Sevdiğin koku saçlarında olduğunda gün içinde seni ne yorabilir? Yeni güzellik trendi saç parfümleri
Saç Bakım Sık, Yenilen! Yeni Trend Saç Parfümlerini Çantamızdan Ayırmama Kararı Aldıran 7 Durum (Sayfa 2) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 54 Sık, Yenilen! Yeni Trend Saç Parfümlerini Çantamızdan Ayırmama Kararı Aldıran 7 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
_KARAKTERLİ_ Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl eline saglik... güzel bence olmuş. Zahmetine değmiş 💕 0 0 Yorumla
Bilmişxd Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl bana has kokuya cevremde tek ben sahıp oldugum ıcın tesekurler #elidor 0 0 Yorumla
Burciztan Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Güzel kokmak önemli 🥰 Özellikle sigara kullanımı varsa 😔 0 0 Yorumla
Cokcacapon Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Ortamda kokumla dikkatleri üstüme çekmeyi severim mutlaka deneyeceğim ❤ 0 0 Yorumla
buseyilmaz9 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bizimle her zaman her yerdesin teşekkürler elidor.. 0 0 Yorumla
burcushe Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Denemek istiyorum en kısa zamanda. Kokular benim için önemli 0 0 Yorumla
cilemaydemir Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl bir kadın için saç çok önemlidir elidor yine yapmış yapacağını çok güzel bir ürün prtaya çıkarmış 0 0 Yorumla
Anafor2 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Kokusunun kalıcılığı fazlaysa vazgeçilmez ürünüm olabilir 🙆 0 0 Yorumla
Cbcvlh Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Geçirdiğimiz süre boyunca her şey yalan mıydı diye sorgulardım ilk 0 0 Yorumla
kimdirkibu Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Saç balım elidir yeşil Dİr benim her zaman ya her zaman çok seviyorum 0 0 Yorumla
nearlight Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Deodorant var bende onu da parfum niyetine kullanıyorum 0 0 Yorumla
chery_ruri Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl parfumumu saclarima sıktıgımda daha yogun ve kalici kokuyor.sonra yikamak gerekiyor tabi ki illa. 0 0 Yorumla
monroen Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Daha 2 gün önce saçlarıma sıkabileceğim çantamda taşıyabileceğim bir sprey var mı diye sormuştum ❤️ 0 0 Yorumla
Ebrussca Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Bu sadece parfüm mü? başka özellikleri de var mı? her saça uygun mu? 0 0 Yorumla
Lovegood Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Toplu taşıma araçları diyorum saççlarımız ter ve nefesten yıpranıyor 😊 0 0 Yorumla
Devevehendek Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Elidorun kokusunu diğer şampuanlara göre daha çok beğeniyorum. Bu nedenle herekese öneririm 0 0 Yorumla
aybuşeydeğilmiben Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl İş görüşmesine giderken güzel kokmaya bayılıyorum, bence çok güzel bir etki bırakıyor karşı tarafta. 0 0 Yorumla
rosaceous_ Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl O kadar çok cikiyo ki karşıma deneme kararı aldım ben de 0 0 Yorumla
_Bonita_ Takip Et Xper 6 Yaş: 106 +1 yıl Dün alış veriş sırasında rastladığım bir ürün denedim ve hoşuma gitti. 0 0 Yorumla
MiniPatix Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Saçlarda güzel kokmali o yüzden çok iyi olmuş bu ürünler 0 0 Yorumla
Deliyss Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Koku cok ozel ve guzeldir yillar sonra bile hatrlanir 0 0 Yorumla
Handekrc Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Kulanan arkadaşlarım var üşenmezsem bende bir ara alıp deneyeceğin 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Şu saç parfümlerini çok merak ediyorum Toni mi alsam elidor mu karar veremedim ama mutlaka deneyeceğim 🌸 1 0 Yorumla
