen dolandırıcılık yapmayın kendiniz olun 😂
Elidor'un bu serisine bayıldım gercekten kuafor salonumda da müsterilerimin memnun olmasi ayrica mutluluk verici
Ay bu ürüne bayıldımmm. 🌸 Harika bir seri olmuş. 👏 Saçlarım daha güçlü 💪
profıl toto kiminse 3+1 şeklinde saçlar 999899 planda kalır gibi:)
@seniçılğınnn34 😂
Elidor by Melisa Şenolsun serisine bayıldımm 😍 Kokusu çok güzel, uzun süre kalıcı. İlk kullanımda bile farkını gösteriyor. Hindistan Cevizi Yağını da hala kullanıyorum ikisi bir arada olunca etkisi de çok hoş :) ♥
Birde bayanlarn kokusu guzel
@itfaye_44 Bakımlı insan güzel kokar. Kadına has birşey değil.
Harbi harbi
günlük olarak hergün kullanılabilen bir yağ mı?
Vallahi o kadar memnunum ki, saçlarım çiçek gibi yumuşacık oldu, öabuk yağlanan bir saç olmasına rağmen, kremin hiç bir şekilde yağ veya ağırlaştırma yaptığını görmedim. Teşekkürler Elidor 😍❤
Gerçekten faydası var mı benim saçlarım kırmızı ve 3haftada bir boyatmam gerekiyor bir de şampuanı nasıl
Neden böyle bir öneri çıktı karşıma bilmiyorum ama kız arkadaşlarıma bol şanslar diliyorum. Elidor bildiğimiz ve güvenebileceğimiz bir marka. Tavsiyeler ve gif’lere de bayıldım. Kızlar umarım saçlarınız istediğiniz gibi olur 🙏🏻😉
.
Okul sebebiyle bakım zamanı demeli,
Daha rahat ve hızlıca şekil verilebilecek bir modelde kesim yaptırıp,
Daha az yıpratmalı ve hatta daha çok bakıma zaman ayırmalı, deniz kum güneş zaten çok zarar veriyor.
.
Anlık bir etkisi var, saçlarınız gerçekten öyle olmuyor yani. Saçı hiçbir şey tek seferde onarmaz, aslında saç kestirilmedikçe o kırıklar yanıklar gitmez.
Ve bu hayaller sadece hayalde kalır.. Hayat bizi yine sabah kalktığımız gibi okul yoluna düşürür fkgkkfkfjkf
Denemeye değer 👍 doğanın enerjisi ambalajı ile çok cezbedici zaten elidorun bütün türleri çokgüzel fakat ben sağlıklı uzayan saçlar serisini nasıl bırakabilirim ki 🙈
Vallahi o kadar memnunum ki, saçlarım çiçek gibi yumuşacık oldu, öabuk yağlanan bir saç olmasına rağmen, kremin hiç bir şekilde yağ veya ağırlaştırma yaptığını görmedim
Ah bu kızlar ah. Soracaklar şimdi bu kızlar; Bebeğim senin saçların neden harika? yoksa tatile gitmedin mi diye? O ise hıznzırca gülecek. sjsjsjsj Ne diyorum ben ya? Neyse. Bence güzel şampuan.
Kızlara şimdiden Allah kolaylık versin. Onca dersin stresin ortasında saçlarıyla uğraşıyorlar. Bugün berbere gittim 5 dakikada saçlarımı kısalttı 10 TL verdim geldim.
Erkeğin makyajı sakalsa kadının saçıdır. Sanırım kızların en çok korktuğu şey saçlarının yıpranması. Ama bizim de saçlarımız yıpranıyor. Seri güzel duruyor bakacağım.
Henuz hic denemedim sampuan degistirmeyi pek sevmem
güzel kokuyor ve Elidor saç bakımı konusunda kesinlikle çok iyi.
Ben elidor kullanmiyorum daha dogrusu hic birini kullanmiyorum katkisiz şampuan kullaniyorum 👀👀
Yaz sonrasında saç bakımımla ilgili yaşadığım 6 şey:
1) Organic Care Systems Power Build Reconstructor.
1) Koşa koşa gidip saçlarımın kırıklarını aldırıyorum.
2) "Ebil Saç Tasarım"da "Organic Care Systems Power Build Reconstructor" bakımı yaptırıyorum.
3) Tatlı badem yağı özlü, temiz içerikli saç bakım ürünlerine "Kahramanım benim." diyesim geliyor.
4) Güz döneminde denemek için yeni öğreneceğim örgülü saç modelleri araştırmaya başlıyorum.
