Yaz coşkumuz tavan, içimiz kıpır kıpır! Deniz, güneş, kum üçlüsünün tadını sonuna kadar çıkarırken s
Saç Bakım Saçlarını Yazın Yıpratıcı Etkilerine Karşı Dayanıklı Hale Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey (Sayfa 9) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1421 Saçlarını Yazın Yıpratıcı Etkilerine Karşı Dayanıklı Hale Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
cherenpeacesirin Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl 4. Çok iyi soğuk dusu seviyorum 1 12 Yorumla UğurKoç_ +1 yıl Demi sicagi yedikten sonra bir girecen offf 😅😅😅 Sonra aksama hastasin😅😅 Yorumla cherenpeacesirin +1 yıl Yok ya kolay kolay hastalanmam 👍 Yorumla UğurKoç_ +1 yıl Öyle demaa hasta olursun😅😅 Yorumla 9 yorumu gör cherenpeacesirin +1 yıl En fazla yani ev işlerinden izinli olurum😂😂 Yorumla UğurKoç_ +1 yıl Annenden mi😅😅 Yorumla cherenpeacesirin +1 yıl Evett😂😂 Yorumla UğurKoç_ +1 yıl Anneler candır biz evlenek sen çalışmazsın evde hizmetci tutarız😅😅 Yorumla cherenpeacesirin +1 yıl Ohaa😂😂 Yorumla UğurKoç_ +1 yıl Ben ev islerini yaparim ya da ortak yapariz iste birlikte yapmicaksak biz niye evleniyoruz😅😅 Yorumla cherenpeacesirin +1 yıl Birlikte yapmayı bırak biz şimdi niye evleniyor😂😂 Yorumla UğurKoç_ +1 yıl Hele özele gel 😅😑 Yorumla cherenpeacesirin +1 yıl Takip et Yorumla
_MrsPianist Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Birçoğu yaptığım şeyler diğerlerini de yapacağım 0 0 Yorumla
savcıadayı34 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl şampuan ve saç kremi yeter abartmaya gerek yok 0 0 Yorumla
TurkishGigoloSedat Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl verdiğiniz yararlı bilgiler için teşekkür ediyorum 0 0 Yorumla
razhel_marya_rasit15 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl En iyisi elidor ama şampuanlarınız çok pahlı ya 0 0 Yorumla
Curlyycx Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Kıvırcık saçlıyım ve fön vb hç bir şey tutmuyor 😒 0 0 Yorumla
ManyakBaron31 Takip Et Master Yaş: 56 +1 yıl Bizim için sorun yok zaten kısa kestiriyorum :) 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Saç Bakım konusunda 943 cevap paylaştı. cok dogru valla emeğine sağlık 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
383Cevap
Saç bakımı çok önemli gerçekten de
Doğru şampuan ve kremle müthiş saçlar..
4. Çok iyi soğuk dusu seviyorum
Demi sicagi yedikten sonra bir girecen offf 😅😅😅 Sonra aksama hastasin😅😅
Yok ya kolay kolay hastalanmam 👍
Öyle demaa hasta olursun😅😅
En fazla yani ev işlerinden izinli olurum😂😂
Annenden mi😅😅
Evett😂😂
Anneler candır biz evlenek sen çalışmazsın evde hizmetci tutarız😅😅
Ohaa😂😂
Ben ev islerini yaparim ya da ortak yapariz iste birlikte yapmicaksak biz niye evleniyoruz😅😅
Birlikte yapmayı bırak biz şimdi niye evleniyor😂😂
Hele özele gel 😅😑
Takip et
Elidor kullanarak koruyoum
Saç bakımına önem veriyorum.
Arap sabununu tercih ediyorum😂
Birçoğu yaptığım şeyler diğerlerini de yapacağım
Sıfıra vur işlem tamam ne dert ne tasa
Soguk dus her zaman en iyi secenekdir...
Ben maske muhakkak yaparım
Bu maddeler gayet yararlı görünüyor😏
Elidor evet ferahlatıcışampuan
Çok iyi tavsiye ederim mükemmel
Kızlar için yararlı bilgiler
Güzel saçlar için elidor 🤞
deneyeceğim, güzel faydalı öneriler var.
şampuan ve saç kremi yeter abartmaya gerek yok
Kral gerrek yok benim zaten güzel
Güzel olmuş tebrik ederim
Ilggilendik bilgilendik. Tesekkurler
Ben güneşe çıkamıyorum kızamıyorum
Farklı yönler var tabi tutulmaz
verdiğiniz yararlı bilgiler için teşekkür ediyorum
Çok muhteşem teşekkürlerrr
Fon makinası saçı mahvediyor
En iyisi elidor ama şampuanlarınız çok pahlı ya
Güzel tavsiyeler teşekkürler ☺️
Kesinlikle denemem sart gibi
Kıvırcık saçlıyım ve fön vb hç bir şey tutmuyor 😒
Çok Güzel bilgilendirici Teşekkürler
Doğru şampuan olması yeterli bence
bukleli saçlara bayılıyorum yaaaa
Saç bakım işi çok önemli bence de
Evet güzel bilgiler bunlar herhalde:D
Yazın yıpranmaması imkansız
Coook Iyi ya eline saglik
Hiç uğraşmıyorum şampuan yetiyor
Evet güzel bilgi olmuş 😉
Elidor ise çok yarıyo kullanin
Elidor hic kullanmadim ama denerim insAllah
Güzel ve faydalı bilgiler. teşekkürler.
İnsanın böyle bir derdi olmaması ne hoş
Elidoru tercih ederim Çok güzel
Bizim için sorun yok zaten kısa kestiriyorum :)
Sadece saç bakım yağı kullanıyorum
Saç bonesi kullanmak en doğru yöntem.
Bone hariç hepsi uygun 😁
Kesinlikle 1 çok yıpratıyor saçları
Umarım bu yıl tatile gidebilirim?
Öyle bir derdim yok neyseki :)
Güzel bir bence Gerçekten ellerine sağlık
Ve sonuç iyi ki kiz değilim hahaha
Mevsime göre dikkatli olmak
Saçlarım ipek gibi kokum bebek gibi dalinn 😅
Aynen gerçekten oyleeee doğrular
cok dogru valla emeğine sağlık
Teşekkür rderz ellerinize sağlık güzel olmus
Dikkat etmek gerekir her zaman
Emegine saglik guzel paylasim olmus
Güneş demişken kremsz olmuyo ya