Clarinda Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Diğer hesabımda deneyeceğimi yazmıştım. Denedim ve çok memnun kaldım. Herkese tavsiye ederim :) 0 1 Yorumla butterfly3400 +1 yıl hangi rengi güzel kokuyor peki Yorumla
Shewolf12 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Kullandım ve çok memnun kaldım. Teşekkürler elidor. 0 0 Yorumla
cankızsevda Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl ek yakın zamanda denemek istediğim bir ürün kokusunu çok merak ediyorum 0 0 Yorumla
nr_dn Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Kaliciligi nasil acaba? 5 dk sonra kokusundan eser kalmiyorsa kullanmanin anlami yok. 0 0 Yorumla
My_Perfect Takip Et Xper 7 Yaş: 26 +1 yıl Bende denemek istiyorum kullanlar varsa hangisinin kokusu daha fresh onu alıyım 0 0 Yorumla
Sinemant Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Her koku her tende farklilik kazanir ve kendine munhasır olur ve koku unutulmaz 0 0 Yorumla
DοriαnGrαy Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl Önemli bir buluşmaya giderken güzel kokan saçlarımız sayesinde öz güvenimiz tavan yaptığında! 0 0 Yorumla
benbircezveyim Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Ben zaten normal parfümü çok sikistigimda saçıma sürüyorum 0 0 Yorumla
Adonisos Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl kakao-havuç yağı iyidirKokumla iz bırakmayı seviyorum:p 0 0 Yorumla
EyüpSabriEsenkal Takip Et Xper 4 Yaş: 68 +1 yıl Kokumla iz bırakmayı seviyorum. Her gittiğim yere kokumu birakiyorum (elidorile) 0 0 Yorumla
bastiyan Takip Et Yoda Yaş: 48 +1 yıl bir böyle saçlarımı dağıtamadım gitti, arkadan bağlıyorum 0 0 Yorumla
Tilki_ Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl şu kadınlar için olan hoş kokular yok mu sevgilim kullanıyo kokmaya doyamıyosun beee 0 0 Yorumla
Vindicta Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Ne şanslı bu kızlar. Parfüm saç bakımı bir çok ürüne onlar için hep. 0 0 Yorumla
Terazideli Takip Et Guru Yaş: 49 +1 yıl bende saç yok. ama kadınların saçı onların en büyük mucevheridir. güzel olmalı 0 0 Yorumla
LONELYsMan Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Flörtüm kullanıyor sarılınca harika bir kokuya sebep oluyor malum boyu birazcık kısa benden 😊 0 0 Yorumla
Kenanbaris Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Sabah erkenden kalkıp aceleyle otobüse binip başını öne eğip ineceğin yere kadar durduktan sonra ineceğin yerde kafanı hizlica kaldırınca az once saclarinin bulundugu konumdan burnuna yağ kokusu geliyorsa yanında saç ürünü taşımak lazım 0 0 Yorumla
DorukSerty Takip Et Xper 6 Yaş: 46 +1 yıl güzel bir ürüne benziyor eminim çok güzel kokuyodur. 0 0 Yorumla
Mehmet465 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Saç makyajdan daha önemli güzel kokması ayrı bir güzel olur 0 0 Yorumla
spedy6934 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Konular iyi anlatilmis, ozellikle. bayanlarin en onemli aksesuari ilan saçlari her zaman bakimli olmali 0 0 Yorumla
CengizhanKuyrukcu Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Uzun süre banyo yapmayanlar veya aşırı terleyenler lütfen bu güzel ürünü kullansınlar :) 0 1 Yorumla sacmaliklardunyasi2 +1 yıl Uzun süre banyo yapmayanlar mümkünse kullanmasın gitsin bir duş alsın o iğrenç kokularıyla parfüm kokusu karışınca bence daha da iğrenç olacaklar.. Yorumla
UthredSin Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Daha çok çeşit ürün çıkarın da gratisten hiç çıkamasın bu kızlar. 0 0 Yorumla
whitehair77777 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Saç bakımı önemli bir durum bence düzgün ve kaliteli şampuan kullanmaliyiz 0 0 Yorumla
coni_leeş Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl bazıları çok güzel oluyo yaaa çiçek gibi insanısın çektikçe çekese geliyo :D 0 0 Yorumla