5) Güz döneminin moda saç kesim modellerini saçıma uyarlayıp uyarlayamayacağımı düşünüyorum.
6) Deniz tuzu kokusunu sahilde bırakıp sonbahara ve kent havasına uygun kokuda saç parfümleri alıyorum.
elidoru seviyorum severek kullanıyorum ; bu arada güzel bence olmuş elinize sağlık. bence yazmak vaktinizi almıştır ben vakit harcayıp yazamıyorum :)
Ben evde kendi karışımını hazırlıyorum normalde, ama üşendiğim zamanlarda hazır yağlar da çok yardımcı oluyor.
Erkekler olarak sanırım bir tek bu saç konusunda bu denli şanslıyız. Zira kadınlar gibi saçımız için saatlerce uğraşmıyoruz. :)
Melisa'cım like'lardan bir demet ama kel başa şimşir tarak. Saçı olana ne mutlu kesinlikle silin yazın izlerini saçlarınızdan =))
konuyu neden sadece okula giden kızlarla sınırlı tutuyorsun? Erkeklerde pekala saçlarına özen gösterir.
Yani şampuan secimi bence kolay degil once saçı tanimak lazım bence be böyle gonderiler yardımcı oluyor insanlara
Biz erkekleri yıllarca berberlerde elmalı şampuan diye kim bilir hangi kimyasal ile kafayı yıkadılar da kafada saç kalmadı :D
Saçımı ısı ve boyadan uzak tutuyorum. Bakımını da giç ihmal etmem. Her zaman parlak ve yumuşak olmalı.
Saçımı ısı ve boyadan uzak tutuyorum. Bakımını da giç ihmal etmem. Her zaman parlak ve yumuşak olmalı.
Valla hacimli ve gür görünmesini istiyorum ne yazıkki vaatlerimi tek gerçekleştiren şampuan sa değil bir sabun Hacı sakir beyaz
O kadar memnunum ki anlatamam seni seviyorum Elidor❤️ saç parfümlerini denemedim ama istersen bana denemem için yollayabilirsin☺️
Sanırım turuncu olan ve by Melisa Şenolsun en iyisi
Gerçekten kendimi bildim bileli hep Elidor kullanıyorum.. sırf o kokusu icin bile herşeye değer 🌺💘
Arkadaşlar mayonez bal ve yumurtsa sarısı karışımı mükemmeeel işe yarıyo
okulları podyuma ceviriyorlar sonra eğitim sistemi neden böyle :)
Bakım yağlarıyla beraber şampuan ve saç kremlerinin de yazın yıpratıcı etkilerini silmek için tam destek olması güzel olur
Yeni okul dönemi yeni saç modeli yeni bir sevgili hepsine hayırlı olsun
GüElleşeyim der ken kendini maymuna çeviren çok var maalesef
Hiç sorma 😀
Saçların çok yıpranmış demeleri bence o kadar uğraş dur sonra yıprandım ;-)
Elidor uzun saçları kullanıyorum. Elidor'un bütün şampuanları mükemmel zaten.
Elidoru birakalı uzun zaman olmustu ama tekrar geri döndüm😍
Simdi bir dunya secenegi var çocukluğumdan beri bizim evde elidor var
bir ara kullanmıştım. Cok çeşit var kafa karışıyor 😊
Kokusuna bayilarak kullaniyorum. Saçlarimi yumuşacık yapiyor.
O hiissiyat kelimelere dökülemez Türkçe bunun için yetersiz bir lisan
Hep #ellidor kullaniyorum iyi ki varsın mis gibi yumusacik yapiyor saclarim uzun ve gür 😍😍
Harika bir ürün gerçekten 2 haftada bir saçlarımı boyuyorum ama hala sağlıklı
Elidoru bırakalı çok olmuştu ama bu ürün gerçekten çok hoş🤭😍
açıkçası elidor ürünlerini hiç kullanmadım. erkeklere de hitap ederlerse çok memnun olacağım :D
okulu bitirmiş olsamda mükemmel olmasını isterim elbette
Yazın denız kum gunes saclarını yıpratır kırıkları aldırmak
Ben kapaliyim ama yumusak ve mis kokulu saçlar iyidir
Elidor kullanmıyorum
Melisa serisi güzelmiş Hoşuma gitti deniyeceğim 💕
Elidorun argan yağı dışında başka bir ürününü sevmiyorum buna bir şans verebilirim
Kepekleri gidermek icin doğal yöntemler kullanıyorum ama elidoru da deneyeceğim yarın 🙃
Kızların hepsi bu ürünlere bayılmış güzel başarılı :D