LimonluTurşu Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl İyi ki kız değilim ya, kesinlikle uğraşmazdım böyle şeylerle :D 0 0 Yorumla
ErosOkuKırdı Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Kendi parfümüm bile yokken saçıma parfüm almam adaleti uygulayamamam demek. 0 0 Yorumla
olsadükkansenin Takip Et Xper 6 Yaş: 46 +1 yıl saç parfümü de mi var aga bu nedir evlendiğinde ayvayı yedin mesajı bu kızların ihtiyacı hayatta bitmez :D 0 0 Yorumla
Eagle_black_1903 Takip Et Xper 3 Yaş: 39 +1 yıl Saç kremi güzeldi daha önce şekillendirici ile birlikte kullanmıştım 0 0 Yorumla
TheDreamStreet Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl Bakımlı bayanlar her zaman gözdedir. Seviyorum kendilerini :) 0 0 Yorumla
Besure Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl Bim den alıyorum çok ucuz elidor elidor ailenizin şampiyonu. 0 0 Yorumla
SanırımSergen Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Sevgilim olursa alıcam ama bilin bakalım ne eksik :) 0 0 Yorumla
yüksekdozdahaz Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Güzel kokmak gerek, bir bayanın yanından geçerken kokumla çıldırtmayı seviyorum. 0 0 Yorumla
Mduran37 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Askerde elidor kullanıyodum mavisinin vahşi güzel kokusu vardı 😁 0 0 Yorumla
renas63 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl güzel kokmak önemli kokuların insanlar üzerinde çok büyük etkisi oluyor 0 0 Yorumla
BestLiBiDo Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Okul koridorlarından geçerken saçlarımızın yaydığı kokuya herkes hayran kaldığında. 0 0 Yorumla
Yardımcıbey Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Saçlarda koku daha iyi ve kalıcı oluyor kullanılmalı bencee 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
eline saglik... güzel bence olmuş. Zahmetine değmiş 💕
bana has kokuya cevremde tek ben sahıp oldugum ıcın tesekurler #elidor
Güzel kokmak önemli 🥰 Özellikle sigara kullanımı varsa 😔
Ortamda kokumla dikkatleri üstüme çekmeyi severim mutlaka deneyeceğim ❤
Bizimle her zaman her yerdesin teşekkürler elidor..
Denemek istiyorum en kısa zamanda. Kokular benim için önemli
bir kadın için saç çok önemlidir elidor yine yapmış yapacağını çok güzel bir ürün prtaya çıkarmış
Kokusunun kalıcılığı fazlaysa vazgeçilmez ürünüm olabilir 🙆
Geçirdiğimiz süre boyunca her şey yalan mıydı diye sorgulardım ilk
Saç balım elidir yeşil Dİr benim her zaman ya her zaman çok seviyorum
Deodorant var bende onu da parfum niyetine kullanıyorum
parfumumu saclarima sıktıgımda daha yogun ve kalici kokuyor.
sonra yikamak gerekiyor tabi ki illa.
Daha 2 gün önce saçlarıma sıkabileceğim çantamda taşıyabileceğim bir sprey var mı diye sormuştum ❤️
Bu sadece parfüm mü? başka özellikleri de var mı? her saça uygun mu?
Toplu taşıma araçları diyorum saççlarımız ter ve nefesten yıpranıyor 😊
Elidorun kokusunu diğer şampuanlara göre daha çok beğeniyorum. Bu nedenle herekese öneririm
İş görüşmesine giderken güzel kokmaya bayılıyorum, bence çok güzel bir etki bırakıyor karşı tarafta.
O kadar çok cikiyo ki karşıma deneme kararı aldım ben de
Dün alış veriş sırasında rastladığım bir ürün denedim ve hoşuma gitti.
Saçlarda güzel kokmali o yüzden çok iyi olmuş bu ürünler
Koku cok ozel ve guzeldir yillar sonra bile hatrlanir
Kulanan arkadaşlarım var üşenmezsem bende bir ara alıp deneyeceğin
Şu saç parfümlerini çok merak ediyorum Toni mi alsam elidor mu karar veremedim ama mutlaka deneyeceğim 🌸
Diğer hesabımda deneyeceğimi yazmıştım. Denedim ve çok memnun kaldım. Herkese tavsiye ederim :)
hangi rengi güzel kokuyor peki
Kullandım ve çok memnun kaldım. Teşekkürler elidor.
ek yakın zamanda denemek istediğim bir ürün kokusunu çok merak ediyorum
Elidor iyidir 😉 ama arada şampuan değiltirerek kullanmak lazm
Kaliciligi nasil acaba? 5 dk sonra kokusundan eser kalmiyorsa kullanmanin anlami yok.
Bende denemek istiyorum kullanlar varsa hangisinin kokusu daha fresh onu alıyım
Her koku her tende farklilik kazanir ve kendine munhasır olur ve koku unutulmaz
Erkekler Ne Diyor
Önemli bir buluşmaya giderken güzel kokan saçlarımız sayesinde öz güvenimiz tavan yaptığında!
Ben zaten normal parfümü çok sikistigimda saçıma sürüyorum
kakao-havuç yağı iyidirKokumla iz bırakmayı seviyorum:p
Kokumla iz bırakmayı seviyorum. Her gittiğim yere kokumu birakiyorum (elidorile)
bir böyle saçlarımı dağıtamadım gitti, arkadan bağlıyorum
şu kadınlar için olan hoş kokular yok mu sevgilim kullanıyo kokmaya doyamıyosun beee
Ne şanslı bu kızlar. Parfüm saç bakımı bir çok ürüne onlar için hep.
bende saç yok. ama kadınların saçı onların en büyük mucevheridir. güzel olmalı
Flörtüm kullanıyor sarılınca harika bir kokuya sebep oluyor malum boyu birazcık kısa benden 😊
Sabah erkenden kalkıp aceleyle otobüse binip başını öne eğip ineceğin yere kadar durduktan sonra ineceğin yerde kafanı hizlica kaldırınca az once saclarinin bulundugu konumdan burnuna yağ kokusu geliyorsa yanında saç ürünü taşımak lazım
güzel bir ürüne benziyor eminim çok güzel kokuyodur.
Saç makyajdan daha önemli güzel kokması ayrı bir güzel olur
Konular iyi anlatilmis, ozellikle. bayanlarin en onemli aksesuari ilan saçlari her zaman bakimli olmali
Uzun süre banyo yapmayanlar veya aşırı terleyenler lütfen bu güzel ürünü kullansınlar :)
Uzun süre banyo yapmayanlar mümkünse kullanmasın gitsin bir duş alsın o iğrenç kokularıyla parfüm kokusu karışınca bence daha da iğrenç olacaklar..
Daha çok çeşit ürün çıkarın da gratisten hiç çıkamasın bu kızlar.
Saç bakımı önemli bir durum bence düzgün ve kaliteli şampuan kullanmaliyiz
bazıları çok güzel oluyo yaaa çiçek gibi insanısın çektikçe çekese geliyo :D
İyi ki kız değilim ya, kesinlikle uğraşmazdım böyle şeylerle :D
Kendi parfümüm bile yokken saçıma parfüm almam adaleti uygulayamamam demek.
saç parfümü de mi var aga bu nedir evlendiğinde ayvayı yedin mesajı bu kızların ihtiyacı hayatta bitmez :D
Kız arkadaşımın yanına giderken şişesini alırım yanıma :)
Saç kremi güzeldi daha önce şekillendirici ile birlikte kullanmıştım
Bakımlı bayanlar her zaman gözdedir. Seviyorum kendilerini :)
Bim den alıyorum çok ucuz elidor elidor ailenizin şampiyonu.
Sevgilim olursa alıcam ama bilin bakalım ne eksik :)
Güzel kokmak gerek, bir bayanın yanından geçerken kokumla çıldırtmayı seviyorum.
Askerde elidor kullanıyodum mavisinin vahşi güzel kokusu vardı 😁
güzel kokmak önemli kokuların insanlar üzerinde çok büyük etkisi oluyor
Okul koridorlarından geçerken saçlarımızın yaydığı kokuya herkes hayran kaldığında.
Saçlarda koku daha iyi ve kalıcı oluyor kullanılmalı bencee